Øyvind 2 035 Del Skrevet 9. September 2004 Del Skrevet 9. September 2004 Jeg har en en billett til overs på Q-feltet til kampen mot Brann! Selges høystbydende!!! Neida, selges for pålydende til førstemann (gjelder selvfølgelig kun Stabæk-supportere) som har lyst på den. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morten 22 Del Skrevet 9. September 2004 Del Skrevet 9. September 2004 Kjøpern jeg Hvordan? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 9. September 2004 Del Skrevet 9. September 2004 Kjøpern jeg Hvordan? Den vanligste formen for handel i dag er å bytte en vare/tjeneste mot penger. Imidlertid er det eksempler, spesielt fra utleie av husrom, der andre former for betaling benyttes. Foreslår imidlertid at dere avtaler en slik ordning på et mer privat sted. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SteelFidel 1 Del Skrevet 9. September 2004 (endret) Del Skrevet 9. September 2004 (endret) Hva blir det til Morten? Cash eller sweet lovin', Øyvind venter sikkert spent på svar! Endret 9. September 2004 av SteelFidel Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 9. September 2004 Del Skrevet 9. September 2004 Kjøpern jeg Hvordan? Jeg vil tippe at du møter Øyvind et sted, får billetten og gir han penger/tjeneste som betaling. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 9. September 2004 Del Skrevet 9. September 2004 Er ikke så sikker på det, frykter nok at Steels sweet love er et alternativ Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 9. September 2004 Del Skrevet 9. September 2004 Dette var en uhyre interessant tråd. Jeg slenger meg herved på debatten: Jeg tipper Morten må i minibanken for å ta ut penger hvis han ikke har med seg nok cash. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pedagogen 15 Del Skrevet 9. September 2004 Del Skrevet 9. September 2004 Da bør de jo treffes i nærheten av en minibank er mitt forslag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
I A Hagen 19 Del Skrevet 9. September 2004 Del Skrevet 9. September 2004 Jeg synes dere kan sende billetten som postoppkrav... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 9. September 2004 Del Skrevet 9. September 2004 Da bør de jo treffes i nærheten av en minibank er mitt forslag. Hvis de treffes i nærheten av bakern på Bekkestua, har de faktisk 2 minibanker i umiddelbar nærhet. I tillegg kan de ha DNBNOR sin minibank i bakhånd. Da kan de jo også feire god handel med en berlinerbolle etterpå. (Jeg vil på det sterkeste fraråde å feire med MacDonalds-"mat", siden jeg selv ble så dårlig av big-mac'en forrige uke at jeg måtte ta fri fra jobben en dag.) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 9. September 2004 Del Skrevet 9. September 2004 Da bør de jo treffes i nærheten av en minibank er mitt forslag. Hvis de treffes i nærheten av bakern på Bekkestua, har de faktisk 2 minibanker i umiddelbar nærhet. Jeg vil umiddelbart foreslå Onkel Blaa som eneste naturlige sted for og møtes i Stabæk ånd i nærheten av en minibank. Der har de dessuten veldig kald og god øl. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 9. September 2004 Del Skrevet 9. September 2004 Dette minibank greiene er noe herk, personlig er jeg motstander av minibank. De er aldri der når man trenger den. Har noen av dere prøvd å finne en minibank på postnummer 1368 - altså Stabekk ? Det er ingen på Stabekk, ja det er på Bekkestua, ja det på Jar, ja det er på Lysaker, men det er faen meg ingen på Stabekk.... HÆLVETE !!! Glem nedrykkstriden og la oss alle jobbe for minibank på Stabekk !!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pedagogen 15 Del Skrevet 9. September 2004 Del Skrevet 9. September 2004 Dette minibank greiene er noe herk, personlig er jeg motstander av minibank. De er aldri der når man trenger den. Har noen av dere prøvd å finne en minibank på postnummer 1368 - altså Stabekk ? Det er ingen på Stabekk, ja det er på Bekkestua, ja det på Jar, ja det er på Lysaker, men det er faen meg ingen på Stabekk.... HÆLVETE !!! Glem nedrykkstriden og la oss alle jobbe for minibank på Stabekk !!! Betyr dette at de har avtalt møte på Stabæk????? I tilfelle veldig klønete så lenge det ikke er minibank der. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 9. September 2004 Del Skrevet 9. September 2004 Dette minibank greiene er noe herk, personlig er jeg motstander av minibank. De er aldri der når man trenger den. Har noen av dere prøvd å finne en minibank på postnummer 1368 - altså Stabekk ? Det er ingen på Stabekk, ja det er på Bekkestua, ja det på Jar, ja det er på Lysaker, men det er faen meg ingen på Stabekk.... HÆLVETE !!! Glem nedrykkstriden og la oss alle jobbe for minibank på Stabekk !!! Det er ingen minibank på Hosle heller. Her bruker vi sjekkhefte enda. Men billetter på ku-feltet er faktisk gangbar valuta i de fleste butikker på Hosle. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 9. September 2004 Del Skrevet 9. September 2004 Det er ingen minibank på Hosle heller. Her bruker vi sjekkhefte enda. Men billetter på ku-feltet er faktisk gangbar valuta i de fleste butikker på Hosle. Sjekkhefte - hva faen er det... Har du vært på marked på Stabekk noen gang ? Prøvde å bytte 1 kasse med sure epler mot 1 halv høne på forrige lørdag og ble nesten dypet i tjære og fjær altså. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øyvind 2 035 Del Skrevet 9. September 2004 Del Skrevet 9. September 2004 Her var mange forslag! Det med Onkel Blaa og øl var vel best! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 9. September 2004 Del Skrevet 9. September 2004 Her var mange forslag! Det med Onkel Blaa og øl var vel best! Saklig, - hva har du med dette å gjøre ? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øyvind 2 035 Del Skrevet 9. September 2004 Del Skrevet 9. September 2004 Her var mange forslag! Det med Onkel Blaa og øl var vel best! Saklig, - hva har du med dette å gjøre ? Absolutt ingenting!! Bare et forslag! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morten 22 Del Skrevet 9. September 2004 Del Skrevet 9. September 2004 Hva skjer her a kjøpern for cash jeg tenkete vel mer på en mail adresse eller tid sted for å kjøpen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 9. September 2004 Del Skrevet 9. September 2004 Hva skjer her a kjøpern for cash jeg tenkete vel mer på en mail adresse eller tid sted for å kjøpen. den er allerede solgt til annen - du var for treg Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morten 22 Del Skrevet 9. September 2004 Del Skrevet 9. September 2004 Hva skjer her a kjøpern for cash jeg tenkete vel mer på en mail adresse eller tid sted for å kjøpen. den er allerede solgt til annen - du var for treg Hvordan vet du det? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 10. September 2004 Del Skrevet 10. September 2004 bare tuller - har ikke alt dette vært tull da - det finnes ingen billetter til brann kampen !!! noen som så innslaget om semi-billettene på NRK i går ? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 10. September 2004 Del Skrevet 10. September 2004 bare tuller - har ikke alt dette vært tull da - det finnes ingen billetter til brann kampen !!! noen som så innslaget om semi-billettene på NRK i går ? Du? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øyvind 2 035 Del Skrevet 10. September 2004 Del Skrevet 10. September 2004 Hva skjer her a kjøpern for cash jeg tenkete vel mer på en mail adresse eller tid sted for å kjøpen. den er allerede solgt til annen - du var for treg Hvordan vet du det? Morten, sjekk e-mailen din her på forumet! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 10. September 2004 Del Skrevet 10. September 2004 bare tuller - har ikke alt dette vært tull da - det finnes ingen billetter til brann kampen !!! noen som så innslaget om semi-billettene på NRK i går ? Du? jeg jeg så det, men det var ikke mye å fortelle om, litt morsomt. Hadde en morro reportasje på at det var en logoped som gjorde utvelgningen på hvor folk fikk kjøpe billetter. Knut Tørum havnet i svingen (hvor logopeden sa - "du får billett i svingen, lang bak, der du ikke ser noe") Litt morsomt, se om den ligger på nrk.no - isåfall under nyhetene som var rett før Sopranos Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 10. September 2004 Del Skrevet 10. September 2004 Litt morsomt, se om den ligger på nrk.no - isåfall under nyhetene som var rett før Sopranos Det må da være gremser for hva man bruker arbeidstiden til. Selv om det er fredda... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morten 22 Del Skrevet 10. September 2004 Del Skrevet 10. September 2004 Hva skjer her a kjøpern for cash jeg tenkete vel mer på en mail adresse eller tid sted for å kjøpen. den er allerede solgt til annen - du var for treg Hvordan vet du det? Morten, sjekk e-mailen din her på forumet! Jeg har sjekka E-mailen men ingenting der. Mulig en feil... Gidder du sende en ny? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øyvind 2 035 Del Skrevet 10. September 2004 Del Skrevet 10. September 2004 Hva skjer her a kjøpern for cash jeg tenkete vel mer på en mail adresse eller tid sted for å kjøpen. den er allerede solgt til annen - du var for treg Hvordan vet du det? Morten, sjekk e-mailen din her på forumet! Jeg har sjekka E-mailen men ingenting der. Mulig en feil... Gidder du sende en ny? Det gidder jeg og det er gjort. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg