Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Min Kjære dro meg med på FFK-HAMKAM i går og jeg ble IKKE skremt over det jeg så.

Fredrikstad spiller på akkurat samme måte som de gjorde når vi vant over dem. Lange baller mot Ringberg på topp som skal stusse videre. Keeper spiller ballen ALLTID til venstre for seg selv ved utspark. Mulig dette var konsekvent mot HamKam, men tror ikke det. For ofte stod Enerly helt alene på høyre, men fikk ikke ballen. Backene spiller ballen langt, og midbaneleddet blir ofte glemt og de ble løpende mye imellom for å plukke opp alt ringberg ikke vant. Det jeg er mest redd for før Stabæk-Fredrikstad er faktisk Brian West. Han er utrlolig rask.

De er også litt like som stabæk, for all del, ikke skyt før du er på 5meteren.

ellers var det jo også hyggelig å stifte bekjentskap med en "Kamma Casual". En liten kar (pluss 10kompiser) med hamkam paraply som på død og liv skulle lage bråk etter kampen. Alt dette fordi han snublet i sine egne ben og trodde jeg sparket han. :D

Endret av Mortimer
Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Svar 216
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

De spiller akkurat likt som de gjorde mot oss forrige kamp.

Lange baller mot Ringberg, som skal stusse videre til west. Eller heade ut til en av kantene som så slår langt på west. Den sentrale midtbanen er ikke med i det hele tatt i oppbyggingsfasen. Keeper spiller alltid ballen ut til venstre for seg.

Ofte er det på denne måten.

Keeper til venstre back, langpasning mot Rinberg som stusser - west på løp.

Mulig at den sentrale midtbanen til FFK var lite med mot HamKam fordi Risholt ble manns markert, men jeg er ikke fotballekspert.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg får virkelig vondt i magen bare jeg tenker på denne kampen.

:unsure:

Det må være et virus som går. Jeg får nemlig også litt vondt i magen når jeg tenker på fotball akkurat nå.

Det kan selvfølgelig ha noe med dårlig curry å gjøre, men jeg tror vel helst at det er nok et bevis på at Bill Shankly's kloke ord fortsatt gjelder. Sterkere enn noensinne, faktisk.

Rart hvor mange bergensere og fredrikstadere (hva kaller man folk fra Fredrikstad egentlig?) man plutselig kjenner i en slik situasjon.....

:)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rart hvor mange bergensere og fredrikstadere (hva kaller man folk fra Fredrikstad egentlig?) man plutselig kjenner i en slik situasjon.....

Alle fredrikstanerne jeg kjenner er meget tilbakeholde om sitt opprinnelsessted. Uansett tabellsituasjon.

Det er dessverre verre ikke slik med bergenserne jeg kjenner.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg får virkelig vondt i magen bare jeg tenker på denne kampen.

:unsure:

Det må være et virus som går. Jeg får nemlig også litt vondt i magen når jeg tenker på fotball akkurat nå.

Jeg skal love deg at viruset går...

Jeg tror ikke det begrenser seg til folk fra Fredrikstad og Bergen, jeg tror faktisk det blir jævlig mange supportere som ikke heier på Stabæk som plutselig dukker opp. Fikk faen meg pepper fra en fra Aalesund i dag, bablet noe om at vi skulle bytte plass i divisjonssystemet.

åååå, nå har jeg vondt i magen nå, men som de sier i Hakkebakkeskogen så smaker ikke ting man stjeler fra andre godt, mao er det kanskje de 3 poenge vi rapper fra Brann i kveld som begynner å gjøre seg gjeldne...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

åååå, nå har jeg vondt i magen nå, men som de sier i Hakkebakkeskogen så smaker ikke ting man stjeler fra andre godt, mao er det kanskje de 3 poenge vi rapper fra Brann i kveld som begynner å gjøre seg gjeldne...

Det resonnementet er så godt at jeg herved griper det begjærlig og opphøyer det til almenngyldig sannhet!!

(Og så lenge dette kommer fra Stabæk-leiern kan vi alltids avgyldifisere utsagnet ved behov)

:D

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi kan vell ikke påstå at vi har hvert noen av dem som har stjålet poeng i TL i år da... hallo...

hele poenget var jo at vi skal ut å røve i kveld...

Vi lister oss så stilt på tå

når vi drar ut og røver.

Vi røver bare det vi må,

og det som vi behøver.

Nå ligger mørket over Brann

i byen sover alle lam.

Da er vi sultne alle samm’

både Martin og Jon og alle mann

huff den var dårlig

Lenke til innlegg
Del på andre sider

når vi drar ut og røver.

Vi røver bare det vi må,

og det som vi behøver.

i byen sover alle lam.

Og kommer vi til Håkons mål

vi røver ikke mye

en straffe filmes, så en gåll

så er det verdt det bryet

Så hender det at Jonne mann

røver et mål fra brannemann

men ellers så tar vi bare littegrann

Både Martin og Veigar og Sti-ian...

:P

Lenke til innlegg
Del på andre sider

når vi drar ut og røver.

Vi røver bare det vi må,

og det som vi behøver.

i byen sover alle lam.

Og kommer vi til Håkons mål

vi røver ikke mye

en straffe filmes, så en gåll

så er det verdt det bryet

Så hender det at Jonne mann

røver et mål fra brannemann

men ellers så tar vi bare littegrann

Både Martin og Veigar og Sti-ian...

Som slakter har vi Stenersen

og Mike når han behøves,

og så litt flesk fra Raymond,

for det er godt for løver.

No’n gulekort kan og gå an,

og så litt rødt til en branne-mann;

men ellers så tar vi så lite vi kan,

både Morten og Sammy og Christian.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sitter faktisk men en grei følelses... selv om magen er helt vrengt. Det VERSTE er at jeg må på trening 19:00.. slutt 20:30. Kommer til å være nervevrak når jeg skal finne ut resultatet.. *gruer seg* :(

Det er sjelden kampnervene starter 24 timer før og de gir seg f... ikke.

Har lyst til å legge meg og våkne opp til sola men det går ikke det heller.................

Fikk en kjempe god følese før i dag jeg og men det hjalp ikke på nervene..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå ser vi frem mot kampen neste søndag! Dette blir andre seier på rad folkens!!

Hva blir startoppstilling? etc. etc!

Eller.. kanskje vi skulle suge litt på denne karamellen litt til..

Endret av Blaaereennblaaest
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
Stabæk - Fredrikstad
  • Opprett ny...