arni 9 540 Del Skrevet 9. Mai 2022 Del Skrevet 9. Mai 2022 Budstikka før kampen: Kaptein Simen Wangberg og trener Eirik Kjønø nekter for at Stabæk må vinne mot Ranheim mandag om de skal henge med i opprykkskampen. Mathias Bohlin Falch André Strømnes 09. mai 2022 14:59 Etter fire serierunder er Stabæk allerede fem poeng bak Sandnes Ulf og ni poeng bak serieleder Mjøndalen, som riktignok har spilt seks kamper. Bæringene får ikke panikk av den grunn. – Nei, på ingen måte. Det er alltid noen som stikker ifra, men det er lenge igjen, og det kan snu fort. Og det skal sies at vi synes at vi ikke har fått godt nok betalt ut fra spill og sjanser til nå, sier trener Eirik Kjønø. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Snæss 1 685 Del Skrevet 9. Mai 2022 Del Skrevet 9. Mai 2022 Vinnermentalitet! Vil tro det er sånn vi skal rykke rett opp igjen… Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Del Skrevet 9. Mai 2022 Del Skrevet 9. Mai 2022 2 timer siden skrev arni: Budstikka før kampen: Kaptein Simen Wangberg og trener Eirik Kjønø nekter for at Stabæk må vinne mot Ranheim mandag om de skal henge med i opprykkskampen. Mathias Bohlin Falch André Strømnes 09. mai 2022 14:59 Etter fire serierunder er Stabæk allerede fem poeng bak Sandnes Ulf og ni poeng bak serieleder Mjøndalen, som riktignok har spilt seks kamper. Bæringene får ikke panikk av den grunn. – Nei, på ingen måte. Det er alltid noen som stikker ifra, men det er lenge igjen, og det kan snu fort. Og det skal sies at vi synes at vi ikke har fått godt nok betalt ut fra spill og sjanser til nå, sier trener Eirik Kjønø. Kjønø i revers, her hedges det for alle penga. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 150 Del Skrevet 9. Mai 2022 Del Skrevet 9. Mai 2022 Vi har fått som fortjent ut fra spill og sjanser! 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Latmann 4 422 Del Skrevet 9. Mai 2022 Del Skrevet 9. Mai 2022 1 time siden skrev @ringo: Vi har fått som fortjent ut fra spill og sjanser! Jepp 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 4 400 Kongeinnlegg! Del Skrevet 22. Mai 2022 Kongeinnlegg! Del Skrevet 22. Mai 2022 God bedring!! 14 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tom Bruaset 6 552 Kongeinnlegg! Del Skrevet 22. Mai 2022 Kongeinnlegg! Del Skrevet 22. Mai 2022 Fra Budstikka; – Statusen på Simen er OK. han er ved godt mot etter at han fikk en kakk i hodet, ved hårfeste over det høyre øyet. Det så litt dramatisk ut, fordi det var litt blod og slik, sier Hans André Skåtun. Vi skal sjekke han nøyere når vi kommer til Nadderud i kveld, sier Skåtun. 10 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
TheDriver 896 Del Skrevet 23. Mai 2022 Del Skrevet 23. Mai 2022 Wangberg er en bauta og klippe i laget, en nøkkelspiller i mine øyne, håper det går bra, så dramatiskt ut. Masse god bedring og takk for alt du bidrar med. 7 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Latmann 4 422 Del Skrevet 26. Mai 2022 Del Skrevet 26. Mai 2022 Noen oppdateringer på skaden til Wangberg? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SuperDungeonMaster 2 093 Del Skrevet 26. Mai 2022 Del Skrevet 26. Mai 2022 Akkurat nå skrev Latmann: Noen oppdateringer på skaden til Wangberg? Kjønø sier til Eurosport at han nærmer seg kampklar veldig straks. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 540 Del Skrevet 29. Juli 2022 Del Skrevet 29. Juli 2022 Den høyest lønnede spilleren og kaptein, går på smågutt finter på Fosshaugane. Skjerpings søndag! 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SAU 3 486 Del Skrevet 1. August 2022 Del Skrevet 1. August 2022 https://www.budstikka.no/stabak-kaptein-hadde-bedt-om-pengene-tilbake/s/5-55-1234268 Noen som kan gi ett lite utdrag Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 540 Kongeinnlegg! Del Skrevet 1. August 2022 Kongeinnlegg! Del Skrevet 1. August 2022 Bl.a : – VI må levere opp til vårt beste i hver eneste kamp. Det gjorde vi ikke mot Skeid. Vi kommer ikke til å ta mye poeng om ikke prestasjonene blir mye bedre enn dette her, sa Stabæk-kaptein Simen Wangberg etter søndagens søvndyssende kamp på Nadderud stadion. Det sammen mente fansen som var på Nadderud. De pep under deler av kampen og applausen da de gikk til pause, var sporadisk. – Hadde jeg betalt penger for å se på dette her, så hadde jeg krevet å få pengene tilbake. I hvert fall bedt om en gratis pølse eller noe til den neste kampen, sier Wangberg og forstår publikums frustrasjon. 23 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
BlaaSpanjol 1 135 Del Skrevet 1. August 2022 Del Skrevet 1. August 2022 Her har vi en som ser realiteten. Takk Simen! 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
s-simen 1 925 Del Skrevet 1. August 2022 Del Skrevet 1. August 2022 24 minutter siden skrev arni: I hvert fall bedt om en gratis pølse eller noe «Utsolgt for pølser» i pausen. De var vel ikke forberedt på det enorme oppmøtet. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
guttensindet 1 711 Del Skrevet 1. August 2022 Del Skrevet 1. August 2022 Kanskje feil tråd, men siden pølser allerede er nevnt. Godt Simen ikke mente ei varm pølse! Etter egen erfaring har det kun vært smålukne pølser på Nadderud de siste årene. Testet et par stk. nå på søndag, og de var ikke varme. Merkelig at de ikke kan sette opp varmen på pølsekokerene, for pølser klarer fint 75-80 graders innstilling på kokeren uten at det blir "jentepølser". 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 540 Kongeinnlegg! Del Skrevet 1. August 2022 Kongeinnlegg! Del Skrevet 1. August 2022 4 minutter siden skrev guttensindet: Kanskje feil tråd, men siden pølser allerede er nevnt. Godt Simen ikke mente ei varm pølse! Etter egen erfaring har det kun vært smålukne pølser på Nadderud de siste årene. Testet et par stk. nå på søndag, og de var ikke varme. Merkelig at de ikke kan sette opp varmen på pølsekokerene, for pølser klarer fint 75-80 graders innstilling på kokeren uten at det blir "jentepølser". Grenser til mobbing av arrangement ansvarlig😅 13 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 1. August 2022 Del Skrevet 1. August 2022 Pølsene jeg kjøpte i kiosken bak Stabæk Suppport 30 minutter ut i første omgang var varme og gode. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
guttensindet 1 711 Del Skrevet 1. August 2022 Del Skrevet 1. August 2022 12 minutter siden skrev Potter: Pølsene jeg kjøpte i kiosken bak Stabæk Suppport 30 minutter ut i første omgang var varme og gode. Hmm, på hovis er de aldri varme, kun lunkne! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
guttensindet 1 711 Del Skrevet 1. August 2022 Del Skrevet 1. August 2022 1 time siden skrev arni: Grenser til mobbing av arrangement ansvarlig😅 Oi, det var ikke meningen å krenke noen (ironi) 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
NaturligPessimist 411 Del Skrevet 1. August 2022 Del Skrevet 1. August 2022 56 minutter siden skrev guttensindet: Hmm, på hovis er de aldri varme, kun lunkne! Da jeg solgte pølser på Hovis i '96 var de alltid varme og gode! 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
duckster 944 Del Skrevet 1. August 2022 Del Skrevet 1. August 2022 Jeg stod først i køen da det ble pause, gikk ut et par min før grunnet treåringen. Småjentene bak disken ble faktisk helt tatt på senga av at det var pause og at det kom masse folk. Jeg måtte informere om at en fotballkamp er 45+15+45 minutter. De hadde ikke satt på pølsene og kaffe før pausen så de kalde pølsene hadde nok bare ligget der et par minutter. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
FranckTheBank 3 393 Del Skrevet 1. August 2022 Del Skrevet 1. August 2022 37 minutter siden skrev duckster: Jeg stod først i køen da det ble pause, gikk ut et par min før grunnet treåringen. Småjentene bak disken ble faktisk helt tatt på senga av at det var pause og at det kom masse folk. Jeg måtte informere om at en fotballkamp er 45+15+45 minutter. De hadde ikke satt på pølsene og kaffe før pausen så de kalde pølsene hadde nok bare ligget der et par minutter. Den ene gangen jeg var på Nadderud i år og skulle bestille billett til Stabæk-Kongsvinger var det et fryktelig styr å kjøpe billetter i luka. Hun stod der sikkert i 20 minutter og kåla det til på maskinene sine. Da tenkte jeg med en gang at dette er en amatørklubb fra topp til bunn. Det hele endte med at hun sa at jeg sparte 50 kr på å kjøpe på nettet istedet, hvilket jeg gjorde. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 235 Del Skrevet 1. August 2022 Del Skrevet 1. August 2022 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Øistein 1 858 Del Skrevet 1. August 2022 Del Skrevet 1. August 2022 Tidenes avsporing i en spillertråd? Wangberg var god på søndag da 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 697 Del Skrevet 1. August 2022 Del Skrevet 1. August 2022 Jeg husker den gangen for noen uker siden da klubben ble slaktet for å gidde å bruke tid på å få til ølservering før kamp. Nå viser det seg at den egentlige grunnen var at de skulle fokusert på pølsetemperaturen. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Del Skrevet 1. August 2022 Del Skrevet 1. August 2022 1 time siden skrev mbh: Både jo rett oppe i gata for Nadderud i hestesko blokka Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Latmann 4 422 Del Skrevet 1. August 2022 Del Skrevet 1. August 2022 1 time siden skrev Nr14: Både jo rett oppe i gata for Nadderud i hestesko blokka Du mener Justerblokken antar jeg 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
duckster 944 Del Skrevet 1. August 2022 Del Skrevet 1. August 2022 Haha sorry glemte å se hvilken tråd dette var 😆 uansett, Franck kommer med et bra poeng. Disse opplevelsene er også med på å forme hele opplevelsen av det å dra på kamp. Russebussene som står i lukene trenger bedre opplæring. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 540 Del Skrevet 7. August 2022 Del Skrevet 7. August 2022 Forsvaret bare en skygge av det vi så i Bergen for 1 mnd siden. Kapteinen må ta tak Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå