stabækLars 1 977 Del Skrevet 11. September 2004 Del Skrevet 11. September 2004 ''APOKALYPSE BLAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!" Bra forslag! Beste til naa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! OK! "Apokalypse Blå!" er det feteste forslaget. Da blir det det!?!? 1. gang, 2. gang........... (Felix vil gjerne ha ned noen ansikter med i meldingen:) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendix 64 Del Skrevet 11. September 2004 Del Skrevet 11. September 2004 3. gang Apokalypse Blaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! er herved vinner eller........ Egentlig er det vel dere som lager cd`n som bestemmer navnet håper jeg. Det får jo være grenser for demokratiske retningslinjer ved valg av tittel. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 11. September 2004 Del Skrevet 11. September 2004 3. gang. BESTEMT! TAKK, TIL DEN KJEKKE HERREN MED DEN FLOTTE FORSLAGET, PÅ FORRESTE RAD! (Pedro) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 11. September 2004 Del Skrevet 11. September 2004 Vant jeg? Hurra! Takk til alle som støttet forslaget, takk til far og mor og... okok vi stopper der. Gleder meg til både å høre og se resultatet! Forza forever! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 11. September 2004 Del Skrevet 11. September 2004 Du får en gratis CD på semi'n! HURRA HURRA HURRA! Se etter meg eller Richard! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 11. September 2004 Del Skrevet 11. September 2004 Yesss!!! Gleder meg stort! Da jekker vi dagens første kalde og tar sikte på en fuktig helg både innabords og utabords (det regner gitt...)! Skål! På Mandag blir alt bra! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 11. September 2004 Del Skrevet 11. September 2004 Må bare innse nederlaget. Jeg har lenge tviholdt på tittelen; - "sanger fra kjellerstuen", men "apokalypse Blaa" er mye bedre Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 12. September 2004 Del Skrevet 12. September 2004 ingen trøstepremier for 2. plass ? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 12. September 2004 Del Skrevet 12. September 2004 2. premien er at du får være med å kore på neste CD Vi har alt kommet et stykke på vei med den Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
I A Hagen 19 Del Skrevet 12. September 2004 Del Skrevet 12. September 2004 Utrolig bra tittel til cden Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 13. September 2004 Del Skrevet 13. September 2004 SÅNN: Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 13. September 2004 Del Skrevet 13. September 2004 Konge. Bare coveret er verdt pengene. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 13. September 2004 Del Skrevet 13. September 2004 Vakkert....rett og slett! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SteelFidel 1 Del Skrevet 13. September 2004 Del Skrevet 13. September 2004 Gleder meg til The Redux.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 13. September 2004 Del Skrevet 13. September 2004 Det er SÅ PENT!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 13. September 2004 Del Skrevet 13. September 2004 Det er SÅ PENT!!! Denne CDen vil være kronen på verket i enhver platesamling, og vil for evig stå som en bauta i norsk fotballsupport-historie. De stakkarne som ikke har denne CDen mangler både musikksmak og engasjement. For dem er det desverre ingen fremtid! Så derfor. Pass på å kjøpe inn nok CDer. Sørg for at venner og familie også får smake på dette godteriet av en musikkbombe! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
I A Hagen 19 Del Skrevet 13. September 2004 Del Skrevet 13. September 2004 Hva blir prisen? kommer det til å være en cd-r eller en cd utgivelse? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 13. September 2004 Del Skrevet 13. September 2004 Sørg for at venner og familie også får smake på dette godteriet av en musikkbombe! Hehe, blir nesten sulten, jeg! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 13. September 2004 (endret) Del Skrevet 13. September 2004 (endret) Hva blir prisen? kommer det til å være en cd-r eller en cd utgivelse? Prisen blir stusselige 50.- pr stk, og CD-trykkes med bra kvalitet på coveret i CD-single- format. Honnør til Richard, som er mannen bak hele prosjektet, Makka og NO-XQs for komp, til Christian Coucheron for lydstudio og mixing, til den mediesky Evil for vokal, takk til Pedro for glimrende CD-tittel, og ikke minst takk til meg selv for alt jeg har fått til!!!!!! CDen selges før og etter semifinalen. Endret 13. September 2004 av stabækLars Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 13. September 2004 (endret) Del Skrevet 13. September 2004 (endret) og ikke minst takk til meg selv for alt jeg har fått til!!!!!! litt forkvalmende greier her nå - og jeg som allerede har vondt i magen (litt Abelsk liksom) Endret 13. September 2004 av Markus Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
daniny 29 Del Skrevet 13. September 2004 Del Skrevet 13. September 2004 Kjempe-cover! Men, den gule stjernen og den røde teksten er litt som å ha BYGGER'N-logo på drakten... ...går ut i fra at den er ment ironisk, men det er nå stygt uansett.. Ikke misforstå, coveret er fantastisk tøft, dette er bare et forsøk på konstruktiv kritikk...: ) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 13. September 2004 Del Skrevet 13. September 2004 Hva blir prisen? kommer det til å være en cd-r eller en cd utgivelse? Prisen blir stusselige 50.- pr stk, og CD-trykkes med bra kvalitet på coveret i CD-single- format. Honnør til Richard, som er mannen bak hele prosjektet, Makka og NO-XQs for komp, til Christian Coucheron for lydstudio og mixing, til den mediesky Evil for vokal, takk til Pedro for glimrende CD-tittel, og ikke minst takk til meg selv for alt jeg har fått til!!!!!! CDen selges før og etter semifinalen. Det er så bra! Takk til alle som har stått på! Dette er kjempebra og blir konge! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
I A Hagen 19 Del Skrevet 13. September 2004 Del Skrevet 13. September 2004 Sørg for å tykke opp et kjempelag med cder! til 50 kr kommer MANGE til å kjøpe!! Spessielt når stabæk vinner over brann igjen!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendix 64 Del Skrevet 13. September 2004 Del Skrevet 13. September 2004 Jeg har hørt den, jeg har hørt den. KONGE. Løp og kjøp. Ingen kopiering/brenning takk. Her var det ikke mye rai rai nei, men mer vil jeg ikke si; kjøp den, trekk opp en øl og klin opp volumet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 13. September 2004 Del Skrevet 13. September 2004 Ha noen selgere ved Hovis også Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Makka 10 Del Skrevet 14. September 2004 Del Skrevet 14. September 2004 Ingen kopiering/brenning takk. Riktig. !!!!! Support your local Fan-Club !!!!!! Up the iron Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Thomas 212 Del Skrevet 23. September 2004 Del Skrevet 23. September 2004 En tung dag i dag Eneste lyspunkt er den nye, eminente cd`en. God innsats Makka, Richard og Stabæklars! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 23. September 2004 Del Skrevet 23. September 2004 Jeg hadde selvfølgelig ikke nok kæsj til å punge ut for CD'n i går. Hvor kan den kjøpes? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 23. September 2004 Del Skrevet 23. September 2004 Du kan få kjøpe min. Bare 400kroner. Kjempepris. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 23. September 2004 Del Skrevet 23. September 2004 Hvorfor skal ikke du ha din? Er den dårlig? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg