Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 225
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hvis man skal tolke noen som ting utifra kommentarene på vg.no så virker det jo som om Stabæk hadde mye ballbesittelse, og endel halvsjanser.

Hvis man skal tolke Vg så må jo det være at det var mer spennende å smake på vin en å skrive hva som skjedde der nede.

Skjekk refferatene på vg-live noen hundre linjer mer fra Odd og BodøGlimt? jepp

Vi får vel et refferat fra de som har vært der nede?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var da faen til målkalas da! Hvis det viser seg at målene kom på kanten til Holter, blir jeg pissed! Uansett, forskjellen mellom Sochaux hjemme og Fredrikstad borte er like stor som rompa til Erna Solberg, hehe :lol: (kom ikke på noe bedre :ph34r: )!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

4-0 er veldig dårlig mot et lag som montebeliard-souchaux..

ja - de virker ikke til å være noe gode i det hele tatt - banket bare Marseille 2-0 på søndag....

forskjellen mellom Sochaux hjemme og Fredrikstad borte er like stor som rompa til Erna Solberg, hehe  (kom ikke på noe bedre  )!

et veldig beskrivende bilde - skjønte veldig godt hva du mente

Endret av Markus
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har tidligere blitt bedt om å holde meg til temaet - men rompa til Erna Solberg - hallo..! Jeg får bilder i hodet mitt som jeg knapt nok kan leve med.

er ikke lett å legge seg å sove uten å få bad-dreams av sånt

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har tidligere blitt bedt om å holde meg til temaet - men rompa til Erna Solberg - hallo..! Jeg får bilder i hodet mitt som jeg knapt nok kan leve med.

Hehe, sorry var ikke meningen! Skjønner ikke hvordan jeg kom på det!!! :blink:

Natta!!! ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fillern også. Dette var dårlig greier. Brann kampen var nok bare et lite blaff. Tror vi kommer til å få grisebank av FFK på søndag.

Var nok ikke noe blaff vettu. Vær optimist i stedet for å tro vi taper neste kamp mot ffk i ditt første innlegg... Du er vel ikke fra fredrikstad?

Endret av Mortimer
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selv med 4 maal i sekken, tror jeg ikke det er snakk om en formsvikt. Tror nok vi som supportere har undervurdert laget, mye basert paa at vi ikke har hoert noe saerlig om de tidligere..

Men jeg tviler paa at laget er noe bedre en RBK, og de har vi jo slaatt 6-1 borte, saa man skal aldri si aldri... men det virker veldig toft..

Jeg haaper gaute lar gutta hvile under denne kampen, og heller lar noen unge faa litt spilletid.. Sikkert kult for tanum og co aa spille Ecup selv om det er minimal sjangse for aa gaa videre.. Det virker jo som franskmennene er i en form som ikke likner paa Odvar Braa sin form under ski VM 1982 en gang, saa jeg synes vi skal selge oss billig, og ikke slite ut spillerne unodig...

FFK derimot er ett daarligere lag enn oss.. Riktignok er de i form, men men den gutsen som var mot brann vinner ikke FFK paa sondag..

Har lagt merke til at de scorer endel paa dodballer, saa vi faar haape at vi faar IAO tilbake som kan krige litt i luften....

E.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp,

@ringo påsto at de var gode hjemme, dårlige borte... vel - får bare satse på at det ringo sa stemte. Men det ser nok vanskelig ut.... 2 dager 18 timer og 30 minutter til vi banker Fredrikstad.

Vel, har vel ikke sagt at de er dårlige borte....

Men nå er løpet kjørt uansett....

Får håpe at det her ikke ødela moralen etter den fine seieren mot brann i helga....

Men dersom det stemmer at vi gikk ut for å styre kampen vil jeg kalle det galematias!

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Måtte kjøpe lokalavisa "le Pays Montbeliard" i morges, Overskriften lyder "Mission accomplie" - tror alle tar den oversettelsen.

Videre heter det: " Sochaux har 1 fot og 4 tær i neste runde av europacup-en".

Ganske så selvsikre på at dette går veien!

Nå må jeg støtte meg til oversettelsesprogrammer når det gjelder resten av teksten, men det stod et stykke om supporterne:

"Ils étaient tout de même 34 supporters de Stabaek à avoir effectué le déplacement dans le Doubs. Ce sont en effet quelques partenaires du club qui étaient invités pour l'occasion par l'équipe qu'ils sponsorisent. Ils se sont proménes dans les rues de Montbeliard tout au long de la journée, avant de mettre une petite ambiance exotique dans les travées de Bonal."

Fritt fortalt: Supporterne satte preg på gatene i Montbeliard gjennom hele dagen, før de utgjorde et lite, eksotisk (!) innslag på tribunen på Stade Bonal.

Ingen bilder av supporterne der (men det dukker sikkert opp privatbilder etter hvert), men Steners og Martin hadde i hvert fall sniki seg med på et par bilder!

Endret av Totto
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Resultatet er mye værre enn kampen. Vi holdt bra følge med dem i første omgang. Kampen sett under ett hadde vi ballen like mye, MEN de var noe inni helvte raske når de kom på overganger. Da hang vi ikke med. Dessuten var de noen inni helvete raske når vi kom på overganger. Dermed møtte vi alltid 7 mann i forsvar.

Gaute startet i 4-2-3-1. Klokt på papiret, men det gjorde oss alt for baktunge. Etter 3-0 la han om til 4-4-2. De skapte vi også sjanser, men det var alt for sent i kampen

Det bekymringsfulle er at vi ikke skaper en eneste sjanse før vi legger om. Trøsten får være at de tre første målene kom vi stolpen eller tverrliggeren. Slik flaks har fotballag av og til, men det er heldigvis sjelden.

Ja, de var mye bedre enn oss. Men vi ble ikke rundtspilt slik vi ble mot Deportivo borte i 99. Vi er ute av UEFA-køppen, men det er serien som teller

Lenke til innlegg
Del på andre sider

"Ils étaient tout de même 34 supporters de Stabaek à avoir effectué le déplacement dans le Doubs. Ce sont en effet quelques partenaires du club qui étaient invités pour l'occasion par l'équipe qu'ils sponsorisent. Ils se sont proménes dans les rues de Montbeliard tout au long de la journée, avant de mettre une petite ambiance exotique dans les travées de Bonal."

Her er oversettelse, men jeg tror journalisten tok feil.

"De var 34 fans som reiste til Doubs (fylke hvor Sochaux ligger). De var faktisk en del Stabækk sponsorer invitert av klubb ledelsen. De vandret hele dagen i Montbeliard gatene før å skape en liten exotic miljø i Bonal tribunene".

De skjønnte ikke helt at en del var ekte supporterer som betalte reisen selv .

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
Sochaux
  • Opprett ny...