KongKjakan 4 Del Skrevet 10. September 2004 Del Skrevet 10. September 2004 Hei! Jeg trenger noen videosnutter av norske fotballtabber til et lite prosjekt på jobben. Noen som har noen liggende på PC'en eller vet hvor jeg kan få lastet ned noe slikt? Bjarte Flems selvmål er jo en klassiker. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 10. September 2004 Del Skrevet 10. September 2004 Få med Jamfalt fra finalen og Petur (ikke norsk men...) sitt selvmål på Nadderud Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pedagogen 15 Del Skrevet 10. September 2004 Del Skrevet 10. September 2004 Thomas Andre Ødegaard og Baron har vel også et par klassikere. NRK kjører, når det er dødtid, en eller annen form for jukeboks med bl.a. norske fotballtabber. Mulig den ligger på nettet også? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 10. September 2004 (endret) Del Skrevet 10. September 2004 (endret) Denne videoen er verken norsk, eller en tabbe, men den kan aldri, aldri, aldri sees for ofte: http://www.stabaeklars.com/video/GoalKeeper.mpeg Endret 10. September 2004 av stabækLars Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 10. September 2004 Del Skrevet 10. September 2004 Hver gang jeg ser den tenker jeg; hva om han hadde bomma på ballen? Da hadde han sett ut som tidenes idiot... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 10. September 2004 Del Skrevet 10. September 2004 Dommer'n hadde blåst for offside... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pedagogen 15 Del Skrevet 10. September 2004 Del Skrevet 10. September 2004 Dommer'n hadde blåst for offside... Jammen allikkeavæl a. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jokke 48 Del Skrevet 10. September 2004 Del Skrevet 10. September 2004 skulle ikke vært blåst for offside der, den spilleren som kanskje står i offside der har jo ingen innvirking på skuddet. er ingen forstyrrelse for keepern. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 10. September 2004 Del Skrevet 10. September 2004 Dommer'n hadde blåst offside før skuddet gikk... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 10. September 2004 Del Skrevet 10. September 2004 Dommer'n hadde blåst offside før skuddet gikk... Hvorfor det? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 10. September 2004 Del Skrevet 10. September 2004 Fordi det var en offside-situasjon før skuddet kom. Det ser du også av reaksjonen til spillerne. Sorry å måtte ødelegge gleden. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pedagogen 15 Del Skrevet 10. September 2004 Del Skrevet 10. September 2004 Sorry å måtte ødelegge gleden. Ja det var skikkelig lumpent. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 10. September 2004 Del Skrevet 10. September 2004 Ødegaard (keepern på lyn) gjorde jo ganske mange tabber i fjort, ikke? Wassbergs selvmål mot oss (6-1 mot brann) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 10. September 2004 Del Skrevet 10. September 2004 Jeg har selvmålet til brann i fjor og Jamtfeil fra cupfinalen på video. Bare si i fra hvis dere skal ha en kopi. Begge er forøvrig i julekalenderen 2003, men dere trenger kanskje et ukomprimert format? Det enkleste hadde vel kanskje vært å spille av hele kampen PSG - Rosenborg fra CL? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 10. September 2004 Del Skrevet 10. September 2004 Jeg har selvmålet til brann i fjor og Jamtfeil fra cupfinalen på video. Bare si i fra hvis dere skal ha en kopi. Begge er forøvrig i julekalenderen 2003, men dere trenger kanskje et ukomprimert format? Det enkleste hadde vel kanskje vært å spille av hele kampen PSG - Rosenborg fra CL? Hvis du har disse liggene i f.eks AVI eller MPEG format, så send dem gjerne til meg, eller legg dem tilgjengelig på nettet hvis du har mulighet... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tigergutt 0 Del Skrevet 10. September 2004 Del Skrevet 10. September 2004 Jeg trenger noen videosnutter av norske fotballtabber til et lite prosjekt på jobben. Noen som har noen liggende på PC'en eller vet hvor jeg kan få lastet ned noe slikt? Bjarte Flems selvmål er jo en klassiker. Gå inn på Hjemmesiden til Fyllingen og klikk deg inn på interaktivitet og så filmklipp. Eller klikk direkte på denne LINKEN! Her finner du alt (inkl. Bjarte Flem). Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pedagogen 15 Del Skrevet 10. September 2004 Del Skrevet 10. September 2004 Gå inn på Hjemmesiden til Fyllingen og klikk deg inn på interaktivitet og så filmklipp. Eller klikk direkte på denne [ Må si jeg er imonert. Her er det altså en Stabæksupporter som er så til de grader oppdatert på Fyllingens hjemmesider. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 10. September 2004 Del Skrevet 10. September 2004 Gå inn på Hjemmesiden til Fyllingen og klikk deg inn på interaktivitet og så filmklipp. Eller klikk direkte på denne LINKEN!Her finner du alt (inkl. Bjarte Flem). Norske fotballtabber på fyllingen....... Kan det ha vært Bjarte Flem som var initiativtager til å plassere dem der? Dette lukter konspirasjon og cover-up! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 10. September 2004 Del Skrevet 10. September 2004 Veldig bra! Takk skal du ha, Tigergutt Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 10. September 2004 Del Skrevet 10. September 2004 Gå inn på Hjemmesiden til Fyllingen og klikk deg inn på interaktivitet og så filmklipp. Eller klikk direkte på denne [ Må si jeg er imonert. Her er det altså en Stabæksupporter som er så til de grader oppdatert på Fyllingens hjemmesider. Enig. Har man vært på Fyllingens hjemmesider, har man sansynligvis vært innom alle kriker og kroker på nettet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pondus 1 Del Skrevet 10. September 2004 Del Skrevet 10. September 2004 Tigergutt har mye fritid på jobben.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg