Berdiin 35 Del Skrevet 19. September 2004 Del Skrevet 19. September 2004 Riktig Markus, ergellig med bare 1 poeng.. Men det var vel det eneste riktige etter en slik kamp.. Vi får ta Molde hjemme og borte mot Enga / RBK da. Morten og Henning var konge! Sitter liksom ikke med noen spesiell følelse etter denne kampen, verken med glede eller skuffelse.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 19. September 2004 Del Skrevet 19. September 2004 Jeg er skuffa. Mest pga det spillet vi presterte. Rett og slett dårlig fotball... Ikke det at Fredrikstad var noe bedre. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morten 22 Del Skrevet 19. September 2004 Del Skrevet 19. September 2004 Jeg er skuffa. Mest pga det spillet vi presterte. Rett og slett dårlig fotball...Ikke det at Fredrikstad var noe bedre. Det virka som om kampen på Torsdag satt i beina, men uten å kritisere for mye mener jeg Gaute gjør feil når han setter inn Tom i steden for Mats. Samuel burde få kanten mens Finstad skulle kommet inn i midten foran. En annen sak er når Finstad først kommer inn og Veigard går opp i hodeduell mens Finstad går i bakrommet da er det noe som skurrer. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SteelFidel 1 Del Skrevet 19. September 2004 Del Skrevet 19. September 2004 Kjipt at det stagnerer sånn fremover på banen. Er ikke noe "samhandling fremover" som en viss bartemann nordpå gjentar til stadighet. Når 9/10 angrep på død og liv skal gjennom midtstopperne, i stedet for å bruke en wide open Stian Ohr litt oftere, så blir det så ufattelig forutsigbart. Synes det var bra stemning idag, og flott med 5400 tilskuere. Håper det hjelper på en bunnskrapt kasse... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 19. September 2004 Del Skrevet 19. September 2004 Stemningen i dag var mega. Har aldri hørt publikum klappe så mye som vi gjorde når laget ble lest opp f.eks. Er enig i at det stagnerte totalt framover i dag. For å bruke nok en klisje, vi hadde ikke ingen plan for angrepet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Toretøsch 1 Del Skrevet 19. September 2004 Del Skrevet 19. September 2004 Det var en grei kamp syns jeg... veldig synd og trist at vi ikke vant... men dette tror jeg var den første kampen jeg har set i år at stabæk ikke setter igang et massivt press fra start og vi så jo alle hvordan det endte... helt ærlig så må jeg si at brian west var jævli god... og han var rask, veldig rask... og når sammy og stian kanskje var de eneste som kunn hamle opp med han fortstår jeg at det rakner for muri... han ble jo løpt fra.... og det til de grader Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 19. September 2004 Del Skrevet 19. September 2004 Jeg innrømmer glatt at jeg er dritskuffet over dette resultatet, og over spillet. Null samhandling fremover og nok en STOR gavepakke til det andre laget. Sorry Muri, men det målet er ditt og ikke west sitt (selv om den mannen imponerte resten av kampen!) Jeg synes Tørum setter fingeren på det i pausen. Det ser ikke ut som om vi kjemper nok i første omgang. Bare tenk på hvordan vi gikk ut mot liiin i forrige hjemmekamp så skjønner dere hva jeg mener, og denne kampen var liksom enda viktigere!? Hmmm.... Henning er og blir stor. Mads er tilbake, og Mike spiller en stor kamp sammen med Morten (igjen) Martin er sn skygge av seg selv og roter det stort til flere ganger, men kommer garantert bedre til rette i neste kamp. Vi gidder ikke vente med trepoengerne til Moldekampen. Vi tar dem mot Viking. Vi har noe å revansjere fra forrige sesong, nemling den uverdige oppførselen til publikumet der mens gutta våre mottok medaljene sine. Tre poeng mot siddisene etter at Brann sendes ut av cupen som slakt! Nei, nå må vi atter brette opp ermene og trå til. Bra innsats på tribunen idag under vanskelige, nesten bortebaneforhold... Forza Forever! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SteelFidel 1 Del Skrevet 19. September 2004 Del Skrevet 19. September 2004 Knut Torbjørn Eggen har tydeligvis ikke sportsdrikke på lomme-lerka, og uttalte følgende rett etter kamp; "- Av fem tusen tilskuere var minst tre tusen fra Fredrikstad." Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 19. September 2004 (endret) Del Skrevet 19. September 2004 (endret) De siste 15 satt jeg og mumlet på mantraet mitt denne sesongen, og det gjør jeg fortsatt. Ikke faen om vi skal rykke ned. I en litt annen retning, fy faen så tett: Viking 21 23-28 25 Glimt 21 26-34 25 Stabæk 21 21-31 23 FFK 21 33-45 22 Molde 21 25-33 21 Sogndal 20 31-44 15 Endret 19. September 2004 av AndersBD Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PerS 940 Del Skrevet 19. September 2004 Del Skrevet 19. September 2004 Begynn å spille gitar, Anders. Så slipper du å mumle på mantraet ditt. Terapi, mann - terapi! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 19. September 2004 Del Skrevet 19. September 2004 Hehehe, tenkte akkurat på at jeg skulle sende deg en mail i morgen. Lønna kommer om noen dager, så da blir det gitar-shopping Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
toni 0 Del Skrevet 19. September 2004 Del Skrevet 19. September 2004 Knut Torbjørn Eggen har tydeligvis ikke sportsdrikke på lomme-lerka, og uttalte følgende rett etter kamp; "- Av fem tusen tilskuere var minst tre tusen fra Fredrikstad." Per Egil Ahlsen står det i saken. Toni#9 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
I A Hagen 19 Del Skrevet 20. September 2004 Del Skrevet 20. September 2004 Fryktelig skuffende spill... gutta slet med tunge og personlige feil igjennom hele kampen... Leit med brøleren som skapte 0-1 og fremdelse leit med alle de som apsolutt skal sentre innenfor 16 metern til stadighet... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 20. September 2004 Del Skrevet 20. September 2004 Kampen bar preg av at begge lagene kjemper for liver for å unngå nedrykk. 1-1 er et helt greit resultat, selvom jeg vet at Stabæk spillerne kan jævlig mye bedre... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
I A Hagen 19 Del Skrevet 20. September 2004 Del Skrevet 20. September 2004 Kampen bar preg av at begge lagene kjemper for liver for å unngå nedrykk. 1-1 er et helt greit resultat, selvom jeg vet at Stabæk spillerne kan jævlig mye bedre... Problemet er at nå er det kun 5 kamper igjen å bevise akkurat det! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 160 Del Skrevet 20. September 2004 Del Skrevet 20. September 2004 Hepp, Jeg synes ærlig talt ikke at spillet var så elendig, jfr. med hva vi har sett tidligere i sesongen. I første omgang har vi stort sett full kontroll, målet til FFk kommer av at West river Muri i trøya så han mister balansen og slår et for løst tilbakespill. Vi bruker kanskje litt lang tid på å få ballen inn i boksen, men vi overspiller FFK i perioder. Utover i annen omgang så synes jeg det ser ut som om vi går tomme og særlig Martin Andresen er direkte svak. DA MÅ DU BYTTE UT MANNEN GAUTE selv om han heter Martin Andresen. Tror Clausen satt på benken... Valget er enkelt. Nå venter 5 nervepirrende og ekstremt viktige kamper, la oss se på statistikken: 01/11-2003 Viking - Stabæk 3 - 1 16/05-2002 Viking - Stabæk 3 - 3 30/09-2001 Viking - Stabæk 1 - 1 09/08-2000 Viking - Stabæk 1 - 4 24/10-1999 Viking - Stabæk 2 - 3 2 seire, 2 uavgjorte, 1 tap. Det betyr 8 av 15 mulige poeng og 12-10 i vår favør. Seier 3-2? 10/08-2003 Stabæk - Lillestrøm 1 - 0 29/09-2002 Stabæk - Lillestrøm 1 - 1 16/05-2001 Stabæk - Lillestrøm 3 - 2 01/10-2000 Stabæk - Lillestrøm 0 - 2 01/08-1999 Stabæk - Lillestrøm 1 - 6 2 serie, 1 uavgjort, 2 tap. 7 av 15 poeng og 6 – 11 I målforskjell. Uavgjort 1-1? 19/10-2003 Rosenborg - Stabæk 1 - 6 06/10-2002 Rosenborg - Stabæk 2 - 1 20/10-2001 Rosenborg - Stabæk 0 - 1 16/07-2000 Rosenborg - Stabæk 3 - 0 20/06-1999 Rosenborg - Stabæk 2 – 1 2 seire, 3 tap. 6 av 15 poeng målforskjell 9 – 8 I målforskjell. Tap 0-1? 24/08-2003 Stabæk - Molde 1 - 1 20/10-2002 Stabæk - Molde 4 - 2 14/10-2001 Stabæk - Molde 0 - 1 05/07-2000 Stabæk - Molde 6 - 1 18/09-1999 Stabæk - Molde 4 - 2 3 seire, 1 uagjort, 1 tap. 10 av 15 poeng og 15 – 7 i målforskjell. Seier 3 -1? 27/09-2003 Vålerenga - Stabæk 2 - 2 21/07-2002 Vålerenga - Stabæk 0 - 2 07/05-2000 Vålerenga - Stabæk 0 - 0 24/05-1999 Vålerenga - Stabæk 1 - 3 16/08-1998 Vålerenga - Stabæk 2 – 0 2 seire, 2 uaggjorte, 1 tap. 8 av 15 poeng og en målforskjell på 7-5. Uavgjort 1-1? Stabæk sluttstatistikk: Stabæk 26 8 7 11 29 – 37 - 31 poeng….. DEt kan holde til sikker plass i året serie det.... @ringo Optimist.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 20. September 2004 Del Skrevet 20. September 2004 Tror det holder med 2 seiere til. Hvis vi vinner 2 kamper må Fredrikstad vinne minst 2 og ha 1 uavgjort, Molde må ha 2 seire og 2 uavgjorte. Fredrikstad - Bodø/Glimt Lyn - Fredrikstad Fredrikstad - Brann Fredrikstad - Tromsø Viking - Fredrikstad Er ikke sikker på om Fredrikstad klarer 2S + 1U her. De trenger 7 poeng for å komme a poeng med oss. Molde - Odd Grenland Sogndal - Molde Molde - Ham-Kam Stabæk - Molde Molde - Bodø/Glimt Molde klarer ikke 2S + 2U - de taper mot oss og trenger 8 poeng på de resterende 4. Så vårt program, syntes @ringo var noe positiv, med 8 poeng på de resterende 5 kampene. Tror som sagt det holder med 6 og at disse kommer i en av disse kampene mot Viking/Molde/Lillestrøm/Enga - alle disse er mulige å slå. Slår vi Viking i neste runde er plutselig de under oss på tabellen samtidig som B/G med hell kan spille U mot FFK - da er vi a poeng med Bodø Glimt og har følgende lag under oss Stabæk 26 BG 26 Viking 25 FFK 23 Molde 21 Sogndal xx Det er mange viktige bunn kamper igjen. Personlig gjetter jeg at Molde og Sogndal rykker rett ned og at Viking/FFK/BG/Stabæk spiller kvalik mot Sandefjord. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 20. September 2004 Del Skrevet 20. September 2004 Estimert slutt tabell utifra form de siste 5 kampene (dere har sett den før, men se hvem som blir seriemestere da - vi havner på kvallik) Utgangspunkt med uavgjort i dagens kamp mellom Sogndal og Lillestrøm. Vålerenga 50 Rosenborg 48 Lyn 45 Tromsø 43 Brann 39 Odd Grenland 39 Ham-Kam 34 Viking 33 Fredrikstad 32 Bodø/Glimt 31 Lillestrøm 31 Stabæk 27 Molde 23 Sogndal 20 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
I A Hagen 19 Del Skrevet 20. September 2004 Del Skrevet 20. September 2004 Estimert slutt tabell utifra form de siste 5 kampene (dere har sett den før, men se hvem som blir seriemestere da - vi havner på kvallik) Utgangspunkt med uavgjort i dagens kamp mellom Sogndal og Lillestrøm. Vålerenga 50 Rosenborg 48 Lyn 45 Tromsø 43 Brann 39 Odd Grenland 39 Ham-Kam 34 Viking 33 Fredrikstad 32 Bodø/Glimt 31 Lillestrøm 31 Stabæk 27 Molde 23 Sogndal 20 Det skal vel mye til at den tabellen slår igjenom at FFK ikke kommer til å tape en eneste kamp resten av sesongen er vell utopisk... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 20. September 2004 Del Skrevet 20. September 2004 Estimert slutt tabell utifra form de siste 5 kampene (dere har sett den før, men se hvem som blir seriemestere da - vi havner på kvallik) Utgangspunkt med uavgjort i dagens kamp mellom Sogndal og Lillestrøm. Vålerenga 50 Rosenborg 48 Lyn 45 Tromsø 43 Brann 39 Odd Grenland 39 Ham-Kam 34 Viking 33 Fredrikstad 32 Bodø/Glimt 31 Lillestrøm 31 Stabæk 27 Molde 23 Sogndal 20 La oss håpe dette ikke er en tabell som blir riktig...OSS på kvalik , Molde rett ned(ehm...jeg er den eneste på en familie av 35 stykk som heier på resten heier på Molde(Vell lillebroren min heier selvsagt på Stabæk da)), Vålerenga på 1 plass , veit ikke hva jeg vil jeg jeg ass...at RBK mister gullet eller om VIF tar gullet Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 20. September 2004 Del Skrevet 20. September 2004 Hvis VIF tar gull må jeg finne meg en ny arbeidsplass. For mange hovne VIF supportere der... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morten 22 Del Skrevet 20. September 2004 (endret) Del Skrevet 20. September 2004 (endret) Hepp, Jeg synes ærlig talt ikke at spillet var så elendig, jfr. med hva vi har sett tidligere i sesongen. I første omgang har vi stort sett full kontroll, målet til FFk kommer av at West river Muri i trøya så han mister balansen og slår et for løst tilbakespill. Vi bruker kanskje litt lang tid på å få ballen inn i boksen, men vi overspiller FFK i perioder. Utover i annen omgang så synes jeg det ser ut som om vi går tomme og særlig Martin Andresen er direkte svak. DA MÅ DU BYTTE UT MANNEN GAUTE selv om han heter Martin Andresen. Tror Clausen satt på benken... Valget er enkelt. @ringo Optimist.... Jeg syntes ikke Martin spilte dårlig, når han får ballen er det ikke mange å spille på. Slik jeg så kampen i går har vi et bra trykk på begge kantene. Når Jørgensen går ut syntes jeg Gaute gjør en stor tabbe og det er å sette inn Tom. Ffk tar ut Ohr i 2 omg og Tom bidrar ikke med noen ting. Lett å si i ettertid selvfølgelig. Hadde Gaute satt Samuel ut på kanten hadde vi fått mer fart og teknikk på begge kantene og det hadde blitt mye værre for Ffk å legg presset høyt. Tom jobber hardt men har ikke hurtigheten og teknikken til Samuel. Endret 20. September 2004 av Morten Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 20. September 2004 Del Skrevet 20. September 2004 veit ikke hva jeg vil jeg jeg ass...at RBK mister gullet eller om VIF tar gullet Ikke jeg heller. Det blir som å velge mellom pest eller kolera.... Eller mellom Valgerd eller Høybråten... om dere skjønner hva jeg mener. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 20. September 2004 Del Skrevet 20. September 2004 Jeg er litt mer på denne tanken: "Når Stabæk ikke klarer og ta fra RBK gull tronen så vil jeg ikke at noen andre skal få æren heller" -hvis dere skjønner hva jeg mener? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 20. September 2004 Del Skrevet 20. September 2004 skjønner deg helt perfekt Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 20. September 2004 Del Skrevet 20. September 2004 Enig! Vil gjerne at Rosenburg vinner serien hvert år til vi er klare til å ta over...Tåler ikke at Enga vinner før oss, det er jo egentlig en helt fulkommen absurd tanke...Grøss! Vil heller ikke at kjedelige, kjedelige Tromsø skal klare det. Herregud ingen Nordlendinger har godt av å bli mer selvdiggende og brautete enn de allerede er... Nei, takke meg til Rosenburg atter en gang...Men tape for oss må de jo selvsagt... Nevnte noen pose og sekk? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SteelFidel 1 Del Skrevet 20. September 2004 Del Skrevet 20. September 2004 Dere glemmer et viktig moment. For hvert år Rbk vinner serien, øker sjansen for at de kvalifiserer seg for CL, hvilket betyr at pengene fortsetter å renne inn på en allerede stappfull konto, og bidrar til å gjøre de ennå mer utilnærmelige... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pondus 1 Del Skrevet 20. September 2004 Del Skrevet 20. September 2004 Dere glemmer et viktig moment. For hvert år Rbk vinner serien, øker sjansen for at de kvalifiserer seg for CL, hvilket betyr at pengene fortsetter å renne inn på en allerede stappfull konto, og bidrar til å gjøre de ennå mer utilnærmelige... Det er bedre at Rbk får dem og at de blir rikere enn at de klubben Stabæk kjemper med skal få mer. Rbk er i en egen klasse økonomisk og det kan de godt være for meg, enn at f.eks Vålerengen skal skal komme i samme klasse som rbk også. Vis det ikke er Stabæk som kan vinne serien er det greit at det er Rbk. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 21. September 2004 Del Skrevet 21. September 2004 Jeg håper for all del ikke vif vinner. Heller ikke at rbk vinner ( hvem er egentlig dum nok til å satse store summer med arbeidskollegaer på at rbk IKKE blir seriemester??) Egentlig vil jeg ikke at noen vinner så lenge stabæk ikke gjør det. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 21. September 2004 (endret) Del Skrevet 21. September 2004 (endret) Sånn her går det ihvertfall på CM.. Muri har flere landskamper og Braaten er toppscorer.. Martin spiller i Deportivo og tjener 500 000 i uka.. Legg merke til at VIF må spille playoff og FFK rykker ned til 2. divisjon.. På landslaget er Solbakken sjef etter semifinale i VM (!!!) Endret 21. September 2004 av Blaaereennblaaest Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg