SteelFidel 1 Del Skrevet 12. September 2004 (endret) Del Skrevet 12. September 2004 (endret) Akkurat nå ligger både Viking og Fredrikstad an til å få poeng i denne runden, og tabellen vil da se slik ut i bunnen; Fredrikstad 20 32 - 45 20 Stabæk 19 18 - 29 19 Sogndal 20 31 - 48 15 Endret 12. September 2004 av SteelFidel Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SteelFidel 1 Del Skrevet 12. September 2004 (endret) Del Skrevet 12. September 2004 (endret) Helvete, nå scoret FFK igjen. Molde 20 23 - 29 20 Stabæk 19 18 - 29 19 Sogndal 20 30 - 44 15 Endret 12. September 2004 av SteelFidel Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 12. September 2004 Del Skrevet 12. September 2004 Vi må vinne i morgen. Og det gjør vi. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
I A Hagen 19 Del Skrevet 12. September 2004 Del Skrevet 12. September 2004 Vi har ikke noe valg enn å vinne i morgen. nå er vi på direkte nedrykk med en kamp mindre spilt.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 12. September 2004 Del Skrevet 12. September 2004 Om ikke gutte gir alt, absolutt alt, hver siste dråpe med krefter, energi, you name it, for å vinne kampen imorgen så vet jeg ikke hva som skal til for å motivere dem til å kjempte. Det rett og slett MÅ gå veien mot brann imorgen!! Kom igjen for faen! Nå er det på tide å kjempe!! Fuck skole som gjør at jeg ikke kan være der. Kommer til å være et nervevrak uten like kampen igjennom... Kom igjen alle gutte, vis hva som bor i dere imorgen, dette må vi bare klare! Forza Forever! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
nilsms 0 Del Skrevet 12. September 2004 Del Skrevet 12. September 2004 Med seier i morgen er vi på 11 plass og sikker grunn. Sitter med en følelse av at gutta er kjempe tent, og gir allt i morgen. Dette er kampen som skal snu den dårlige trenden så langt ELSKER STABÆK ALLTID UANSETT Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 12. September 2004 (endret) Del Skrevet 12. September 2004 (endret) Vi har ikke noe valg enn å vinne i morgen. nå er vi på direkte nedrykk med en kamp mindre spilt.... Jeg kommer jo med disse antatte slutt tabellene utifra lagenes formkurver. Basert på de 5 siste kampene (KORRIGERT TIL ODD seier) vil slutt tabellen se slik med; Brann seier Rosenborg 51 Vålerenga 47 Tromsø 46 Brann 40 Ham-Kam 36 Fredrikstad 35 Odd Grenland 34 Bodø/Glimt 34 Lillestrøm 30 Viking 29 Lyn 29 Molde 24 Stabæk 20 Sogndal 18 Uavgjort Rosenborg 51 Vålerenga 47 Tromsø 46 Ham-Kam 36 Fredrikstad 35 Brann 35 Odd Grenland 34 Bodø/Glimt 34 Lillestrøm 30 Viking 29 Lyn 29 Molde 24 Stabæk 22 Sogndal 18 Stabæk seier Rosenborg 51 Vålerenga 47 Tromsø 46 Ham-Kam 36 Fredrikstad 35 Odd Grenland 34 Bodø/Glimt 34 Brann 33 Lillestrøm 30 Viking 29 Lyn 29 Stabæk 27 Molde 24 Sogndal 18 Dette ser stygt ut uansett hva reslutatet blir i morgen... Vinner vi i morgen og mot Fredrikstad ser det plutselig litt lysere ut. Vi har 21 poeng å spille om resten av sesongen og frykter at vi er nødt til å ta jævlig mange av disse... Stabæks 10 siste kamper 5 seiere (2 serie, 1 NM, 2 UEFA) 2 uavgjort (alle i serien) 3 tap (alle i serien) Hmmmm Endret 12. September 2004 av Markus Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 12. September 2004 Del Skrevet 12. September 2004 Er ikke så mye å synse på egentlig, vi MÅ vinne imorgen. That's it! Det har jeg tro på også, Aalbu virka tent (tv2 sports extra) og sa at det var bra stemningn i troppen. Kanskje denne pausen har hjulpet positivt? Vinner vi imorgen og mot Fredrikstad ser ting ganske mye lysere ut, og som Aalbu sa; vi skal berge oss selv!! Forza Stabæk - ALLTID, UANSETT!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
I A Hagen 19 Del Skrevet 12. September 2004 Del Skrevet 12. September 2004 Helt riktig og viktig! VI SKAL BERGE OSS SELV! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 12. September 2004 Del Skrevet 12. September 2004 Jeg mener å ha hørt at Hoff spurte Aalbu om 'hvor vil du helst ha en scoring nå?' og han svarte 'tenker du på for Stabæk sin skyld?' eller no sånt. I så fall, skjerpings Aalbu. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tigergutt 0 Del Skrevet 12. September 2004 Del Skrevet 12. September 2004 Med seier i morgen er vi på 11 plass og sikker grunn. Sitter med en følelse av at gutta er kjempe tent, og gir allt i morgen. Dette er kampen som skal snu den dårlige trenden så langt nilsms, er du Gaute? Dette har han sagt i hele år! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 12. September 2004 Del Skrevet 12. September 2004 Jeg mener å ha hørt at Hoff spurte Aalbu om 'hvor vil du helst ha en scoring nå?' og han svarte 'tenker du på for Stabæk sin skyld?' eller no sånt. I så fall, skjerpings Aalbu. ja det er riktig, håper det bare var tull.. Uansett, Hoff tror jo vi skal klare det da.. men når ble Hoff til å stole på.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 12. September 2004 Del Skrevet 12. September 2004 men når ble Hoff til å stole på.. en gang må være den første.... Formtabellen - S=Serie C=Cup U=Uefa S---S---------S-S---C-----C-S-------S-----C-U---U------------- U-----S---------------S-------S---S---S---------------------- T-S-----S-S-S-----S-----S-------S-------S-----S---S----------- Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Toretøsch 1 Del Skrevet 12. September 2004 Del Skrevet 12. September 2004 Stabæk greier dette! vi vinner i morgen så det så! Forza Stabæk! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PerS 940 Del Skrevet 12. September 2004 Del Skrevet 12. September 2004 Jeg får ikke helt med meg logikken din, Markus. Hvis vi taper i morgen så får vi 1 poeng. Hvis vi spiller uavgjort får vi 3 poeng og hvis vi vinner får vi 8 poeng i de gjenstående kampene. Og jeg som trodde at fotballen var rund. Og at cup var cup. Tror du at du kan hoste opp en sannsynlighetsberegning som taler noe mer til vår fordel? Det er mange av oss som trenger en slik en! Spiller du gitar eller fiolin, forresten? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 12. September 2004 Del Skrevet 12. September 2004 Tabellen er basert på de formkurven de 5 siste kampene (Seier, uavgjort eller tap) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
palau 0 Del Skrevet 12. September 2004 Del Skrevet 12. September 2004 Er ikke så mye å synse på egentlig, vi MÅ vinne imorgen. That's it! Det har jeg tro på også, Aalbu virka tent (tv2 sports extra) og sa at det var bra stemningn i troppen. Kanskje denne pausen har hjulpet positivt? Vinner vi imorgen og mot Fredrikstad ser ting ganske mye lysere ut, og som Aalbu sa; vi skal berge oss selv!! Forza Stabæk - ALLTID, UANSETT!! det skulle bare mangle.... om ikke gutta og adm skulle være tent til i morgen... men seier; sorry, DEN tror jeg sitter utrolig langt inne. Semien blir bedre da.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 13. September 2004 Del Skrevet 13. September 2004 Jeg får ikke helt med meg logikken din, Markus. Hvis vi taper i morgen så får vi 1 poeng. Hvis vi spiller uavgjort får vi 3 poeng og hvis vi vinner får vi 8 poeng i de gjenstående kampene. Og jeg som trodde at fotballen var rund. Og at cup var cup. Tror du at du kan hoste opp en sannsynlighetsberegning som taler noe mer til vår fordel? Det er mange av oss som trenger en slik en! Spiller du gitar eller fiolin, forresten? Med seier i dag har vi tatt 4 poeng på de 5 siste kampene, det gir et snitt på 0,8 poeng, altså har vi 22 poeng etter dagens kamp og 0,8 de siste 6 = 4,8 poeng de siste 6 - 22+(0,8*6) = 26,6 Trenger jeg å regne ut de andre eller skjønner du tankegangen. Med seier i dag og mot Fredrikstad blir formelen slik; 19 poeng i dag + 3 Brann + 3 Fredrikstad + (6poeng de siste 5 <1,2 i snitt> * 5 kamper igjen = (19+3+3) + (5*1,2) = 31 poeng Det er jo ingen hemmelighet at dette er ville spekulasjoner, det gir deimot en formkurve (snitt poeng siste 5 kamper) som ser slik ut Form Snitt 5 siste Fredrikstad 2,4 Vålerenga 2,2 Rosenborg 2 Lyn 1,8 Bodø/Glimt 1,8 Brann 1,6 Med seier Tromsø 1,6 Brann 1,2 Med uavgjort Odd Grenland 1,2 Viking 1,2 Brann 1 Med tap Ham-Kam 1 Stabæk 0,8 Med seier Molde 0,6 Stabæk 0,4 Med uavgjort Lillestrøm 0,4 Sogndal 0,4 Stabæk 0,2 Med tap Fredrikstad på form tap, med Stabæk tap - vi på bånn Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 13. September 2004 Del Skrevet 13. September 2004 Ja, du kan skilte med mye bra mattekunskaper her, Markus. Men det er vel ikke sånn man vinner kamper, er det vel? Jeg kan godt ta frem statistikkboka fra studietiden og regne på hva som er sjansen for at Stabæk skal overleve. Men hva er poenget? Det finnes per i dag ikke noe alternativ enn å overleve. Ikke i mitt hode i hvertfall. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 13. September 2004 Del Skrevet 13. September 2004 Ja, du kan skilte med mye bra mattekunskaper her, Markus. Men det er vel ikke sånn man vinner kamper, er det vel? Jeg kan godt ta frem statistikkboka fra studietiden og regne på hva som er sjansen for at Stabæk skal overleve. Men hva er poenget? Det finnes per i dag ikke noe alternativ enn å overleve. Ikke i mitt hode i hvertfall. Ikke i mitt heller, men det øyeblikket jeg hadde sagt at sansynligheten for at vi spiller i TL neste år hadde du sikkert takket meg... Det er ingen hemmelighet at ballen er rund. Les Tromsø som hadde rykket ned når det var igjen 10 minutter av 2003 sesongen, men som faktisk karret seg i land på sikker plass. Ballen er rund og derfor banker vi Brann i dag !!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
I A Hagen 19 Del Skrevet 13. September 2004 Del Skrevet 13. September 2004 Ballen er rundt og dommeren er hmmm.... Vi vinner i dag! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fredrik staubo 2 Del Skrevet 13. September 2004 Del Skrevet 13. September 2004 seeeefff! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 13. September 2004 Del Skrevet 13. September 2004 Glem alt som heter statistikker, se på FFK...de gikk fra å være et bånnlag (vel de er det ennå da) og nå er de på topp av form kurven...GUTTA!!!!!!...det kan være OSS som ligger oppe på toppen der...Stabæk er og blir et TL lag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 14. September 2004 (endret) Del Skrevet 14. September 2004 (endret) Leste i Aftenposten om Stabæks tette program fremover og hvordan dette ville påvirke laget... Fant den på WAP ikke WWW - rart. 16.09.2004 at 20:45 UEFA Cup Sochaux-Montbéliard Stabæk 19.09.2004 at 18:00 Tippeligaen Stabæk Fredrikstad 22.09.2004 at 19:00 Norgesmesterskapet Stabæk Brann 26.09.2004 at 18:00 Tippeligaen Viking Stabæk 30.09.2004 at 20:45 UEFA Cup Stabæk Sochaux-Montbéliard 04.10.2004 at 18:00 Tippeligaen Stabæk Lillestrøm 6 kamper på 19 dager - nesten kamp hver 3. dag - det kan vel muligens bli litt mye for selv de beste. Har forsåvidt en vid stall og det sitter mange gode spillere på benken. Akkuratt nå er jeg dog usikker på om det var lurt å slippe Samir, Branimir og Peter så tidlig. Uansett siste 17 kamper 9 S / 4 U / 4 T = 52% S / 23% U&T Desto flere kamper vi har igjen desto bedre, desto flere seiere vil dukke opp. Aftenposten skrev i Artikkelen at hvis lagene tok poeng mot de samme lagene som de gjorde i vår ville slutt tabellen bli slik: Viking 30 Stabæk 29 Molde 28 Bodø Glimt 26 Fredrikstad 25 Sogndal 24 Vi skal ta 7 poeng til, seier Fredrikstad og Enga - Uavjort mot Rosenborg. Ser ikke på noen av de resultatene som usansynlige. I tillegg skal vi møte hjemme; Molde et lag i total oppløsning LSK et lag i total oppløsning borte; Viking uten gode reslutater på lang tid - 4-2 seier hjemme over Sogndal forandrer ikke dette. ER PLUTSELIG BLITT OVERBEVIST OM AT VI IKKE RYKKER NED, VINNER CUPEN OG SKAL MØTE STORE LAG I EUROPA - FOR EN SESONG !!! DIGG Endret 14. September 2004 av Markus Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 14. September 2004 (endret) Del Skrevet 14. September 2004 (endret) Må legge inn drømmeresultatene jeg da som sikrer det meste 10 kamper = 5 seire / 3 Uavgjort / 2 tap Sochaux-Montbéliard vs Stabæk - T Stabæk vs Fredrikstad - S Stabæk vs Brann - S (Cupfinale) Viking vs Stabæk - U (sikret TL 2005) Stabæk vs Sochaux-Montbéliard - S - går videre på bedre resultater Stabæk vs Lillestrøm - T Rosenborg vs Stabæk - U Stabæk vs Molde - U Stabæk vs Vålerenga - S Cupfinale - S og i tillegg gir vi faen i pinglete økonomiske nedtur RL og satser på gruppespill i UEFA FOR EN HØST !!! Endret 14. September 2004 av Markus Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 14. September 2004 Del Skrevet 14. September 2004 Hvor leste du dette? Papir? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 15. September 2004 Del Skrevet 15. September 2004 Hvor leste du dette? Papir? Mesteparten er jo fakta, men leste det på Aftenposten WAP Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 15. September 2004 (endret) Del Skrevet 15. September 2004 (endret) Jeg har tatt en titt på de siste kampene og tror de seks "bunnlagene" vil ende slik på tabellen Stabæk 33poeng Fredrikstad 29poeng Bodø Glimt 28poeng Viking 27poeng Molde 25poeng Sogndal 20poeng Tipper det er denne du fant på wap? http://www.aftenposten.no/nyheter/sport/el...ticle870639.ece Endret 15. September 2004 av Mortimer Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
I A Hagen 19 Del Skrevet 15. September 2004 Del Skrevet 15. September 2004 Endelig begynner gutta i stabæk å skrive noe! her er det fra larsen http://www.stabak.no/larsen.html Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 15. September 2004 Del Skrevet 15. September 2004 Gaute sier: Vi er veldig optimistiske, men vi er samtidig forberedt på å brette opp ermene og slåss Sloss er et ukjent ord i Stabæk sammenheng. Høres ut som noe vi burde tatt fram tidligere i sesongen, men hvis de virkelig gjør det nå så har jeg tro på at dette går veien!!! BLØ for drakta Staæk gutta! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg