Totto 1 498 Del Skrevet 15. September 2004 Del Skrevet 15. September 2004 Da oppfordrer jeg alle oss liksom-supportere til å møte på Onkel Blaa for Live-oppdatering. Det blir altså IKKE noe på www.stabaek.no Vakke meningen å gi inntrykk av at dere er liksom-supportere da, hvis det blei oppfatta sånn - tvert imot! Det skal litt til å få ordna med fri og reise til et såpass "kronglete" sted som Sochaux. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 15. September 2004 Del Skrevet 15. September 2004 Da oppfordrer jeg alle oss liksom-supportere til å møte på Onkel Blaa for Live-oppdatering. Det blir altså IKKE noe på www.stabaek.no Siden jeg ikke har mulighet til det heller spør jeg om du slum videresender all info du måtte få til meg? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 15. September 2004 Del Skrevet 15. September 2004 Mortimer! Jeg har self ikke noe med hva Slum måtte gjøre (jeg forstår jo din situasjon), men la oss hypotetisk si at det er flere enn deg som ikke kan komme på blaa i morgen slik at for hver info vi får på blaa så skal vi sende den videre til hvert enkelt medlem.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 15. September 2004 Del Skrevet 15. September 2004 Mortimer! Jeg har self ikke noe med hva Slum måtte gjøre (jeg forstår jo din situasjon), men la oss hypotetisk si at det er flere enn deg som ikke kan komme på blaa i morgen slik at for hver info vi får på blaa så skal vi sende den videre til hvert enkelt medlem.... Det hørtes ut som en glimrende ide' Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 15. September 2004 Del Skrevet 15. September 2004 Mortimer! Jeg har self ikke noe med hva Slum måtte gjøre (jeg forstår jo din situasjon), men la oss hypotetisk si at det er flere enn deg som ikke kan komme på blaa i morgen slik at for hver info vi får på blaa så skal vi sende den videre til hvert enkelt medlem.... Det hørtes ut som en glimrende ide' betyr dette at vi kan slippe å dra på blaa - genialt Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Makka 10 Del Skrevet 15. September 2004 Del Skrevet 15. September 2004 Eurosport.de Fredag, 17.09. Eurosport - 9.45 h til 11.15 h 90 minuter UEFA-Cup 1 Runde - Sammendrag ! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Stein 1 Del Skrevet 15. September 2004 Del Skrevet 15. September 2004 i morgen kveld kl 22.30 http://www.eurosporttv.se/default.aspx?sda...-16&stype=False Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 15. September 2004 Del Skrevet 15. September 2004 Vakke meningen å gi inntrykk av at dere er liksom-supportere da, hvis det blei oppfatta sånn - tvert imot! Det skal litt til å få ordna med fri og reise til et såpass "kronglete" sted som Sochaux. Neida, skjønte det. Var bare for min egen del. Jeg klager ofte over at folk ikke reiser for å se Stabæk spille bortekamper. Nå hvor jeg selv ikke drar til Frankrike, klager jeg herved på meg selv. (og alle andre, selvsagt...) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 15. September 2004 Del Skrevet 15. September 2004 Siden jeg ikke har mulighet til det heller spør jeg om du slum videresender all info du måtte få til meg? Jepp, men da må du først fylle opp mobilen min med 150,- spenn. Da skal du få mange oppdateringer fra meg. Eller kom på Blaa. Ække så langt fra Spydeberg til Bekkestua. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 15. September 2004 Del Skrevet 15. September 2004 Siden jeg ikke har mulighet til det heller spør jeg om du slum videresender all info du måtte få til meg? Jepp, men da må du først fylle opp mobilen min med 150,- spenn. Da skal du få mange oppdateringer fra meg. Eller kom på Blaa. Ække så langt fra Spydeberg til Bekkestua. Det er ikke så langt. når jeg tenker meg om er det faktisk enda kortere når jeg jobber i oslo Skal se hva jeg får til. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 15. September 2004 Del Skrevet 15. September 2004 Du kommer ikke til å angre. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 15. September 2004 Del Skrevet 15. September 2004 Nå ble jeg egentlig mer redd enn forventningsfull Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 16. September 2004 Del Skrevet 16. September 2004 Ny kamp i dag... Gaute har fortalt at laget vil forandres med et par spillere tidligere for å sørge for at troppen til enhver tid ikke er utslitt. --------------Knudsen-------------- Morten---Mike---Muri---Stenersen ---------Martin---Henning--------- ----Ohr---Jørgensen---Sammy--- --------------Finstad--------------- Vil ha en rask mann på topp og Brann helten Eirik dyttes dessverre ut på benken. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 16. September 2004 Del Skrevet 16. September 2004 Hva med Tom? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 16. September 2004 Del Skrevet 16. September 2004 Hva med Tom? Gjerne Tom, hvis du kan fortelle meg hvem som skal ut - Mads ? Nei dårlig bytte i mine øyne Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 16. September 2004 Del Skrevet 16. September 2004 Vet noen om det blir noen slags dekning paa radio? Det er ikke alle som er saa heldige at de har mulighet til aa komme paa Onkel Blaa.. Evt noen andre medier som kan naaes via internet som dekke dennne eventen? Kan ikke gaa glipp av dette.. E. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
I A Hagen 19 Del Skrevet 16. September 2004 (endret) Del Skrevet 16. September 2004 (endret) Det blir vell dekket på web, f.eks vg live oppdatering slik som kvalikkampen var... Fra vg live: Sochaux - Stabæk - starter 16/9-2004 kl 20:30 UEFA-cupen Bodø/Glimt - Besiktas 21:00 Odd Grenland - Feyenoord 19:00 Sochaux - Stabæk 20:30 Endret 16. September 2004 av I A Hagen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 16. September 2004 (endret) Del Skrevet 16. September 2004 (endret) VG Nett kjører vel en shabby oppdatering. Som I A sa ja Endret 16. September 2004 av AndersBD Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
I A Hagen 19 Del Skrevet 16. September 2004 Del Skrevet 16. September 2004 Sender bunnlag ut i Europa Bodø/Glimttrener Øystein Gåre mener det er et kjempeproblem at Norge år etter år må sende noen av sine dårligste klubber ut i Europa. http://www.aftenposten.no/nyheter/sport/fo...ticle871617.ece Skrives om stabæk her også... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 16. September 2004 (endret) Del Skrevet 16. September 2004 (endret) Og i artikkelen så kliner Arne Sandstø til med denne uttalelsen....... Odd-trener Arne Sandstø støtter sine kolleger. - Dette er ikke optimalt. Men dette er verre for Glimt og Odd fordi vi er blant dem med dårligst budsjett. Dersom vi presterer bra blir spillerne interessante og kjøpt opp. Vi har ikke råd til å kjøpe nye spillere fra øverste hylle. Dette gjør at vi slankes hele tiden, mener han. Vips ble han en idiot i mine øyne Endret 16. September 2004 av Tonje Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 16. September 2004 Del Skrevet 16. September 2004 Jeg kan dessverre ikke dra på Blaa i kveld, og denne meldingen går vel hovedsakelig til en som er der i kveld, men egentlig til alle. Jeg har Netcom plenty, mao sender jeg 2000 meldinger gratis i måneden. Er villig til å stå som et mellomledd her hvis noen kan sende meg oppdatert info fra blaa. Sender deretter videre til resten av oss. Kommer tilbake med påmelding hvis noen kan sende meg info Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
I A Hagen 19 Del Skrevet 16. September 2004 Del Skrevet 16. September 2004 Oddsen er ikke helt med oss i dag.... 49 Sochaux - Stabæk 20:30 1.15 5.30 8.50 - Ikke startet Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 16. September 2004 Del Skrevet 16. September 2004 Jeg kan dessverre ikke dra på Blaa i kveld, og denne meldingen går vel hovedsakelig til en som er der i kveld, men egentlig til alle. Jeg har Netcom plenty, mao sender jeg 2000 meldinger gratis i måneden. Er villig til å stå som et mellomledd her hvis noen kan sende meg oppdatert info fra blaa. Sender deretter videre til resten av oss. Kommer tilbake med påmelding hvis noen kan sende meg info Det hadde vaert smooth... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 16. September 2004 Del Skrevet 16. September 2004 Oddsen er ikke helt med oss i dag.... 49 Sochaux - Stabæk 20:30 1.15 5.30 8.50 - Ikke startet Da tror jeg jaggu at jeg skal satse en kr. på Stabæk. Vinner vi, og det gjør vi vel, kan jeg bruke hele gevinsten på en grans-øl. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 16. September 2004 (endret) Del Skrevet 16. September 2004 (endret) Oddsen er ikke helt med oss i dag....49 Sochaux - Stabæk 20:30 1.15 5.30 8.50 - Ikke startet Unibet: 20:25 Sochaux - Stabæk 1.26 4.80 10.0 Her er det m.a.o bare å satse i vei. Og etterpå skal vi ha sjørøverfest, og hei, fadderi og fadderullandei, og hei, fadderi, og fadderullandei. Endret 16. September 2004 av stabækLars Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 16. September 2004 Del Skrevet 16. September 2004 Jeg kan dessverre ikke dra på Blaa i kveld, og denne meldingen går vel hovedsakelig til en som er der i kveld, men egentlig til alle. Jeg har Netcom plenty, mao sender jeg 2000 meldinger gratis i måneden. Er villig til å stå som et mellomledd her hvis noen kan sende meg oppdatert info fra blaa. Sender deretter videre til resten av oss. Kommer tilbake med påmelding hvis noen kan sende meg info Da vil jeg gjerne at du videresender all info du måtte motta til: 98800219 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 16. September 2004 Del Skrevet 16. September 2004 Jeg kan dessverre ikke dra på Blaa i kveld, og denne meldingen går vel hovedsakelig til en som er der i kveld, men egentlig til alle. Jeg har Netcom plenty, mao sender jeg 2000 meldinger gratis i måneden. Er villig til å stå som et mellomledd her hvis noen kan sende meg oppdatert info fra blaa. Sender deretter videre til resten av oss. Kommer tilbake med påmelding hvis noen kan sende meg info Da vil jeg gjerne at du videresender all info du måtte motta til: 98800219 nå er det ingen som har lovt å sende meg info enda da... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 16. September 2004 Del Skrevet 16. September 2004 Laget ifølge www.stabak.no Jon Knudsen Morten Skjønsberg, Mike Kjølø, André Muri, Chrisitian Holter Stian Ohr, Martin Andresen, Tommy Stenersen, Tom Stenvoll Mads Jørgensen, Samuel Wowoah hmmm - ser greit ut, men jeg liker ikke Holter jeg altså - sorry Holter, men du mangler fart Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 16. September 2004 Del Skrevet 16. September 2004 det er tydeligvis rutine som gjelder i kveld...samstundes (wow...har ikke brukt det ordet på noen år ) med at det satses litt på krefter... Bare så j%¤# synd at ikke IA er klar! Tror nok at Eirik får sjansen i denne kampen uansett...Det samme får nok henning når holter blir sliten og Tommy S sendes ned på backplass. Men dette skal nok gå uansett hvordan vi vrir og vender på det, eller hur!? Satser på minst uavgjort!' Forza Forever! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 16. September 2004 Del Skrevet 16. September 2004 Ikke happy med holter jeg heller... Ned paa back med tommy og inn med Henning.. Henning er sherrif.. E. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg