Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 114
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Sorry. Fullstedig digresjon, men AndersBD; hva er det du gnager på? Jobben min har med musikkinstrumenter å gjøre og jeg finner ikke roen før jeg vet det. Ser ut som en venstrehendt Gibson Explorer (eller kopi - God forbid). Eller kanskje bildet er speilvendt? Uansett - man gnager ikke på gitarer. Man gnager i verste fall på strengene! Fortell, fortell! Og Pondus: Vær snill og ikke finn noe negativt med dette innspillet også.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha, er nok ikke bilde av meg, men av Dave Grohl (trommis i Nirvana, frontmann i Foo Fighters). Men han er venstre-hendt, så det er nok riktig :)

Forresten - jeg skal kjøpe meg el-gitar snart (en gang må man begynne!). Hva er en bra git. å kjøpe for en førstegangs? Og jeg er også venstrehendt, koster det mer for slike gitarer?

Endret av AndersBD
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blaa er vel ikke helt utvaska, men vært veldig mye brukt. At en som kaller seg blaaereennblaaest er av en annen oppfatning, ja det er vel ikke så rart.

For å komme med en tittel hadde det vært greit å vite litt hvordan sanger det skal være.

Rai rai - de blaa står på - bønda i fra nord - eller det derre heavy greia med polakker maler vilaen osv......

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blaa er vel ikke helt utvaska, men vært veldig mye brukt. At en som kaller seg blaaereennblaaest er av en annen oppfatning, ja det er vel ikke så rart.

Blablabla.. :lol:

hva med: Stabæk - the songs / cd eller noe rundt det?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forresten - jeg skal kjøpe meg el-gitar snart (en gang må man begynne!). Hva er en bra git. å kjøpe for en førstegangs? Og jeg er også venstrehendt, koster det mer for slike gitarer?

Merkelig - det likna på deg...

Nei - det koster ikke nødvendigvis mer for en venstrehendt gitar. Jeg kan sjekke litt rundt. Det eneste jeg vet at gitarkurs hos meg koster skjorta. Men dette er kanskje ikke noe å diskutere på dette forumet. Beklager Pondus. Det skal aldri skje igjen..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

For å komme med en tittel hadde det vært greit å vite litt hvordan sanger det skal være.

Sangene er av typen syng-med-fotballrock:

1. Sha-la-la-la-la-la oh! Heia Stabæk!

- Punkrock

2. Meningen Med Livet!

- Tungrock med mye tull, men mest alvor

3. Fest på Lerkendal

- Instrumental surfrock goes bananas, med nydelige sportskommentarer lagt på.

+ kanskje litt rett-frem boogierock. (veldig usikker)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

øøøh, tja kanskje heller:

nu-punk

rølpe-metal

brutal-rock

eller

tung, tung fotballmusikk for fine anledninger

Hva synes du selv, Makka?

o.k. i dette fallet - garage rock :rolleyes:

men normal Strange Metal :P

Endret av Makka
Lenke til innlegg
Del på andre sider

OK! Sangene er av typen; "garasje-rock", "tungrock-med-mye-tull- men-mest-alvor" og "surf-rock-goes-bananas".

Foreløpig har vi disse forslagene til tittel:

Så stolt!

Alltid, uansett opphøyd i 999999999 potens?

Alle gutta!

Blaa! Blaa! Blaa!

Stabæk supports proudly presents: 6-1

Hjemmekamp! Bærums Brødre,

STrAndBrEKK

most supportclubs follow trends, a rare few establish them

en smak av revolusjon...

A L L T I D U A N S E T T

Vi er der uansett

KOKOS

De gærne har det blaatt! alltid, uansett

Vårt hjerte er blaat, veien til suksess er kort

Blaa eller aldri!

Vi er best ingen protest

Nei til 1.div

The Blaa Album

Blaasfemi

Vi er på vei!

Blaa - for alltid

Opp som en ståpikk

Stabæk - the songs

Sissel

Jeg synes at "The Blue Album" er overlegent det beste forslaget, men som Bendix sier at vi bør spare det, fordi det passer bedre på et helt album med minst 10 sanger.

Alltid Uansett er navnet på den offisielle CD som kan kjøpes her.

Saa stolt, er jo Olav Risan-sangen. Og den er ikke med her. Han har en sang (eller to) på gang, men rekker ikke å bli ferdig til denne CDen.

Blaa eller aldri! er jo ganske morsom! og "Sissel" er jo bra! Og KOKOS er det vi egentlig har tenkt på.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis man får lov med rettigheter og denslags, så sleng gjerne med "på Nadderud på søndag" som bonusspor på CD'en. En god ting kan ikke gjentas for ofte!

Apropos "på Nadderud på Søndag", som er vår aller, aller beste supportersang.

Den er laget av Morten og Ola-Per (Applaus!), og de spiller og lager sangene i Bærums-bandet Fountainheads. For anledningen har Morten og Ola Per her to blå Stabæk-kongekroner.

fountainheads.jpg

De fortjener litt oppmerksomhet nå, fordi de har hovedsangen til den kommende terningkast-6-over-hele-linja-filmen til Erik Poppe "Hawaii-Oslo".

Hawaii__Oslo_29451d.jpg

http://www2.filmweb.no/trailer/article.jhtml?articleID=35774

De skal fronte filmen med sangen "Perfect". Den forrige filmen til Poppe, "Schpaa" var jo svært gledelig for den da ukjente Tromsøjenta Lene Marlin med "Unforgetable Sinner".

Med andre ord: Spre budskapet, kjøp singelen og stem videoen opp på Svisj! Så kanskje vi etterhvert får en oppfølger til "på Nadderud"

Endret av stabækLars
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er, eller bør forresten være, allmenkjent at Lucy Swan, vokalisten i nevnte Fountainheads har norges desidert beste stemme...Merk dere navnet folkens, den lille dokka kan SYNGE! Gleder meg til filmen...

men tilbake til fotballen...Støtter mitt eget tittelforlag jeg: Blaa eller Aldri!!!!!'' hehe overrasket elleh? :lol:

jeg kliner forøvrig til med et nytt forslag som jeg også støtter...nemlig...hold dere fast....

''APOKALYPSE BLAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"

feter tittel på et stabæk album tror jeg knapt er mulig...dere har bare å sette igang med å lovprise mitt vidd og min viten... :D

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
Splitter Ny Cd!
  • Opprett ny...