Mortimer 4 395 Del Skrevet 21. September 2004 Del Skrevet 21. September 2004 Tror du må poste de bildene en gang til. Selv har jeg Muri og Hauger sentrale i mitt Hull lag som har etablert seg i engelsk premier league,. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 21. September 2004 Del Skrevet 21. September 2004 hvor mange år brukte du på å få Hull opp i PL a? jeg gikk direkte opp fra alle divisjonene med Hull ...Nigel Reo Coker er konge...fikk tilbud fra Roma og Parma på 3,7 mill euro for en andre divisjons spiller ...men avslo Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 21. September 2004 Del Skrevet 21. September 2004 Gikk rett opp jeg også. Ble nr 7det første året. Den største prestasjonen var ve egentlig statistikken etter 2år. Scorede mål: 330 Innsluppne 40-50. Var ganske overlegen. Ikke lenge til ny FM kommer heller. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 21. September 2004 Del Skrevet 21. September 2004 Hm.. ser ut som om hele siden er nede, den skal komme tilbake om noen timer, får se om bildene kommer tilbake.. Ellers kan jeg jo nevne at RBK ble slått 5-1 og ligger på 7. plass mens Lillestrøm rykker ned. Kommer tilbake.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jokke 48 Del Skrevet 21. September 2004 Del Skrevet 21. September 2004 jeg opplevde min drømmesesong på cm, stabæk som vinner, rbk og vif ned Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 21. September 2004 (endret) Del Skrevet 21. September 2004 (endret) Nå funker bildene, se hvem som rykker ned! (sesongen var ikke helt slutt, men kan røpe at vif og lillestrøm rykker ned og bærum opp. EDIT: Funker visst bare nå og da det der.. funka for 20 minutter siden.. Endret 21. September 2004 av Blaaereennblaaest Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaaamann 0 Del Skrevet 21. September 2004 Del Skrevet 21. September 2004 kan nesten ikke vente med oppdatering! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg