blaasoldat 8 485 Del Skrevet 22. Desember 2023 Del Skrevet 22. Desember 2023 Blir det da jobben til Bjarmann? Eller Finstad sin gamle? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morriz 1 105 Del Skrevet 22. Desember 2023 Del Skrevet 22. Desember 2023 30 minutter siden skrev blaasoldat: Blir det da jobben til Bjarmann? Eller Finstad sin gamle? Finstad sin gamle jobb. Finstad blir ish bjarmann. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 4 400 Del Skrevet 22. Desember 2023 Del Skrevet 22. Desember 2023 Godt vi får med Wangberg. Som det står av artikkelen på hjemmesiden legger Wangberg opp som er synd da vi mister en spiller på laget. 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Marandinho 3 458 Kongeinnlegg! Del Skrevet 22. Desember 2023 Kongeinnlegg! Del Skrevet 22. Desember 2023 Gratulerer med en flott karriere totalt sett. Og ikke minst med ny rolle og steg i karrieren. Stolt av at vi har slike mennesker og ressurser som Simen i klubben. Viktig at vi klarte å få med han videre. Takk for alt 💙 gleder meg til fortsettelsen. Tror det er en flott ansettelse i koordinator rollen 21 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
FranckTheBank 3 393 Del Skrevet 22. Desember 2023 Del Skrevet 22. Desember 2023 Demidov, Yaw og Wangberg. Dette er jo kliss like signeringer, typer og skader, og folk som ville ha roller videre. Men hva skjedde egnetlig med de to førstnevnte? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Latmann 4 427 Del Skrevet 23. Desember 2023 Del Skrevet 23. Desember 2023 Gratulerer Simen. Kan ikke skjønne annet enn at dette er gull for klubben å ha deg med videre. Skulle gjerne hatt deg siste året som stopper, men er det nok for kroppen så er det nok. Da er det godt det er hos oss det stopper. 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
testapen 1 511 Kongeinnlegg! Del Skrevet 23. Desember 2023 Kongeinnlegg! Del Skrevet 23. Desember 2023 Glad han er med videre. Pleide av og til å kjøre forbi han på vei til jobb. Skremte livskiten ut av han et par ganger ved å åpne vinduet og brøle "HEIA STABÆK" men han tok det med et stort smil og svar i samme stil. 😁 Bra kar. 15 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 544 Kongeinnlegg! Del Skrevet 23. Desember 2023 Kongeinnlegg! Del Skrevet 23. Desember 2023 Hilsen på Instagrammen: simenwangberg Som liten gutt i hagen hjemme på Nidarvoll drømte jeg om å få oppleve å stå med hendene på ryggen som Rosenborg-spiller, samtidig som Champions League-hymnen ble spilt. Det ble med den ene gangen, men et minne jeg aldri kommer til å glemme. Etter 15 sesonger som spiller i toppfotballen takker jeg nå for meg. Halve livet har jeg vært en del av en fotballkultur som har vært med på å forme den personen jeg er i dag. Fantastiske forbilder og et sterkt fellesskap har gitt meg en danning jeg bare kunne ha drømt om! Jeg er utrolig privilegert som har fått muligheten til å dele garderobe med så mye talent og bra folk. Venner jeg kommer til å ha livet ut. Hatt noen av de beste trenerne i landet, som på hver sin måte har gitt mye inspirasjon til utøvelse av lederskap. Jeg har fått muligheten til å spille i noen av landets største og fineste klubber. Spille foran fantastiske supportere som på tvers av samfunnslag, politisk ståsted og religion finner sammen om å dele håpet, suksess og nedturer. Tusen takk! Som ung var jeg aldri den beste spilleren og ble heller aldri den beste i voksen alder. Selv om drømmen alltid var der, ble jeg aldri utenlandsproff eller landslagsspiller. For meg handlet det ikke først og fremst om det å vinne titler eller personlige ambisjoner. Laget, det å være med å skape en god kultur og samtidig forsøke å ta vare på de rundt meg har alltid vært viktig for meg. Nå venter nye muligheter i stillingen som sportslig koordinator i Stabæk Fotball. En jobb jeg gleder meg enormt til å ta fatt på. Jeg håper jeg kan være en bidragsyter til at vi staker ut en ny kurs og er tro mot planen vi har lagt, slik at vi sammen kan bli litt bedre for hver dag. Potensialet er stort. Nå er det opp til oss å forvalte det. Tusen takk til @nidelvfotball , @rosenborgballklub , @ranheimfotball , @sportsklubbenbrann , @tromsoil og @stabak_fotball som ga meg muligheten til å drive med det jeg elsker mest. Det er jeg evig takknemlig for. 65 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gwestlund 2 780 Del Skrevet 30. Desember 2023 Del Skrevet 30. Desember 2023 Intervjues av Eurosport Etter 2023-sesongen bestemte kaptein Simen Wangberg seg for å legge skoene på hylla. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå