KongKjakan 4 Del Skrevet 15. September 2004 Del Skrevet 15. September 2004 Hvis vi må ofre finspillet for å redde TL-plassen, så gjør det! Så kan gutta bruke resten av høsten/vinteren/våren på å finpusse det deilige fotballspillet vi vet at de kan. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 15. September 2004 Del Skrevet 15. September 2004 Herlig med oppdatering fra Gaute igjen!! Bra! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 17. September 2004 Del Skrevet 17. September 2004 En liten greie... Vi har tippekonkurransen, men denne er for diskusjonens skyld Disse resultatene: Ham-Kam - Viking - H Bodø/Glimt - Brann - U Odd Grenland - Rosenborg - B Stabæk Fredrikstad - H Vålerenga Molde - H Tromsø Lyn - H Sogndal Lillestrøm - U Denne tabellen: RBK 42 TIL 37 VIF 37 Ham-Kam 33 Lyn 32 Brann 30 LSK 29 Odd 28 Glimt 25 Stabæk 25 Viking 22 Molde 21 FFK 21 Sogndal 16 Hva tenker dere andre, med seier mot Fredrikstad ligger vi veldig godt ann. Nesten så jeg tror at det holder å banke Fredrikstad og ta pong borte mot Viking og hjemme mot Molde Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 17. September 2004 Del Skrevet 17. September 2004 Er enig, hadde et innlegg hvor jeg tok alle de 6siste kampene for bunnlagene Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 17. September 2004 Del Skrevet 17. September 2004 Er enig, hadde et innlegg hvor jeg tok alle de 6siste kampene for bunnlagene hvor da ? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 17. September 2004 Del Skrevet 17. September 2004 Nå må du følge med litt da Markus! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
seal_dm 0 Del Skrevet 17. September 2004 Del Skrevet 17. September 2004 Joa. Vi er helt klart ute og kjøre. Men jeg tror vi lykkes til slutt. Jeg tror att Songdal og Molde rykker ned. Worst case blir oss på kvallik mot Sandefjord, noe som burde gå greit. Det er jo såpass jevnt nede i sumpa nå, så mye rart kan skje. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 20. September 2004 Del Skrevet 20. September 2004 Nå er jo Sogndal enda nærmere nedrykk etter 0-4 tap for LSK. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 20. September 2004 Del Skrevet 20. September 2004 Ville faktisk hatt Sogndal seier i dag, de skal møte et par bunnlag og burde forhåpetligvis hatt mer å spille om. Dessutten hadde det vært kjekt med å ha LSK ute av medalje striden. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg