Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Nå er det jo ikke mange av gutta våre some har slutta/gått vekk i år, så da er det nok flere i laget som vil være med å rette på situasjonen. Vi vet jo ikke hvor mange som har blitt konfrontert med tilbud.

Uansett, skal man spille for et lag må man gjøre det med hele seg. Ikke bare lommeboka! Derfor er det fint å lese at noen er villige til å risikere nedrykk og de følger det får, fremfor et seriegull levert på sølvfat. Daniel Braaten; I'm talking about you!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 4 år senere...

Savner Mike i forsvaret, lurer på om det var lurt og ikke gi han ny kontrakt

Tabbe å la Mike gå han var en kar som rydda unna i forsvar.

Stemmer for å få Mike inn igjen.

Ta lønna til Bohinen og gi den til Mike!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Utrolig! Med Bohinen som sportssjef har vi tatt sølv og gull, med et budsjett som har vært 1/3 av det de såkalte storlagene har hatt.

I tillegg har han vært utrolig opptatt av å styrke satsingen på junioravdelingen. En satsing som i fjor ble kronet med gull i junior-nm, og videreført i år ved at vi blant annet avsluttet kampen mot Sandefjord med tre juniorspillere på banen!

Jeg sier ikke at dette er Bohinens fortjeneste alene, men det er lenge siden vi har hatt en leder som har vært så tydelig på at talentutvikling er viktigere enn å betale 10 millioner for spillere som John Anders Bjørkøy osv, om vi noen gang har hatt det!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje Mike skal få hatten hans også?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva får deg egentlig til å tro at Mike har noe som helst å gjøre på en fotballbane nå? Greit nok at han klarte seg i fjor, men det var da en eventuell kontrakt skulle kommet. Nå, et halvt år senere, er det altfor sent. Det han har mistet av trening siden november er han sannsynligvis for gammel til å kunne ta igjen.

Ser heller ikke helt hvorfor Bohinen må gå, men det er vel noe du har ment siden han kom. Ligger vi på 12.plass er det ene og alene hans skyld, ligger vi på 1. plass har han ingen ting med det å gjøre.

Endret av hdaniels
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som Arnstein så riktig nevner i bloggen sin idag:

Jeg traff hedersmannen Mike Kjølø sent i november da det var blitt klart at han ikke ville få ny kontrakt i klubben han elsket, og fremdeles presterte bra for. Uten bitterhet og nag, men med selvinnsikt, sa han: ”Jeg er en av de svært få i spillergruppa som krever skjerping og høyt nivå, og har bidratt til å holde trykket høyt. Jeg frykter nå for Stabæks og Jönssons nære framtid, for det er nesten ingen ledertyper igjen.” Så langt i denne sesongen har alt Stabæk har produsert ute på banen, understøttet alle Mikes ord.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som Arnstein så riktig nevner i bloggen sin idag:

Jeg traff hedersmannen Mike Kjølø sent i november da det var blitt klart at han ikke ville få ny kontrakt i klubben han elsket, og fremdeles presterte bra for. Uten bitterhet og nag, men med selvinnsikt, sa han: ”Jeg er en av de svært få i spillergruppa som krever skjerping og høyt nivå, og har bidratt til å holde trykket høyt. Jeg frykter nå for Stabæks og Jönssons nære framtid, for det er nesten ingen ledertyper igjen.” Så langt i denne sesongen har alt Stabæk har produsert ute på banen, understøttet alle Mikes ord.

Litt spesielt at Mike sa det i november, synes jeg. Det var jo før både Veigar og Alan forsvant.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm. Jeg har også ment at Mike (bortsett fra høy lønnskostnad) hadde mer og viktig å bidra med i klubben. Men når Friling hevder det samme blir jeg brått usikker. Kan jeg ha tatt så feil?

Uansett - dette er å diskutere pavens skjegg. Mike er ikke lenger i stallen.

Kan noen flytte hele tråden over på forumet "blaa"? Takk.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Draz: HUSK Veigar og Alan var ikke ledertyper. Ser også ut som MMS sliter med å bli det.

Det er nå så, men i november hadde vi vel stort sett den samme stallen som tok seriegullet. Mike tenkte vel kanskje litt mer langsiktig i sin kommentar og om kapteins-emner, ikke bare sportslige ledertyper.

Apropos MMS reagerte jeg litt på at han plutselig var kaptein igjen mot AAFK etter å ha sittet på benken de siste kampene.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Draz: HUSK Veigar og Alan var ikke ledertyper. Ser også ut som MMS sliter med å bli det.

Det er nå så, men i november hadde vi vel stort sett den samme stallen som tok seriegullet. Mike tenkte vel kanskje litt mer langsiktig i sin kommentar og om kapteins-emner, ikke bare sportslige ledertyper.

Apropos MMS reagerte jeg litt på at han plutselig var kaptein igjen mot AAFK etter å ha sittet på benken de siste kampene.

Reagerte på at han plutselig var kaptein? At han er inne i en tung periode betyr ikke at han blir vingeklippet og fratatt kapteinsbindet!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Reagerte på at han plutselig var kaptein? At han er inne i en tung periode betyr ikke at han blir vingeklippet og fratatt kapteinsbindet!

Nettopp.

Det funker gjerne litt annerledes i TL enn det gjør på G11, der lagets best spiller er selvskreven som kaptein.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nettopp.

Det funker gjerne litt annerledes i TL enn det gjør på G11, der lagets best spiller er selvskreven som kaptein.

Jeg tror ikke du finner mange eksempler ute i Europa der kapteinen blir vraket i kamp etter kamp (altså ikke pga. skade eller karantene) for så å komme tilbake i elleveren med kapteinsbindet på. En kaptein som ikke er god nok for elleveren?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det virkelig verre å bli fratatt kapteinsbindet enn å ikke spille fast på elleveren? Pontus spilte som kaptein i flere kamper - hvorfor ble han "fratatt kapteinsbindet" fordi MMS kom inn pga. karantener og skader i forsvarsfirer?

Endret av drazyc
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tror ikke du finner mange eksempler ute i Europa der kapteinen blir vraket i kamp etter kamp (altså ikke pga. skade eller karantene) for så å komme tilbake i elleveren med kapteinsbindet på. En kaptein som ikke er god nok for elleveren?

Gary Neville? Det er mange kamper han ikke har spilt, både pga skader og pga at det har vært bedre alternativer, men hver eneste gang han er tilbake i startoppstillingen er han kaptein. Det er absolutt ikke noe unormalt i det.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gary Neville? Det er mange kamper han ikke har spilt, både pga skader og pga at det har vært bedre alternativer, men hver eneste gang han er tilbake i startoppstillingen er han kaptein. Det er absolutt ikke noe unormalt i det.

Er han? Det visste jeg ikke. Ikke noe big deal, bare stusset litt over det.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Mike
  • Opprett ny...