Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Får satse på en spennende kamp ja. Det er sant at forsvarsspillerene ikke har spilt så mye sammen, men de er rutinerte alle mann. Spe. Bora Zivkovich som stod over mot Ham-Kam pga skade. Dermed spilte Raio en meget god kamp. Blir moro til søndag. Satse på at begge lagene holder seg i tippeligaen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Svar 216
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nå skjer det mye på www.stabak.no

Jeg mener jo at Stabæk er et bedre fotballag enn Fredrikstad, og her hjemme på Nadderud må vi vinne kamper som dette. Det tror jeg vi har gode muligheter til, ikke minst fordi innstillingen i laget nå er bedre enn på lenge. Vi fremstår i dag som et lag som kan og vil vinne kamper som dette. Vi har et tøft program i serien igjen, og trenger hvert poeng vi kan få. Derfor kan jeg love at vi skal gi alt på Nadderud i dag for å slå Fredrikstad. Med 3 poeng i dag, vil vi forhåpentligvis ta ytterligere et skritt vekk fra bunnstriden.
Endret av Markus
Lenke til innlegg
Del på andre sider

10 busser fylt opp med FFK-fans

Nadderud stadion kommer til å bli rød og hvit søndag.10 busser er fylt opp med FFK-supportere.- Vi har solgt 550 ståplasser, samt 300 sitteplassbilletter sier Geir Nilsen i Aristokraten til f-b.no torsdag ettermiddag.

--------------------------------------------------------------------------------

Det blir en del folk på søndag...

EDIT: Oppfordrer alle til å besøke den ekte FFK siden. www.ffk.no

Endret av Mortimer
Lenke til innlegg
Del på andre sider

huff

Dessuten hang nok en tung Brann-kamp litt igjen i kroppen på noen

ikke mer enn 2,5 dag vile mellom hver av følgende kamper brann - socheauxierere - fredrikstad - brann -

slitne etter 2 av 5 - fokus på TL sier nå jeg

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alle innser at E-Cupen forble en våt drøm.

Nå må vi ha fokus på TL, og hvis vi vinner hjemmekampene, spesielt mot FFK og Molde, er jeg sikker på at dette går veien. Sleng med poeng mot RBK og seier mot VIF, så kan vi gå utover vinteren med tankene på TL i 2005 også.

(Å tape for Brann i semi'n, er faktisk ikke et alternativ....=

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alle innser at E-Cupen forble en våt drøm.

Nå må vi ha fokus på TL, og hvis vi vinner hjemmekampene, spesielt mot FFK og Molde, er jeg sikker på at dette går veien. Sleng med poeng mot RBK og seier mot VIF, så kan vi gå utover vinteren med tankene på TL i 2005 også.

(Å tape for Brann i semi'n, er faktisk ikke et alternativ....=

trenger vel ikke fult så mange seire vel, tar vi 3 poeng mot Fredrikstad og Molde er vi sikra. Det garranterer jeg.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pingler. Hvis det er igjen 6 kamper, er det også igjen 18 poeng i følge den lille gangetabellen jeg har liggende foran meg. 18 + 21 poeng er 39 poeng. Vi skal være heldige hvis det gir oss RL-plass. Men det gir oss i hvertfall fornyet TL-plass.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

La oss sørge for å ta med oss alle kjente og muilige potensielle til å komme på kamp på søndag! Vi må synge ut ALLE i ffk...

Kom TIDLIG til kamp! gjerne en time før kampstart og gi ALT for gutta fra og med oppvarming til og med slutt...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med en deal? Et medlem i Stabæk support kan ta med seg to stk som vil få komme inn til samme pris som medlemmer av Stabæk support?

Ikke dumt forslag...

Bra for rekrutering, ikke fulgt så bra for kortsiktig inntekt, men kanskje for lengere sikt...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hm...her er jeg på tynn is, men jeg oppfatter det som om det bryter med den avtalen som foreligger mellom oss og Stabæk. Dessuten så er det sånn at vi skal kunne stå inne for hvem som har adgang på det feltet og tar ansvaret for det som skjer der. Hadde forslaget kommet tidliger så kunne vi rukket og diskutere det og ta det opp med Stabæk, men i dag er det svært vanskelig da deler av både styret i $$ og ledelsen i Stabæk befinner seg spredt et sted mellom Bærum og Frankrike.

Endret av Tonje
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Medlemmer at Stabæk Support uten sesongkort betaler kr 100,- i porten. Det er vel det samme som andre folk. Grunnen til dette var for å få solgt flere sesongkort.

Og Slum dette er feil andre folk betaler 120,- eller 140,- for inngang på sittetribunen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva skjer med www.stabaek.no ????????? Kommer ikke inn der.

Det er sansynligvis en feil på den serveren som siden ligger på. Vi må bare beklage, men dette er utenfor vår kontroll! det er forhåpentligvis oppe og går igjen om en stund.....det har ved tidligere anledninger tatt litt tid.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men nå vet vi jo etter mandagen at vi hadde herjet med dem selv om det hadde vært ræva. På tribunen gjør det imt ikke noe om det i det minste er opphold.

Vet ikke hvordan været var i Frankrike, men jeg tipper det var skyfri himmel.

Håper det høljer ned, jeg.

(Overtroisk?? Jeg?!?)

:P:D

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stabæk – Fredrikstad

Søndag klokken 18.00

Vårt tips: 2-1

Gaute Larsen har Alle-mann-alle tilgjengelig hos Stabæk foran denne skjebnekampen i bunnen av tabellen.

Midtstopper Bora Zivkovic er klar for FFK etter kortsoning sist.

FFK er høstens store formlag. Vi våger å påstå at hvis laget slår Stabæk så berger de plassen. Imidlertid er også Stabæk i poengnød, og gevinsen i Bergen var meget sterk sist. Til tross for 0-4 i Frankrike torsdag, får Martin Andresen og hans lagkamerater et tynt tips.

Et tynt tips - ja - ja - vi tar vel det vi får... De påstår at vi Fredrikstad slår oss så berger de plassen, det må da gå andre veien også, slår vi FFK må da vi være berget...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
Stabæk - Fredrikstad
  • Opprett ny...