Mortimer 4 395 Del Skrevet 10. September 2004 Del Skrevet 10. September 2004 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=244180 Der har vi det selvgode SVINET ja. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 10. September 2004 Del Skrevet 10. September 2004 Ikke så mye med svindal å gjøre, men kanskje en grunn til å sutre hvis man er supporter av Den russiske fotballklubben Sodovik http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=244155 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Thomas 212 Del Skrevet 10. September 2004 Del Skrevet 10. September 2004 Selvtillit har han tydelivis fortsatt Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 10. September 2004 Del Skrevet 10. September 2004 Den mannen skulle vært skutt... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 10. September 2004 Del Skrevet 10. September 2004 Ikke så mye med svindal å gjøre, men kanskje en grunn til å sutre hvis man er supporter av Den russiske fotballklubben Sodovik http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=244155 Jeg synes vi skal spørre om å få noen av poengene til Sodvik. Det kan faktisk se ut som om noen fra administrasjonen i Våler-Engen har fått seg jobb i Sodvik. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 10. September 2004 Del Skrevet 10. September 2004 Selv om man hater TSL, så kan det ikke stikkes under en stol at mannen faktisk har et poeng. Han spiller fast og er kaptein i en klubb i Bundesliga, som pt. ligger over midten på tabellen. Og Bundesliga holder et meget bra nivå Jeg tror faktisk at TSL hadde vært med på å heve midtbanen i begge kampene, f.eks i stedet for Hoset eller Rudi Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ali G 0 Del Skrevet 10. September 2004 Del Skrevet 10. September 2004 Tommy Svin har ALDRI stått frem på landslaget. Han er Stabæks mest oppskrytte spiller gjennom alle tider. At han i tillegg er uten sosiale antenner har vi visst lenge. Vær så snill - la oss slippe å se det svienet på landslaget. Heldigvis er han vel for gammel... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 10. September 2004 Del Skrevet 10. September 2004 Skjønner at mange her inne har sterke motforestilligner mot TSL, og det er helt greit, men han er faktisk en av Norges beste midtbanespillere, og jeg skulle gjerne sett han i landslagstrøya, med eller uten sosiale antenner Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 10. September 2004 Del Skrevet 10. September 2004 Enig jeg Kjakan, og jeg skrev vel det for noen dager siden her inne. Bundesliga holder høyt nivå, og Svindal hadde vært bra for Norge i de to kampene. Det fungerte jo ikke noe sørlig for Martin og Hoseth, så jeg ser ikke noe grunn til at den kombinasjonen skal foretrekkes ved neste korsvei. FORZA STABÆK Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 10. September 2004 Del Skrevet 10. September 2004 Morsom lesning i VG idag: "Likevel kommer han helt sikkert til å endre den sentrale midtbanen, fordi Martin Andresen og Magne Hoset er for like." OK, og hvem er så kilden, Åge Hareide? Neeei, VG har spurt Norges fotballelite: "Det mener landslagets tidligere midtbanestrateg og nåværende Ham-Kam-trener Ståle Solbakken. Han får støtte av Norges tidligere midtbanesjef, Vålerenga-trener Kjetil Rekdal, og tidligere landslagskaptein Henning Berg" De presterer også å si at Martin ikke er trygg nok bakover på banen. Den påstanden faller på sin egen urimelighet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PerS 940 Del Skrevet 10. September 2004 Del Skrevet 10. September 2004 Hei AndersBD! Prøvde å sende deg en mail med knakende gode tilbud på lefthand gitarer. Error! Noen annen adresse som funker? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pedagogen 15 Del Skrevet 10. September 2004 Del Skrevet 10. September 2004 Hei AndersBD! Prøvde å sende deg en mail med knakende gode tilbud på lefthand gitarer. Error! Noen annen adresse som funker? Nå må du følge topicen a PerS. :angry: Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 10. September 2004 Del Skrevet 10. September 2004 Jeg har to du kan prøve, stabaek_sensasjon@hotmail.com og alias047@hotmail.com ...TAKK Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 10. September 2004 Del Skrevet 10. September 2004 Det synes jeg også. Oppdag muligheten med PM, PRIVAT MESSAGE, eller PRIVAT MELDING. Så kan dere klinke i vei på luftgitaren begge to Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PerS 940 Del Skrevet 10. September 2004 Del Skrevet 10. September 2004 Sorry, men det har seg slik at hensikten med min tilværelse er: 1. Støtte Stabæk Fotball i alt de gjør til enhver tid. 2. Rekruttere flest mulig gitarister til denne verden. Det beste er at begge deler lar seg kombinere med en kald øl eller to. Dere får virkelig ha meg unnskyldt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 10. September 2004 Del Skrevet 10. September 2004 Sorry, men det har seg slik at hensikten med min tilværelse er:1. Støtte Stabæk Fotball i alt de gjør til enhver tid. 2. Rekruttere flest mulig gitarister til denne verden. Det beste er at begge deler lar seg kombinere med en kald øl eller to. Dere får virkelig ha meg unnskyldt. Du er en god mann, Per! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 10. September 2004 Del Skrevet 10. September 2004 Sorry, men det har seg slik at hensikten med min tilværelse er:1. Støtte Stabæk Fotball i alt de gjør til enhver tid. 2. Rekruttere flest mulig gitarister til denne verden. Det beste er at begge deler lar seg kombinere med en kald øl eller to. Dere får virkelig ha meg unnskyldt. Du er en god mann, Per! Hør hør! Venter spent på mail Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 11. September 2004 (endret) Del Skrevet 11. September 2004 (endret) Aage Hareide etterlyste duelstyrke og fandenivoldskhet på midten. TSL hadde jo ikke en gang klart å vinne en duell mot dvergen Brage Sandmoen! (ikke et stygt ord om dverger). Mannen skal ha for blikk og pasningsspill, men den flua ser jeg helst et annet sted enn landslaget. en lavprofilert tysk klubb er fint det, så slipper vi sutringa hans i avisene her hjemme. (selvom han har klart det denne gangen, sansynligvis ved å grine på telefonsvareren til Aage natta lang) Endret 11. September 2004 av Flexi Knut Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendix 64 Del Skrevet 11. September 2004 Del Skrevet 11. September 2004 Måten TSL gikk på og sutringen i etterkant kan ikke forsvares. Det er helt forkastelig, noe vi sikkert alle er enige om. Men ikke glem hvor viktig TSL var for Stabæk. Når vi rykka opp og Stabæk skulle kjøpe profilerte spillere. Myggen sa nei... TSL var den 1. som signerte for Stabæk og var med på å gi et signal til fotballnorge om at Stabæk er "fremtiden". Etter at han signerte ble det lettere å få andre underskrifter. Han ble dårlig og hadde godt betalt, men jeg utfordrer alle som mener at de vil si nei til mer penger fra arbeidsgiveren sin!!!! Tror han hadde passet godt på landslaget, men personlig ønsker jeg ikke mannen noe godt, heller ikke landslagsspill! Men han var viktig i den perioden vi etablerte oss i Norges øverste divisjon Ang. gitarer og rekrutering av gitarister: Jeg mener nå at fiolin er veldig undervurdert ....... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 11. September 2004 Del Skrevet 11. September 2004 fiolin er definitivt ikke undervurdert, snarere tvert i mot. Når det gjelder TSL så er jeg enig i hans betydning for Stabæk. Mener selv jeg kåret han til Stabæks viktigste spiller i en fanzineartikkel engeng, nettopp fordi han signa som første "profil" osv. Og han er en hyggelig fyr, MEN det blir litt mye sutring for meg. Tror egentlig ikke han mener det sånn han er bare litt enkel og manger litt sosial kompetanse. Jeg tror faktisk han kunne gjort det bra på landslaget, men da må holdningene endres Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bendix 64 Del Skrevet 12. September 2004 Del Skrevet 12. September 2004 og det er for seint å endre holdningene nå. Likeså med sosial kompetanse. Er du gift med Helga (tror det var det hun het) så blir det nok vrient med miljøforandringer. Hun bestemte/hadde så mye makt over TSL at jeg nesten, merk NESTEN synes litt synd på han. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 12. September 2004 Del Skrevet 12. September 2004 Nå begynner du vel å bli i overkant personlig her. Ut fra det jeg har hørt er vel noe av det smarteste TSL har gjort i livet å kapre Helga Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 13. September 2004 Del Skrevet 13. September 2004 Det var flere har klagd i Stabæk, noen som husker denne karen... LSK har ikke vunnet én serie-kamp etter at Fjørtoft kom kunne faktisk godt tenkt meg å se han på banen for oss mot Brann i kveld jeg - hvis jeg ikke husker helt feil så var det 6 mål på 7 kamper Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
palau 0 Del Skrevet 13. September 2004 Del Skrevet 13. September 2004 Enig Rich.,, mangler ganske mye av kollegial feeling og sosial følelse. Nei,ganske mye = det meste!!! Og spillermessig er "Gud Gave til Fotballen" slik innrettet at funker det ikke de første 7-8 min, så surner han og spiller umotivert og rævva de neste 82.... Glad han ble borte. Det tror jeg lønningskontoret til Stabæk var og... Men : lykke til om ha kommer med i landslaget igjen. Men da må holdningene endres!! Og ærlig talt, de gangene han fikk prøve seg på landslaget var ikke akkurat glitrende forestillinger... selv da mitt blikk og hjerte ga han utvidet toleranse fordi han var Blaa-spiller... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 14. September 2004 Del Skrevet 14. September 2004 Og ærlig talt, de gangene han fikk prøve seg på landslaget var ikke akkurat glitrende forestillinger... selv da mitt blikk og hjerte ga han utvidet toleranse fordi han var Blaa-spiller... Nå spilte vel TSL landskampene under Semb, og det var ikke lett å være kreativ midtbanespiller under han Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 15. September 2004 Del Skrevet 15. September 2004 Apropo sutring: Vi leser stadig vekk om RBK som klager på for mange kamper for tett program osv.osv.osv. Dette er hva Gaute Larsen svarer aftenpostens journalist når de spør om det blir for mye. - Du frykter ikke at programmet blir vel tøft, med cupsemifinale, Europa-cup og bunnstrid samtidig? - Jeg synes det er utelukkende positivt - tenk på de mulighetene vi har! Dersom vi ser på dette som vanskelig, kommer de negative tankene fort. Her har vi muligheten til å spille mot ett av Frankrikes beste lag. Ved å spille internasjonalt får vi mye erfaring som er positivt å dra med inn i seriespillet. Snakk om positiv. Det er akkurat sånn det skal låte! (og se det hele i sammenheng med tabelsituasjon, spillerstall og økonomi) Flott innstilling Gaute! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 15. September 2004 Del Skrevet 15. September 2004 Ang. RBK: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=245030 Var det bare jeg som fikk med meg at RBK faktisk tapte i går? Er det noe vi Stabæk fans vet så er det vel at du kan spille så bra som bare det, men får du ikke kula i mål teller det ikke en dritt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 15. September 2004 Del Skrevet 15. September 2004 Alltid like digg når de taper. Spesielt når det er ufortjent. Og spesielt når det er CL-kamper. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 15. September 2004 (endret) Del Skrevet 15. September 2004 (endret) Så sant så sant... "Spesielt før pause ble laget regelrett knust av et offensivt Rosenborg-mannskap som leverte sin kanskje beste bortekamp i Europa noensinne." Haha, er vel kun kombinasjonen RBK & VG som greier å knuse noen uten å score et eneste mål. Endret 15. September 2004 av AndersBD Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
I A Hagen 19 Del Skrevet 15. September 2004 Del Skrevet 15. September 2004 Jeg så kampen til RBK og de måkte over motstanden i hele første omgang og fortjente desverre et mål.... Slik var det ikke i andreomgangen, der ble de for svake igjennom store deler... -de hadde fortjent et poeng, men det er likegreit at de ikke fikk det. Spessielt når vi vinner i morgen of får en liten notis i vg på fredag... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg