kristh0707 1 383 Del Skrevet 11. Februar 2015 Del Skrevet 11. Februar 2015 Dette blir spennende. Gutta reiser til USA neste torsdag, og skal spille Chicago Fira, Portland Timbers og Vancouver Whitecaps. Blir morsomt å se om de holder nivået der borte, tvilsomt, men spennende uansett. Desto mer spennende, blir det å se om stb tar med seg noen interessante prøvespillere. Noen som vet noe om dette? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 075 Del Skrevet 11. Februar 2015 Del Skrevet 11. Februar 2015 Det blir ihvertfall kortere vei for alle amerikanerne som kommer innom oss. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
duckster 942 Del Skrevet 11. Februar 2015 Del Skrevet 11. Februar 2015 IAO sa vel i intervjuet på stabak.no at de nok ikke tok med noen fra norge, men at det fort ble noen amerikanere eller fra mellomamerika.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 784 Kongeinnlegg! Del Skrevet 18. Februar 2015 (endret) Kongeinnlegg! Del Skrevet 18. Februar 2015 (endret) Mye bra info på stabak.no om dagen om USA-turen som starter i morgen. Det er slike ting som skaper engasjement blant supportere, sponsorer og presse. Keep up the good work! Endret 18. Februar 2015 av Slum 16 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torres 4 053 Del Skrevet 18. Februar 2015 Del Skrevet 18. Februar 2015 Mye bra info på stabak.no om dagen om USA-turen som starter i morgen. Det er slike ting som skaper engasjement blant supportere, sponsorer og presse. Keep up the good work! Hæææ? Skjønner ikke hvor du finner det, helt uenig med deg. Står absolutt ingenting.. Får du betalt for å skryte av Hilde eller noe? Sellout!!!! 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 075 Del Skrevet 18. Februar 2015 Del Skrevet 18. Februar 2015 Hun rekker sikkert en snap Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ÅsmundJ 455 Del Skrevet 18. Februar 2015 Del Skrevet 18. Februar 2015 Mye bra info på stabak.no om dagen om USA-turen som starter i morgen. Det er slike ting som skaper engasjement blant supportere, sponsorer og presse. Keep up the good work! Det er jo ikke kommet ut noenting om USA turen imorra, ikke noe om når kampene spilles eller lignende heller ... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 18. Februar 2015 Del Skrevet 18. Februar 2015 http://www.nob-ordbok.uio.no/perl/ordbok.cgi?OPP=+Ironi&bokmaal=+&ordbok=begge 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torres 4 053 Del Skrevet 18. Februar 2015 Del Skrevet 18. Februar 2015 Mye bra info på stabak.no om dagen om USA-turen som starter i morgen. Det er slike ting som skaper engasjement blant supportere, sponsorer og presse. Keep up the good work! Det er jo ikke kommet ut noenting om USA turen imorra, ikke noe om når kampene spilles eller lignende heller ...Haha, sarkasme Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 784 Del Skrevet 18. Februar 2015 Del Skrevet 18. Februar 2015 Ser på FaceBook at Stabæk sender Oddbjørn Vistnes med laget til USA for å dekke treningsleiren. Det er gode nyheter, han er flink og lager gode saker. *ikke ironi 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 075 Del Skrevet 18. Februar 2015 Del Skrevet 18. Februar 2015 Ser på FaceBook at Stabæk sender Oddbjørn Vistnes med laget til USA for å dekke treningsleiren. Det er gode nyheter, han er flink og lager gode saker. *ikke ironi Bra! Det hadde blitt stusselig å bare følge med på Tinder. Jeg mener snap. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 19. Februar 2015 Del Skrevet 19. Februar 2015 Ser på FaceBook at Stabæk sender Oddbjørn Vistnes med laget til USA for å dekke treningsleiren. Det er gode nyheter, han er flink og lager gode saker. *ikke ironi Bra! Det hadde blitt stusselig å bare følge med på Tinder. Jeg mener snap. Hadde vært jævlig lugnt å følge en hel match på mystory. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bebe 2 976 Del Skrevet 19. Februar 2015 Del Skrevet 19. Februar 2015 Ser på FaceBook at Stabæk sender Oddbjørn Vistnes med laget til USA for å dekke treningsleiren. Det er gode nyheter, han er flink og lager gode saker. *ikke ironi Kan ikke se at andre enn Oddbjørn og Espen har skrevet saker på Stabak.no den siste tiden. Det er jo lov å håpe at HH er borte for godt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaasoldat 8 362 Del Skrevet 19. Februar 2015 Del Skrevet 19. Februar 2015 Ser på FaceBook at Stabæk sender Oddbjørn Vistnes med laget til USA for å dekke treningsleiren. Det er gode nyheter, han er flink og lager gode saker. *ikke ironi Kan ikke se at andre enn Oddbjørn og Espen har skrevet saker på Stabak.no den siste tiden. Det er jo lov å håpe at HH er borte for godt. Hun har skrevet 1 idag og hvor kampene drar mase folk! (Lurer på hvor masete de er?) også har hun skrevet sammen med Oddbjørn når det gjelder sosiale medier! Men ett tydelig tegn i mine øyne når klubben sender Oddbjørn og Ikke Hilde til USA! Håper det skjer endringer på brakka før spillerne er tilbake fra statene. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
duckster 942 Del Skrevet 19. Februar 2015 Del Skrevet 19. Februar 2015 Jeg sendte mail til hilde og spurte om det kom noe stoff om turen og 20 min senere var den artikkelen ute Holdt en hyggelig tone hele veien og sa jeg håpet at aktiviteten på sosiale medier ble holdt gående gjennom hele sesongen. Noen andre enn meg som har gått glipp av instagramkontoen til Stabæk? Den var faktisk meget bra, og har hyppige oppdateringer! I følge autosvaret til Hilde er også hun med til USA. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 075 Del Skrevet 19. Februar 2015 Del Skrevet 19. Februar 2015 Hyggelig at hun får seg en tur da, hun har jo gått glipp av treningskampene fram til nå. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 784 Del Skrevet 19. Februar 2015 (endret) Del Skrevet 19. Februar 2015 (endret) Moderatormelding: 13 innlegg er flyttet fra Mediedekning-tråden til denne. Endret 19. Februar 2015 av Slum Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torres 4 053 Del Skrevet 19. Februar 2015 Del Skrevet 19. Februar 2015 Jeg sendte mail til hilde og spurte om det kom noe stoff om turen og 20 min senere var den artikkelen ute Holdt en hyggelig tone hele veien og sa jeg håpet at aktiviteten på sosiale medier ble holdt gående gjennom hele sesongen. Noen andre enn meg som har gått glipp av instagramkontoen til Stabæk? Den var faktisk meget bra, og har hyppige oppdateringer! I følge autosvaret til Hilde er også hun med til USA. Ja, for det koster jo ingenting å sende to fra medieavdelingen til USA, det har vi selvfølgelig råd til. Alle skal få! 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tigs 266 Del Skrevet 19. Februar 2015 Del Skrevet 19. Februar 2015 De tok da med seg Cornelius B, artig erfaring for ham det 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Hantro76 316 Del Skrevet 19. Februar 2015 Del Skrevet 19. Februar 2015 Jeg sendte mail til hilde og spurte om det kom noe stoff om turen og 20 min senere var den artikkelen ute Holdt en hyggelig tone hele veien og sa jeg håpet at aktiviteten på sosiale medier ble holdt gående gjennom hele sesongen. Noen andre enn meg som har gått glipp av instagramkontoen til Stabæk? Den var faktisk meget bra, og har hyppige oppdateringer! I følge autosvaret til Hilde er også hun med til USA. Ja, for det koster jo ingenting å sende to fra medieavdelingen til USA, det har vi selvfølgelig råd til. Alle skal få! Turen koster faktisk ikke Stabæk en eneste krone ble det sagt. Amerikanerene betaler allt for ett bestemt antall personer. Om Hilde da tar en annes plass er en annen sak. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kkh94 8 096 Del Skrevet 19. Februar 2015 Del Skrevet 19. Februar 2015 Det forklarer jo en del. Kan ikke tenke meg noen grunn til å dra til Portland i februar frivillig, med mindre alle utgifter blir dekket. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 075 Del Skrevet 19. Februar 2015 Del Skrevet 19. Februar 2015 Hilde er ikke med til USA meldes det. 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
guttensindet 1 708 Del Skrevet 19. Februar 2015 Del Skrevet 19. Februar 2015 Er hele spillergruppen med til USA, event. er det noen som ikke er med pga skader, på vei til Kina etc? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 097 Del Skrevet 19. Februar 2015 Del Skrevet 19. Februar 2015 Jeg er helt enig i at mediefunksjonen i klubben kritiseres. Jeg syns man uansett ikke skal benytte navn. Det er flere som er ansvarlig, nemlig daglig leder og styret. 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 784 Del Skrevet 20. Februar 2015 (endret) Del Skrevet 20. Februar 2015 (endret) Våkner opp til to gode videointervjuer på stabak.no.Takk. Mer av dette. Etter over 15 timer på reise, gjorde Stabæk unna en lett treningsøkt på Providence Park i Portland. Se video! Et døgn uten søvn ødela ikke humøret til Stabæk-gutta. Forventningene er store til USA-oppholdet. Se video! Endret 20. Februar 2015 av Slum 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Posse 21 075 Del Skrevet 20. Februar 2015 Del Skrevet 20. Februar 2015 Heia Oddbjørn! Meget bra! 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
MattaS 374 Del Skrevet 20. Februar 2015 Del Skrevet 20. Februar 2015 Noen som vet hvem han som lignet på Gabriel Obertan som jogget rundt på treningen, på bob's corner er? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Norris 2 930 Del Skrevet 20. Februar 2015 (endret) Del Skrevet 20. Februar 2015 (endret) Syntes det så ut som Bob jeg, han så ikke ung ut iaf. Men han hadde kanskje litt for mye hår på hodet til å være Bob. Endret 20. Februar 2015 av Norris Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Offside 4 954 Del Skrevet 20. Februar 2015 Del Skrevet 20. Februar 2015 Noen som vet om det vil bli mulig å se disse 3 treningskampene på stream? Hvis ikke ... hva med en kronerulling så vi kan få sendt Posse ned til å dekke kampene ... begynner å haste ... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SAU 3 469 Del Skrevet 20. Februar 2015 Del Skrevet 20. Februar 2015 Leste på Twitter at søndagens kamp blir vist på YouTube Scott Hammer @Scott_Hammer_ 14h14 hours ago @LtDan61350 @ChicagoFire @TimbersFC It will be through a YouTube player, so it should be straightforward if you can hook up a laptop. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå