Pedagogen 15 Del Skrevet 10. September 2004 Del Skrevet 10. September 2004 Hva mener egentlig denne mannen? Jeg tenker ikke på publikum. Iversen ber publikum om å skjerpe seg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 10. September 2004 Del Skrevet 10. September 2004 Hva mener egentlig denne mannen? Jeg tenker ikke på publikum. Iversen ber publikum om å skjerpe seg. Den var neimen ikke helt enkel......! Kan jeg ringe en venn? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 10. September 2004 Del Skrevet 10. September 2004 Tror han etter en blanding av sur snus, trøndersk karsk og en vill natt med sang kona ikke helt visste hva han skulle svare. Med all metanolen som er i omløp kan vi heller ikke kreve at man skal huske hva man sa i forrige intervju. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pedagogen 15 Del Skrevet 10. September 2004 Del Skrevet 10. September 2004 Kan jeg ringe en venn? Nei, men du har 50/50 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
I A Hagen 19 Del Skrevet 12. September 2004 Del Skrevet 12. September 2004 Uansett om Iversen ikke klarer å svare for seg er det SMÅLIG og pipe ut spillere... Vi gjør ikke det for stabæk. man skal ikke gjøre det for landslaget heller... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg