Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 114
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Greit. Jeg skal passe på å ta opp 10 i skuddet på kassett.

Å ta opp fra radio er jo gårsdagens teknologi. Nei, gjør heller som

meg - sett kassettspillern inntil TV'en og ta opp med mikrofonen.

Vips, så har du MTV på kassett!!

CD'en er forøvrig kjempetøff, selv om jeg slet litt med å få den

inn i kassettspilleren.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det der er ganske dårlig holdning ovenfor folk som jobber og sliter for og gi ut en CD så vi andre supportere kan få noen nye fete sanger. Be haller noen om og sende deg et eksemplar som du betaler for.

Skjerp deg! :angry:

-Og hvis det er noen som har kopiert sangene, IKKE send de videre!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde selvfølgelig ikke nok kæsj til å punge ut for CD'n i går. Hvor kan den kjøpes?

Selger den po OB og utenfor Naddreud før neste hjemmekamp. solge vel 140 totalt før Brannkampen. Dette er fortsatt en underskuddsprosjekt så jeg håper folk venter til vi har solgt 100 til før de begynner med kopieriing og slikt

Endret av Rich
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Næmmen er det ikke "Stabæksupporteren" fra Lyn som er tilbake...

Hvem er Geir????

For oss i Bærum er OB Onkel Blaa, ikke Old Blue. Skal dere "danse" med "casualsguttene" fra Bergen i cupfinalen?

Jeg gjetter på at dere i Bastionen ikke har mye å stille opp med da, annet enn i kjeften. Klarer dere å få solgt ut alle bilettene dere får eller må dere dele dem ut gratis på skolene for å fylt opp svingen deres?

Hils Atle da! Rekker han å kjøpe noen nye supportere til dere før finalen?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi laget denne plata for Stabæksupportere - ikke for Budstikka. Hva de mener er således irrelevant

Cdèn er helt topp. Hver gang jeg hører Fest på Lerkendal gliser jeg fra øre til øre.

En meget bra cd fra dere som har laget den.

Terning = 6

Endret av Morten
Lenke til innlegg
Del på andre sider

sleng gjerne med "på Nadderud på søndag" som bonusspor på CD'en. En god ting kan ikke gjentas for ofte!

Apropos "på Nadderud på Søndag", som er vår aller, aller beste supportersang.

Den er laget av Morten og Ola-Per (Applaus!), og de spiller og lager sangene i Bærums-bandet Fountainheads. De fortjener litt oppmerksomhet nå, fordi de har hovedsangen til den kommende terningkast-6-over-hele-linja-filmen til Erik Poppe "Hawaii-Oslo".

Her er videoen til den omtalte låta "Perfect" fra "Men-på-Nadderud-på-Søndag"-bandet Fountainheads.

http://www.fountainheads.tv

Kjøp singelen og stem videoen opp på Svisj, så vi etterhvert får en oppfølger til "på Nadderud"!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
Splitter Ny Cd!
  • Opprett ny...