Markus 5 Del Skrevet 14. September 2004 Del Skrevet 14. September 2004 Noen flere enn meg som fikk sms fra den karen i går ? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 14. September 2004 Del Skrevet 14. September 2004 Jepp! Han skulle visst ikke skrive på forumet på en måned hvis vi vant. Vi vant! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 14. September 2004 Del Skrevet 14. September 2004 Jepp! Han skulle visst ikke skrive på forumet på en måned hvis vi vant. Vi vant! Hvorfor i all verden skal han ikke det? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 14. September 2004 Del Skrevet 14. September 2004 Jepp! Han skulle visst ikke skrive på forumet på en måned hvis vi vant. Vi vant! Hvorfor i all verden skal han ikke det? Han lovte at hvis vi vant så skulle han ikke skrive på forumet på en måned. Hvorfor ? Mannen er ikke riktig frisk og endelig er det bekreftet. Fikk sms og ljugekors etterpå, men jeg vet ikke helt om det er greit jeg ? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 14. September 2004 Del Skrevet 14. September 2004 Jugekors må da være gyldig grunn? Hvordan skal man ellers komme seg unna løfter...? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 14. September 2004 Del Skrevet 14. September 2004 Jepp! Han skulle visst ikke skrive på forumet på en måned hvis vi vant. Vi vant! Hvorfor i all verden skal han ikke det? Han lovte at hvis vi vant så skulle han ikke skrive på forumet på en måned. Hvorfor ? Mannen er ikke riktig frisk og endelig er det bekreftet. Fikk sms og ljugekors etterpå, men jeg vet ikke helt om det er greit jeg ? Det kan umulig være en gyldig grunn. Her synes jeg admin må trå til å sperre slum ute 1mnd Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 14. September 2004 Del Skrevet 14. September 2004 Slum er Admin...... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 14. September 2004 Del Skrevet 14. September 2004 du kødder ( var derfor jeg skrev det ) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg