Mortimer 4 395 Del Skrevet 14. September 2004 Del Skrevet 14. September 2004 ER med på den anders. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 14. September 2004 Del Skrevet 14. September 2004 Det er kanskje litt for stor sikerhetsrisiko for Stabæk Kontoret å tillate det, men vi burde kunne komme opp med noe som virkelig inspirerer hovedtribunen. Noen ideer? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 14. September 2004 Del Skrevet 14. September 2004 Dette har vært tatt opp tidligere og er et stadig tilbakevendene problem p åNadderud, Det er vanskelig og få gjort noemed det nå, men det er en av de tingene som $$ kommer til og ta opp med Stabæk Fotball og be om en redegjørelse på. Vi vil vite hva regelveret sier og vi vil vite hvordan Stabæk Fotball ønsker og had etpå tribunen. Ikke nok med at desse bøndene kan kjøpe billetter på hovis, men de kan også kjøpe billetter rett ved siden av sesongkort innehavere på Nadderud og det er ganske provoserende. Der sitter det folk som har støttet Stabæk i årevis og betaler ganske mye for sin plass på tribunen også risikerer de hver kamp og få et fjols med feil drakt/skjerf ved siden av seg som sitter og kaster dritt helekampen og jubler på feil sted. Vel for og være litt sakelig så tror jeg rett og slett at Stabæk har vært veldig naive altfor lenge og at de ikke har sett problemet. Kan heller ikke huske at problemet har vært så stort før? Har det blitt værre i år enn tidligere? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 14. September 2004 Del Skrevet 14. September 2004 Synes egentlig du har kommet med det mest egnede forslaget. Frist med gratis brus i pausen til alle som har sunget seg hese Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 14. September 2004 (endret) Del Skrevet 14. September 2004 (endret) det er på mange måter Stabæk sin oppgave å styre motstanderes supportere til svingen. Dette ble greit løst mot Brann (tror i hvert fall hovedtribunen er fri for røde, skarrende tapere) Hovedtribunen burde kun selges på Stabæk kontoret eller som sesongkort. I tillegg må vaktene ha nok pondus til å ta diskusjonen og vise motstandernes supportere bort i svingen. Dette er da ikke vår oppgave - i enhver annen klubb er det en selvfølge og kutyme å plassere motstandernes supportere på eget felt. Endret 14. September 2004 av Markus Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 14. September 2004 Del Skrevet 14. September 2004 Dette har vært tatt opp tidligere og er et stadig tilbakevendene problem p åNadderud, Det er vanskelig og få gjort noemed det nå, men det er en av de tingene som $$ kommer til og ta opp med Stabæk Fotball og be om en redegjørelse på. Vi vil vite hva regelveret sier og vi vil vite hvordan Stabæk Fotball ønsker og had etpå tribunen. Ikke nok med at desse bøndene kan kjøpe billetter på hovis, men de kan også kjøpe billetter rett ved siden av sesongkort innehavere på Nadderud og det er ganske provoserende. Der sitter det folk som har støttet Stabæk i årevis og betaler ganske mye for sin plass på tribunen også risikerer de hver kamp og få et fjols med feil drakt/skjerf ved siden av seg som sitter og kaster dritt helekampen og jubler på feil sted. Vel for og være litt sakelig så tror jeg rett og slett at Stabæk har vært veldig naive altfor lenge og at de ikke har sett problemet. Kan heller ikke huske at problemet har vært så stort før? Har det blitt værre i år enn tidligere? Ikke bare det, men det må jo være litt merkelig for spillerne også, at halve hovis reiser seg og jubler når MOTSTANDEREN scorer. Det er jo for dumt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 14. September 2004 Del Skrevet 14. September 2004 hva er linken til FFK's forum? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 14. September 2004 Del Skrevet 14. September 2004 Jeg skal sende en velformulert mail til Flem og høre hva han har å si om saken, Mortimer. Kanskje han har guts nok til å få det gjennom Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 14. September 2004 (endret) Del Skrevet 14. September 2004 (endret) det ville ikke værtdumt. det er jo ikke værre enn at vaktene enkelt å greit henviser alle ffk'ere til svingen, så får de heller ta diskusjonene etterpå. Noe må gjøres. fra ffk sitt forum SV: Hvor mange til Stabæk-kampen? Opprinnelig postet av aavdst Jeg har også bestilt billetter på seksjon F på hovedtribunen. Vi tar over hele nadderud blir ikke plass til de blå der. mortimer -du kan jo drømme videre. SVINGEN SVINGEN SVINGEN SVINGEN SVINGEN SVINGEN Endret 14. September 2004 av Mortimer Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
I A Hagen 19 Del Skrevet 14. September 2004 Del Skrevet 14. September 2004 Hel enig, noe må gjøres! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
booi 1 Del Skrevet 14. September 2004 Del Skrevet 14. September 2004 link til ffk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 14. September 2004 Del Skrevet 14. September 2004 Det er i seg selv en skandale at man ikke klarer å fylle hovedtribunen med sesongkortinnehavere. I hvertfall de sentrale plassene. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
booi 1 Del Skrevet 14. September 2004 Del Skrevet 14. September 2004 DEILIG innlegg Mortimer!!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
booi 1 Del Skrevet 14. September 2004 Del Skrevet 14. September 2004 OJ OJ -nå har en som heter "Kællen" registrert seg her! Lurer på hva for noe smart som kommer nå!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kællen 0 Del Skrevet 14. September 2004 Del Skrevet 14. September 2004 Ha ha! Jeg kan nesten ikke vente til søndag. Plankelaget kommer å tar dere! De blå er slitene etter tapet i frankrike. Marting får ikke sove om natten. I tillegg til at ungen skriker er det problemer på bridge laget. Dette lover ikke bra. Det er en nervøs stemning på Nadderud. De blå vet at med et tap her er de ille ute! Hva skjedde egentlig med laget fra Bærum? I flere sesonger var de med i toppen. MEN: En gang må eventyret ta slutt. Nå går det mot nedrykk og tomme tribuner. Bunnlaget Fredrikstad kommer. Bunnlaget Fredrikstad har vunnet 5 av sine 6 siste kamper. Laget øyner en ny seier.. Sees på onkel blaa før kampen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 14. September 2004 Del Skrevet 14. September 2004 Bunnlaget Fredrikstad kommer. Bunnlaget Fredrikstad har vunnet 5 av sine 6 siste kamper. Laget øyner en ny seier.. Bunnlaget Fredrikstad ligger nest sist på tabellen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 14. September 2004 Del Skrevet 14. September 2004 Ha-ha. Ja nest sist på tabellen er dritdårlig. Lurer på hvordan det egentlig er å ligge der nede. Kællen: Hvordan ser det ut der nede? Er det kaldt? Er dere alene? Jeg er glad jeg holder med et lag som kjemper om gull og grønne skoger! I hvertfall grønne skoger. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 14. September 2004 Del Skrevet 14. September 2004 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
I A Hagen 19 Del Skrevet 14. September 2004 Del Skrevet 14. September 2004 Fantastisk StabækLars! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 14. September 2004 Del Skrevet 14. September 2004 Hva er det han duden der heter igjen? Er det ikke Hogan eller no sånt? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 14. September 2004 Del Skrevet 14. September 2004 Jeg bare må svare. Bunnlaget fredrikstad kommer til nadderud. Det må bli en enkel stabæk seier. I fredrikstad leiren diskuteres invandringspolitikk, bora zivkovic klarer ikke sove, UD venter rett rundt døra, det samme gjelder piroja. Roger risholt har legetime hver dag for å finne ut hva den blanke issen på toppen av hodet er og kan det komme av den stramme strikken han hele tiden har rundt hodet? Håkon søderstjerna leter fortsatt etter den savnede kroppsdelen, kanskje noen med tilknytning til denne saken vet noe: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=244487. Bunnlaget FFK kommer, og vi frykter ikke en dritt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 14. September 2004 Del Skrevet 14. September 2004 Hva er det han duden der heter igjen? Er det ikke Hogan eller no sånt? HULK HOGAN Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 14. September 2004 Del Skrevet 14. September 2004 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kællen 0 Del Skrevet 14. September 2004 Del Skrevet 14. September 2004 Lurer dere på hvordan det er å være bunnlag? Det vil dere snart få vite. Men jeg kan jo si at det suger dritt. Hvem som er bunnlag etter søndagens kamp gjennstår å se. Fredrikstad er på sitt beste veldig gode og på sitt dårligste jævlig dårlige..Man vet aldri hva man får, så for å være æsrlig ser jeg på kampen som helt åpen. Jeg håper bare Stabæk spiller med Finnstad på topp. Han er kanskje den dårligste spissen jeg har sett i år. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 14. September 2004 Del Skrevet 14. September 2004 Huuuuuuullllkkkkkkkkkkk Hoooooooooooggaaaaaaannnnnnnn min helt når sky channel kom til norge med Dj Cat Show, Sky Trax og Fun Factory (at jeg husket alt det) Kanskje vi kan leie inn Huuuuuuullllkkkkkkkkkkk Hoooooooooooggaaaaaaannnnnnnn som dørvakt Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 14. September 2004 Del Skrevet 14. September 2004 Jeg håper bare Stabæk spiller med Finnstad på topp. Han er kanskje den dårligste spissen jeg har sett i år. ingen fare, har du hørt om Eirik Markegård, han er litt bedre Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 14. September 2004 Del Skrevet 14. September 2004 Lurer dere på hvordan det er å være bunnlag? Det vil dere snart få vite. Men jeg kan jo si at det suger dritt. Hvem som er bunnlag etter søndagens kamp gjennstår å se. Fredrikstad er på sitt beste veldig gode og på sitt dårligste jævlig dårlige..Man vet aldri hva man får, så for å være æsrlig ser jeg på kampen som helt åpen. Jeg håper bare Stabæk spiller med Finnstad på topp. Han er kanskje den dårligste spissen jeg har sett i år. Bare ta det helt med ro du raymond. Stabæk overlever, det gjør ffk også, selv med et tap på nadderud på søndag. Sogndal og Molde --> 1.div Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 14. September 2004 (endret) Del Skrevet 14. September 2004 (endret) Kanskje vi kan leie inn Huuuuuuullllkkkkkkkkkkk Hoooooooooooggaaaaaaannnnnnnn som dørvakt Vi har jo Walter! Endret 14. September 2004 av stabækLars Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 14. September 2004 Del Skrevet 14. September 2004 Jeg håper bare Stabæk spiller med Finnstad på topp. Han er kanskje den dårligste spissen jeg har sett i år. Pffft, vi er jo flinkere til å kødde med Finstad enn det der... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 14. September 2004 Del Skrevet 14. September 2004 BRA RUBBSTER. Nervøsiteten brer seg: SV: Dere må nok stå i svingen Kan ikke tenke meg at dette er lovlig praksis heller, har man en plassbillett til et offentlig arrangement så kan man ikke bortvises dersom man oppfører seg sømmelig. Hvis dette skjer meg kun fordi jeg har på meg et rødt skjerf den aktuelle dagen, da kommer jeg til å ta dette til høyeste hold for å få slutt på denne praksisen. I alle mine dager som bortesupporter har jeg aldri hørt lignende tullprat! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg