Mortimer 4 395 Del Skrevet 16. Oktober 2008 Del Skrevet 16. Oktober 2008 Lager en egen tråd som KUN gjelder kjøp/salg av billetter til cupfinalen Selv ønsker jeg å kjøpe to billetter fra lotteriet hvis noen har. Ta det på PM! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 16. Oktober 2008 Del Skrevet 16. Oktober 2008 Lager en egen tråd som KUN gjelder kjøp/salg av billetter til cupfinalen Selv ønsker jeg å kjøpe to billetter fra lotteriet hvis noen har. Ta det på PM! Og alle billettene skal selges til kostpris. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
matsj 2 Del Skrevet 16. Oktober 2008 (endret) Del Skrevet 16. Oktober 2008 (endret) Jeg ønsker å kjøpe 1-2 billetter fra lotteriet eller andre steder. Om du har PM meg 1 billett ville også hjelpe. Mats mjb@sandefjordbredband.net Endret 16. Oktober 2008 av matsj Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KrisB 0 Del Skrevet 16. Oktober 2008 Del Skrevet 16. Oktober 2008 Jeg også ønsker å kjøpe! Fikk desverre ikke fått ordnet meg SS kort for denne sessongen, men vil mer en noe annent stå sammen med dere på cupfinalen! Er det noen som kan hjelpe meg der ute! Ta kontakt Kristian Kristian.bjorberg@gmail.com Takk for hjelpen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Fefe 24 Del Skrevet 16. Oktober 2008 Del Skrevet 16. Oktober 2008 Lager en egen tråd som KUN gjelder kjøp/salg av billetter til cupfinalen Selv ønsker jeg å kjøpe to billetter fra lotteriet hvis noen har. Ta det på PM! Og alle billettene skal selges til kostpris. Støttes fullt ut!!! Som nevnt i annen tråd er mine fire billetter i utgangspunktet lovet bort, men skulle det bli endringer så gir jeg beskjed. Og det hjelper IKKE å forsøke å by store penger for billett, da den/de selges til kostpris som viser seg å være 500,- per stykk (har betalt 1995,- for 4 stk. inkludert porto). Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KrisB 0 Del Skrevet 16. Oktober 2008 Del Skrevet 16. Oktober 2008 Veldig kompisgjort å selge til kostpris! Si fra npr du vet noe da. Er veldig lysten på en slik billett! Kristian.bjorberg@gmail.com Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PhunxZtar 828 Del Skrevet 16. Oktober 2008 Del Skrevet 16. Oktober 2008 KrisB: Husk at alle billettene som selges fra lotteriet her er til andre steder på stadion (langsidene osv.), billett til $$-feltet får du neppe med mindre noen vil bytte med deg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
the bluesbrothers 2 Del Skrevet 16. Oktober 2008 Del Skrevet 16. Oktober 2008 Hei! Jeg ønsker også 2 billetter til cup-finalen. 1 billett ville også hjelpe. Mvh Joakim.tvilde(at)nordea.com Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 697 Del Skrevet 16. Oktober 2008 Del Skrevet 16. Oktober 2008 Ønsker å kjøpe 2 billetter, uansett sted. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alltid_Uansett 0 Del Skrevet 16. Oktober 2008 Del Skrevet 16. Oktober 2008 Hei! Ønsker helst 4 billetter hvis det lar seg gjøre, eventuelt 3 eller 2 billetter! PM meg. Takk. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KrisB 0 Del Skrevet 16. Oktober 2008 Del Skrevet 16. Oktober 2008 KrisB: Husk at alle billettene som selges fra lotteriet her er til andre steder på stadion (langsidene osv.), billett til $$-feltet får du neppe med mindre noen vil bytte med deg. Vet. det er greit! Må bare komme meg inn på stadion! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fyR 1 760 Del Skrevet 16. Oktober 2008 Del Skrevet 16. Oktober 2008 Ønsker 4 billetter, men alt fra 1 og oppover er selvfølgelig av interesse! wilhelmf@hotmail.com eller PM! Takk! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
$uperTerje 81 Del Skrevet 16. Oktober 2008 Del Skrevet 16. Oktober 2008 Og alle billettene skal selges til kostpris. Synd, hvis noen hadde tilbudt 6-sifret beløp, så hadde jeg nok solgt... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stephanois 2 828 Del Skrevet 16. Oktober 2008 Del Skrevet 16. Oktober 2008 jeg har en billett. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
joogs 1 717 Del Skrevet 16. Oktober 2008 Del Skrevet 16. Oktober 2008 ønsker 1-2 billetter. ta kontakt på PM eller Email Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
dagger 35 Del Skrevet 16. Oktober 2008 Del Skrevet 16. Oktober 2008 To billetter ønskes!!! E-post Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
seeeeb 10 Del Skrevet 16. Oktober 2008 Del Skrevet 16. Oktober 2008 ønsker gjerne billeter jeg å helst 2, men som jeg ser her er nok den sannsyneligheten liten siden så mange allerede har meldt seg.. men pm hvis noen har Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Håvard 3 327 Del Skrevet 16. Oktober 2008 Del Skrevet 16. Oktober 2008 Er (også) interessert i 1-4 billetter dersom noen har problemer med å bli kvitt sine. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 16. Oktober 2008 Del Skrevet 16. Oktober 2008 Og alle billettene skal selges til kostpris. Synd, hvis noen hadde tilbudt 6-sifret beløp, så hadde jeg nok solgt... Hæ? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjornh 2 118 Del Skrevet 16. Oktober 2008 (endret) Del Skrevet 16. Oktober 2008 (endret) Ææh, jeg kom plutselig på at jeg ikke har kjøpt kjøp billett til datteren min. Hun er for ung til å kjøpe billett på Nadderud, og dumme, dumme meg har ikke meldt henne inn i $$, jeg føler meg som verdens dårligste far akkurat nå! Hvis noen har en billett til $$-feltet på cup-finalen (in my dreams antagelig), PM-værsåsnill Edit:Har selvfølgelig meldt henne inn i nå i et desperat forsøk på å rette opp fadesen Endret 16. Oktober 2008 av Bjornh Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Fefe 24 Del Skrevet 17. Oktober 2008 Del Skrevet 17. Oktober 2008 Beklager! Ingen biletter til overs... Håper det løser seg med billetter for dere som ennå ikke har fått! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 9 Del Skrevet 18. Oktober 2008 Del Skrevet 18. Oktober 2008 Om noen fortsatt skulle ha billett tilgjengelig - vær så snill å gi beskjed!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Geiern 0 Del Skrevet 20. Oktober 2008 Del Skrevet 20. Oktober 2008 Bestefar vil på Cupfinalen, men har ikke billett. Dersom noen har en til overs så er jeg interessert. Jeg har billett på VG Øvre Felt F, så i nærheten hadde vært perfekt! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
vidjetore 155 Del Skrevet 22. Oktober 2008 Del Skrevet 22. Oktober 2008 Lurer på om noen vet noe om foreløpig status på antall restbilletter til VG-svingen som legges ut man 27. okt? Kan man kjøpe mer enn én billett per pers som står i køen? I så fall - hvor mange? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 22. Oktober 2008 Del Skrevet 22. Oktober 2008 Dette har man definitivt ikke noen oversikt over enda. Er fortsatt 3 dager igjen med forhåndssalg. Jeg for min del har planer om å kjøpe for meg selv og 3 andre på fredag. Tror de som ikke har vært fornuftige nok til å melde seg inn i SS må vente og håpe til over helgen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 247 Del Skrevet 22. Oktober 2008 (endret) Del Skrevet 22. Oktober 2008 (endret) Nei, det er aldri for sent, eller noen dårlig idé å melde seg inn i SS... Please take the hint..... Endret 22. Oktober 2008 av Posse Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kasper 1 Del Skrevet 22. Oktober 2008 Del Skrevet 22. Oktober 2008 Ønsker billetter. Alt fra 1 til 5. Håper en reddende engel strekker ut en hånd! Stabæk! Alltid! Uansett! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
DanG 0 Del Skrevet 23. Oktober 2008 Del Skrevet 23. Oktober 2008 Jeg har også veldig lyst til å være med på festen! Hvis noen har 1-2 billetter til over fremdeles er det bare å si i fra :-) dangangso@hotmail.com -DanG- Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Albert 921 Del Skrevet 23. Oktober 2008 Del Skrevet 23. Oktober 2008 Det legges Stabækbilletter ut for fritt salg på mandag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 24. Oktober 2008 Del Skrevet 24. Oktober 2008 Det legges Stabækbilletter ut for fritt salg på mandag. Er disse billettene til vg-nedre eller? Er det noen flere billetter til etternølere som meldte seg inn i SS etter semin? Er det førstemann til mølla som gjelder for disse eller vil dere følge medlemnsnr slavisk? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå