Mortimer 4 395 Del Skrevet 23. September 2004 Del Skrevet 23. September 2004 Cd'en er kjempbra den. Kanskje noen kjøpte mer enn en cd? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 23. September 2004 Del Skrevet 23. September 2004 CDen var konge!! Har hørt på den i hele dag og gjør det forsatt!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 23. September 2004 Del Skrevet 23. September 2004 Det ble vel solgt 30 cd'er på Blaa før kampen i løpet av 45 minutter... Så hadde vi ikke flere igjen. Rich har oversikter over hvor mange han solgte på stadion. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 23. September 2004 Del Skrevet 23. September 2004 Greit. Jeg skal passe på å ta opp 10 i skuddet på kassett. Regner vel med at noen av sangene kommer som utforder til listen snart. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 23. September 2004 Del Skrevet 23. September 2004 Greit. Jeg skal passe på å ta opp 10 i skuddet på kassett. Å ta opp fra radio er jo gårsdagens teknologi. Nei, gjør heller som meg - sett kassettspillern inntil TV'en og ta opp med mikrofonen. Vips, så har du MTV på kassett!! CD'en er forøvrig kjempetøff, selv om jeg slet litt med å få den inn i kassettspilleren. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pondus 1 Del Skrevet 23. September 2004 Del Skrevet 23. September 2004 Pimp my car på kasset! konge! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaaamann 0 Del Skrevet 23. September 2004 Del Skrevet 23. September 2004 noen som har fått kopiert sangene fra cd'n og kan sende meg de på mail? mvh blaaamann Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 23. September 2004 Del Skrevet 23. September 2004 Det der er ganske dårlig holdning ovenfor folk som jobber og sliter for og gi ut en CD så vi andre supportere kan få noen nye fete sanger. Be haller noen om og sende deg et eksemplar som du betaler for. Skjerp deg! :angry: -Og hvis det er noen som har kopiert sangene, IKKE send de videre!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 23. September 2004 Del Skrevet 23. September 2004 Kanskje det var ironi? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaaamann 0 Del Skrevet 23. September 2004 Del Skrevet 23. September 2004 Syns dere maste om at det var utsolgt jeg. Men samma det... fikk et par av sangene tilsendt nå uansett.. Kan vel hende jeg punger ut om jeg ser en cd selger uansett Tonje, så ikke bli sint på meg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 23. September 2004 Del Skrevet 23. September 2004 Mulig det...Håper egentlig det. Tok den i tilfelle ikke. Hvis så var tilfelle så var innlegget mitt til de andre som kunne finne på noe sånnt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 23. September 2004 Del Skrevet 23. September 2004 OK, så da var det ikke ironi. Da er jeg helt enig med Tonje. Skammeseg! Håper tifo-gruppa får en fet sjekk fra fono. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 24. September 2004 Del Skrevet 24. September 2004 Drømte i natt at Shalala var blitt en stor hit på radiostasjonene rundt omkring. Det hadde jo vært kult, da Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pedagogen 15 Del Skrevet 24. September 2004 Del Skrevet 24. September 2004 Drømte i natt at Shalala var blitt en stor hit på radiostasjonene rundt omkring. Den med Bjørn Eidsvåg???? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 24. September 2004 Del Skrevet 24. September 2004 Drømte i natt at Shalala var blitt en stor hit på radiostasjonene rundt omkring. Den med Bjørn Eidsvåg???? Eh....nei. (men den har jo vært en radiohit tidligere) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 24. September 2004 (endret) Del Skrevet 24. September 2004 (endret) Jeg hadde selvfølgelig ikke nok kæsj til å punge ut for CD'n i går. Hvor kan den kjøpes? Selger den po OB og utenfor Naddreud før neste hjemmekamp. solge vel 140 totalt før Brannkampen. Dette er fortsatt en underskuddsprosjekt så jeg håper folk venter til vi har solgt 100 til før de begynner med kopieriing og slikt Endret 24. September 2004 av Rich Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ugga Bugga 0 Del Skrevet 24. September 2004 (endret) Del Skrevet 24. September 2004 (endret) Selger den po OB og ..... Pussig at du vet hva OB betyr.... Hils Geir da! Endret 24. September 2004 av Ugga Bugga Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ali G 0 Del Skrevet 24. September 2004 Del Skrevet 24. September 2004 Næmmen er det ikke "Stabæksupporteren" fra Lyn som er tilbake... Hvem er Geir???? For oss i Bærum er OB Onkel Blaa, ikke Old Blue. Skal dere "danse" med "casualsguttene" fra Bergen i cupfinalen? Jeg gjetter på at dere i Bastionen ikke har mye å stille opp med da, annet enn i kjeften. Klarer dere å få solgt ut alle bilettene dere får eller må dere dele dem ut gratis på skolene for å fylt opp svingen deres? Hils Atle da! Rekker han å kjøpe noen nye supportere til dere før finalen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 2. Oktober 2004 Del Skrevet 2. Oktober 2004 Næmmen - lokalpressen gir seg aldri... http://www.budstikka.no/redaksjonelt/sport...rticleID=164627 Ingen terningkast ? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 2. Oktober 2004 Del Skrevet 2. Oktober 2004 kan ikke du gi terningkast i stedet? Vi laget denne plata for Stabæksupportere - ikke for Budstikka. Hva de mener er således irrelevant Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 3. Oktober 2004 Del Skrevet 3. Oktober 2004 6! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morten 22 Del Skrevet 3. Oktober 2004 (endret) Del Skrevet 3. Oktober 2004 (endret) Vi laget denne plata for Stabæksupportere - ikke for Budstikka. Hva de mener er således irrelevant Cdèn er helt topp. Hver gang jeg hører Fest på Lerkendal gliser jeg fra øre til øre. En meget bra cd fra dere som har laget den. Terning = 6 Endret 3. Oktober 2004 av Morten Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Makka 10 Del Skrevet 3. Oktober 2004 (endret) Del Skrevet 3. Oktober 2004 (endret) @Rich : B.B. Sang : Trommer ferdig. Gitarr & Bass spiller vi inn på Tirsdag God helg - enda Endret 3. Oktober 2004 av Makka Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 3. Oktober 2004 Del Skrevet 3. Oktober 2004 Strålende, Jeg gleder meg. Har så vidt begynt på teksten Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 7. Oktober 2004 Del Skrevet 7. Oktober 2004 sleng gjerne med "på Nadderud på søndag" som bonusspor på CD'en. En god ting kan ikke gjentas for ofte! Apropos "på Nadderud på Søndag", som er vår aller, aller beste supportersang. Den er laget av Morten og Ola-Per (Applaus!), og de spiller og lager sangene i Bærums-bandet Fountainheads. De fortjener litt oppmerksomhet nå, fordi de har hovedsangen til den kommende terningkast-6-over-hele-linja-filmen til Erik Poppe "Hawaii-Oslo". Her er videoen til den omtalte låta "Perfect" fra "Men-på-Nadderud-på-Søndag"-bandet Fountainheads. http://www.fountainheads.tv Kjøp singelen og stem videoen opp på Svisj, så vi etterhvert får en oppfølger til "på Nadderud"! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg