Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 216
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

min helt DA sky channel kom til norge med Dj Cat Show, Sky Trax og Fun Factory (at jeg husket alt det)

DJ Kat show, med K.

Husker du ikke:

"This is the DJ Kat show

I am DJ Kat, You got the name?

That's a D and a J and a Kat with a K

OK?"

:D

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble nok litt for mye for Flem det forslaget mitt, han mente vi skulle heve oss over det.

Forsåvidt enig med Flem, det nytter ikke noe å gjøre noe med de allerede solgt billettene, vi kan dog håpe på å endre noe til neste år (evt. resten avkampene) - som f.eks salg av enklet seksjoner på hovedtribunen kun på Stabæk kontoret.

Ble ekstremt provosert i semi'n mot Odd for et par siden, et par fulle telemarkinger ødela hele kampen. Greit nok at vi skal heve oss over det, men det burde legges noen retningslinjer som øker støtten til gutta på banen. Å separere supportere skaper mer liv i hver leir istedenfor å samle alle til krangling og hetsing av motstandere istedenfor å heie på sine egne.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sånn jeg ser det, er det først og fremst to ting som kan gjøres for å hindre blanding av supportere på tribunen:

1) Sørge for at så mange sitteplasser som mulig på hovis er solgt til sesongkortinnehavere og stabæk-tro sponsorer. Det har jo vist seg vanskelig å få til, selv med medaljer til Stabæk. Men det er bare å jobbe videre med å få det til.

2) Sørge for at bortesupportere har et bedre tilbud enn ståplasser i svingen og et fåtall plasser på Å-feltet. Det er vel bare nytt stadion som hjelper her.

Hvis man skal kunne hindre bortesupportere i å ta plass på tribunen, så må det jo for det første gjøres klart i regler som er alment tilgjengelig - og så må man ha mer kontroll på billettsalget enn det som er i dag via ticketmaster. Noe av grunnen til å bruke ticketmaster er vel for å spare kroner og personell til billettsalg.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

God dag alle bæringer!!!

Vil først få si at i Fredrikstad kaller vi oss ikke fredrikstanere, men: Guttær!!! (viktig med tre utropstegn)

Nå er det skrevet mye her, så jeg husker ikke hvem som skrev hva. Er helt enig i at den sentrale midtbanen i FFK er for lite med i det oppbyggende spillet. Ringberg har respektabel størrelse, men vinner ikke alt for mange hodeballer. Det verste er vel når det uten press på forsvarsspillere spilles lange, høye baller på WEST!? Det er også riktig at A.L Hansen ALLTID spiller ballen ut på venstre-kanten... Sikkert et poeng med det... Med andre ord, det er ting å ta tak i på plankelaget også. Regner med at dere har ting dere gjerne ville fiksa på hos dere ævv! Når det gjelder Finnstad, er jeg ikke helt enig med Kællen, Tror Freddy dos Santos i Enga muligens er hakket dårligere, men det blir vel matter of opinion...

Når det gjelder seating arrangements sier Andre Flem i en mail til en ffksupporter at ingen vil bli vist til svingen, men det blir nok ikke mer enn noen få hundre Guttær!!! på "feil" plass. Ta godt imot oss! (selv skal jeg selvfølgelig stå)

Magen min har ikke begynt å vrenge seg enda, men det kommer nok. Hadde ræva-følelse mot hamkam, men det gikk heldigvis bra. En eller annen nevnte at Sogndal og Molde rykker rett ned, det er jeg helt enig i. Hvis da viking kunne ryke fra kval.plass i tillegg blir det færre lange reiser til året.

Lykke til resten av sesongen (bortsett fra mot oss :P )

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare vi vinner kan jeg egentlig godta at noen bortesupportere er på avveie (selv om det sikkert merkes verre på hovis enn på ståplass (hvor vi tross alt er flere sammen))

Samme start 11'er som mot Brann, fullt trøkk på banen og tribune = seier!

Forza Stabæk!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

mortimer! hold deg for god til å kødde med andres handicap! tenker på søderstjerna!

nok om det! ser frem til søndag, og besøk til dere bæringer!

håper godværet er bestilt!!

vi skal gjøre vårt til at det blir en knallstemning i allefall!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sympatiske og saklig innlegg fra FFK supportÆre her. Flott!

For og være ærlig var besøket vårt i Fredrikstad i sommer absolutt og regensom en av årets desidert beste turer, ikke bare var været flott og tre poeng ble med hjem, men stemningen var god. Vi ble hilset velkomne, og hadde en kjempe dag. Takk! HAdde vært hyggelig med en tur til nesteår også forutsatt at det er en tippeligakamp :P

Lenke til innlegg
Del på andre sider

God Kveld Bärum folk.

Södnag blir uliiiiiidelig spennende som Pål Tarjej sa i Casanova!!!!

Uansett tror jeg FFK står bedre rystet enn sist dere mötte dem.

3 nye spillere i Forsvaret (Piroja, Zivkovich og Barrett) de rydder nok bedre unna enn hva som var tillfelle sist.

Vi har jo Enerly suspendert, så da blir det vel ikke noen frisparksusere

fra det holdet.

Men se opp for West!!!!!!!!

Kan kan skape bakoversveis på enhver (til og med på tribunen).

Lykke til å¨söndag.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe, de har jo spilt noen kamper sammen da, og det har jo gitt resultater!

problemet vårt var ikke å score mål nok, men å tette igjen bakover, og det har vi jo klart rimelig bra nå!

blir gøy på bane og tribune!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De FFK supporterne som er på forumet i kveld er så hyggelige at jeg tror de kan bli Stabæk Supportere.

At FFK er i mye bedre form nå enn i vår er det vel ingen tvil om, problemet til FFK er at vi også er det. Ingen hemmelighet at resultatene våre har vært mot spillets gang.

Til skrekk og gru for FFK supporterne så kan jeg informere om at vi de siste 17 kampene har 10 seiere 3 U og 4 tap... Da hjelper det ikke mye med 3 seire på rad. Det er vi som er i i form.

Å skryte av 3 nye i forsvar er ikke mye å glede seg over når alle vet at det krever tid å spille i forsvarere. Bare se på RBK i kveld, begge målene i mot kommer grunnet dårlig sikringsarbeid av midtstopperene. At disse 3 spillerene vel ikke akkuratt snakker språk hjelper vel heller ikke.

Men uansett - velkommne skal dere være. Måtte det TL oppgjør mot dere også neste år.

12 Viking

13 Molde

14 Sogndal (fus på Ødegaard)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

barret snakker amerikansk/engelsk

bora snakker dansk

piiroja er nok ikke lett å forstå, men han er kjent med den norske spillestilen, og har vært konge i forsvaret, ved siden av bora!

tror dette kommer til å gå veldig bra, men av tabellmessige hensyn trenger nok ingen av oss å være for kjepphøye før kampen!

vi er også blitt vant til å spille under press!! :D

takk for komplimanget! har fine erfaringer fra dere selv!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

barret snakker amerikansk/engelsk

bora snakker dansk

piiroja er nok ikke lett å forstå,

Konklusjon:

Barret kan snakke til Bora og Piroja

Bora kan ikke snakke med noen (hørt en danske snakke engelsk ?)

Piroja kan ikke snakke med noen

Virker betryggende

Lenke til innlegg
Del på andre sider

bora snakker bra engelsk han! barret snakker faktisk også litt dansk, etter tiden i agf.

piiroja trenger ikke snakke for å prestere! det har han bevist for oss nå, og enga i fjor!

Det er jo viktig at de forstår hverandre slik at det ikke blir noe krangel om hvem som skal hente ballen ut av nettet. :D

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Konklusjon:

Barret kan snakke til Bora og Piroja

Bora kan ikke snakke med noen (hørt en danske snakke engelsk ?)

Piroja kan ikke snakke med noen

4. Forsvarer: Stopp Ohr på kanten!!

Bora: Barret! Følg med på Ohr!

Barret: Hva? Snakke sakte! Rajjo, hva han sa?

Rajjo: Que?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Husker du ikke:

"This is the DJ Kat show

I am DJ Kat, You got the name?

That's a D and a J and a Kat with a K

OK?"

Jeg synes det er på sin plass å minne om at vi i en sådann stund og med et sådant tema ikke bør glemme Linda de Mol. Hun har fått alt for lite kreditt for de flotte showene. Den onde, egoistiske DJ Kat har tatt all æren selv om etterlatt de andre medspillerne med smuler og tørre brødskalker.

Det veldig få vet er at etter karrieren som TV-vert tok DJ Kat jobb hos Postmann Pat, som hans svarte og hvite følgesvenn. Dette er også grunnen til den noe forvirrende oversettelsen i sangen om postmannen, der de fleste vet at det norske 'katt' ikke rimer på 'Pat'. Men siden DJ Kat skriver navnet med 'K' har oversetterne gått ut i fra at dette ville ordne seg. Og vi ser jo hvordan det har gått.

Kan vi så trekke noen paralleller til denne historien?

Helt sikkert. Men det får andre gjøre. Selv sier jeg opp medlemsskapet i DJ Kat Fanclub og konsenterer meg ene og alene om å heie på Stabæk.

:blink:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp,

Fredrikstad spiller på akkurat samme måte som de gjorde når vi vant over dem. Lange baller mot Ringberg på topp som skal stusse videre. Keeper spiller ballen ALLTID til venstre for seg selv ved utspark. Mulig dette var konsekvent mot HamKam, men tror ikke det. For ofte stod Enerly helt alene på høyre, men fikk ikke ballen. Backene spiller ballen langt, og midbaneleddet blir ofte glemt og de ble løpende mye imellom for å plukke opp alt ringberg ikke vant. Det jeg er mest redd for før Stabæk-Fredrikstad er faktisk Brian West. Han er utrlolig rask.

De er også litt like som stabæk, for all del, ikke skyt før du er på 5meteren.

Kan jeg sitere deg i FFK omtalen Mortimer?

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
Stabæk - Fredrikstad
  • Opprett ny...