Morten 22 Del Skrevet 13. September 2004 Del Skrevet 13. September 2004 Her ligger vi nest sist og har statistikken midt i fleisen. Vi går ut på Brann stadion og spiller ut Brann er det noe mer å si en så stolt så stolt? Alle gutta fortjener en stående applaus sammen med Gaute som har trua på det de driver med! Gliser fra øre til øre akkurat nå og er så forbanna stolt av alle gutta Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
palau 0 Del Skrevet 13. September 2004 (endret) Del Skrevet 13. September 2004 (endret) OOOOOOO LETTELSE! Hadde ikke sjans til å følge kampen på TV, men fikk sms-oppdatering! Hvor rørt og inderlig happy jeg ble, bekrefter bare hvor dypt bekymret jeg har vært og hvor mye følelse det er for gutta og klubben!! Og så varmer det noe så inni granskauen at: - MARKEGÅRD viser slike kvaliteter - MARTIN står så ekstremt frem som Norges beste midtbanespiller (etter all peppern i det siste.) FOR en ryggrad og evne til å ta ut det beste når deg gjelder!! Nå skal vi bare glede oss, være dypt stolte og rørt... og så retter vi fokus mot de 6 neste fra og med tirsdag. NÅ kan dette "gå vegen!" Endret 13. September 2004 av palau Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 13. September 2004 Del Skrevet 13. September 2004 Men først skal vi lage french fries av de pinglete peugeot-pusene nede i Frank-reich et eller annet sted... Selvtillit er nøkkelordet... Okok, tar av litt nå, men kan faen ikke huske sist jeg var så lettet,glad,stolt og positiv til de neste kampene som jeg er nå. Det bare beviser hvor utrolig mye et lite fotballresultat kan bety for humøret. Imorgen skal jeg bare gå rundt og gliiiiiiiiiiiiii se! Hjertelig god kveld allihopa! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg