Mortimer 4 395 Del Skrevet 16. September 2004 Del Skrevet 16. September 2004 Etterlysning: En person som gidder å sende tekstmeldinger til markus sånn at han får oppdatert oss andre. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 16. September 2004 Del Skrevet 16. September 2004 Tror nok det er smart å gå for rutine her, men det er no dritt at IA ikke er klar. Han hadde fint tatt over plassen til Holter. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 16. September 2004 Del Skrevet 16. September 2004 Det er jo selvfolgelig bra med rutine, men man boer kunne kreve at spilleren holder maal fysisk... Det gjoer ikke Holter.. Hvertfall ikke som back.. Og noe annet kan han ikke spille.. Ergo boer han benkes.. E. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 16. September 2004 Del Skrevet 16. September 2004 Fra stabak.no: Jon Knudsen Morten Skjønsberg, Mike Kjølø, André Muri, Chrisitian Holter Stian Ohr, Martin Andresen, Tommy Stenersen, Tom Stenvoll Mads Jørgensen, Samuel Wowoah Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 16. September 2004 Del Skrevet 16. September 2004 Fra stabak.no: Jon Knudsen Morten Skjønsberg, Mike Kjølø, André Muri, Chrisitian Holter Stian Ohr, Martin Andresen, Tommy Stenersen, Tom Stenvoll Mads Jørgensen, Samuel Wowoah dette var nesten litt morsomt, men jeg postet laget nøyaktig 1 time før deg... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 16. September 2004 Del Skrevet 16. September 2004 Fra stabak.no: Jon Knudsen Morten Skjønsberg, Mike Kjølø, André Muri, Chrisitian Holter Stian Ohr, Martin Andresen, Tommy Stenersen, Tom Stenvoll Mads Jørgensen, Samuel Wowoah dette var nesten litt morsomt, men jeg postet laget nøyaktig 1 time før deg... Shit! Jeg må slutte å spise lunsj, og heller konse på de viktige tingene her i livet! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 16. September 2004 Del Skrevet 16. September 2004 Noen ganger går det så fort i svingene her at man fort kan bli hengende litt etter. Syntes det var greit med en repetisjon av laget jeg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 16. September 2004 Del Skrevet 16. September 2004 dette var nesten litt morsomt, men jeg postet laget nøyaktig 1 time før deg... Tipper det var for å vise at hver Stabæk-spiller kommer til å kjempe for to i dag! Og mot FFK på søndag! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 16. September 2004 Del Skrevet 16. September 2004 Jeg må slutte å spise lunsj, og heller konse på de viktige tingene her i livet! Har du en times lunch? Hvor er det du jobber? Kommunen? Staten? Forsvaret? Eller kanskje i Statens Kommunale forsvarsstab??? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 16. September 2004 Del Skrevet 16. September 2004 Jeg må slutte å spise lunsj, og heller konse på de viktige tingene her i livet! Har du en times lunch? Hvor er det du jobber? Kommunen? Staten? Forsvaret? Eller kanskje i Statens Kommunale forsvarsstab??? Som soldat har man faktisk en times lunch, men jeg vet ikke om dette gjelder for de vanlige ansatte. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 16. September 2004 Del Skrevet 16. September 2004 Jeg må slutte å spise lunsj, og heller konse på de viktige tingene her i livet! Har du en times lunch? Hvor er det du jobber? Kommunen? Staten? Forsvaret? Eller kanskje i Statens Kommunale forsvarsstab??? Fornebu Bolispar Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 16. September 2004 Del Skrevet 16. September 2004 Har du en times lunch? Hvor er det du jobber? Kommunen? Staten? Forsvaret? Eller kanskje i Statens Kommunale forsvarsstab??? Jeg tipper Lånekassa. Har du prøvd å komme gjennom på telefon der noen gang? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 16. September 2004 Del Skrevet 16. September 2004 Laget til franskmennene Richert,Gnanhouan - Diawara, Monsoreau, Paisley, Daf, Potillon, Tall - Lonfat, Boudarène, Pitau, Mathieu, Isabey, Oruma - de Carvalho, Zaïri, Ilan, Santos. Ikke at det sier meg saa alt for masse hverken om formasjon eller noe.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 16. September 2004 Del Skrevet 16. September 2004 18 stykker? Det var da noe jævlig til lag da... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 16. September 2004 (endret) Del Skrevet 16. September 2004 (endret) Zaïri, Ilan, SantosNoe sier meg disse må mannsmarkeres med det vi har av forsvarsspillere. 18 stykker? Det var da noe jævlig til lag da... Hjemmebane fordel Endret 16. September 2004 av AndersBD Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 16. September 2004 Del Skrevet 16. September 2004 Laget til franskmennene Richert,Gnanhouan - Diawara, Monsoreau, Paisley, Daf, Potillon, Tall - Lonfat, Boudarène, Pitau, Mathieu, Isabey, Oruma - de Carvalho, Zaïri, Ilan, Santos. Enten mangler noen av spillerne fornavn, eller så stiller franskmennene med ureglementert mange spillere mot oss. Urettferdig alstå! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kjakan 0 Del Skrevet 16. September 2004 Del Skrevet 16. September 2004 Også to keepere da mann - de har nok hatt noen speidere på kampene våre i det siste og advart mot våre skuddhissige spisser! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 16. September 2004 Del Skrevet 16. September 2004 Enten mangler noen av spillerne fornavn, eller så stiller franskmennene med ureglementert mange spillere mot oss. Urettferdig alstå! Treiging Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 16. September 2004 Del Skrevet 16. September 2004 Også to keepere da mann - de har nok hatt noen speidere på kampene våre i det siste og advart mot våre skuddhissige spisser! Hehehe Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 16. September 2004 Del Skrevet 16. September 2004 Har du en times lunch? Hvor er det du jobber? Kommunen? Staten? Forsvaret? Eller kanskje i Statens Kommunale forsvarsstab??? Jeg tipper Lånekassa. Har du prøvd å komme gjennom på telefon der noen gang? StabækLars svarer ikke. Han har sikkert kaffepause. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 16. September 2004 Del Skrevet 16. September 2004 Jeg tror han har gått hjem til Onkel blaa Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 16. September 2004 (endret) Del Skrevet 16. September 2004 (endret) StabækLars svarer ikke. Han har sikkert kaffepause. OK! På dagtid har jeg et alter-ego, som nerde-journalisten Lars. Da jobber jeg som utenriks-korrespondent i den Metropolis-baserte dagsavisen Daily Planet. De betaler dårlig, men jeg kan ta så mange lunsjpauser jeg vil. P.S. Dette det er hemmelig Endret 16. September 2004 av stabækLars Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 16. September 2004 Del Skrevet 16. September 2004 Budstikka kliner til med dekning av dagens kamp. Her med Muri som frontfigur. Dette kan bli skikkelig gøy dere håper Muri gjør jobben sin helt perfekt og gjerne litt over det slik at han kan demme opp for sin noe svakere venstrekant. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 16. September 2004 Del Skrevet 16. September 2004 Klippet fra artikkelen over: Før 2-0-seieren over Marseille søndag ville supporterne ha Sochaux-treneren sparket. Slik reagerte André Muri da han fikk høre det: - Vi får sørge for å få ham sparket vi da. Dette er holdninger jeg liker. Takk Muri! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 16. September 2004 Del Skrevet 16. September 2004 Vi får sørge for å få ham sparket vi da. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 16. September 2004 Del Skrevet 16. September 2004 treiging! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 16. September 2004 Del Skrevet 16. September 2004 Bra utsagn av muri. kan virke som om noen har lest her inne i det siste og sett at vi har savnet den gode gamle stabæk offensiven Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 16. September 2004 Del Skrevet 16. September 2004 treiging! jenter altså... plutselig skal vi menn begynne å bli raskere nå - dere klager jo også når vi er raske Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 16. September 2004 Del Skrevet 16. September 2004 Godt poeng Markus, godt poeng.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 16. September 2004 Del Skrevet 16. September 2004 Godt poeng Markus, godt poeng.... er bare på sjekker'n Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg