Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Vel, jeg føler også at jeg har snakket varmt om de unge gutta, og kanskje ikke fullt så varmt om Finstad og Stenersen. Steners spilte i går, og spiller kanskje noen kamper ut sesongen, men jeg tror Henning er moden til å overta hans plass neste år. Markegoal er allerede første valg, og det er jo bare digg.

Henning ser ut til å ha en enorm vilje og guts, og den holdningen, samt den tekniske biten av spillet hans, kommer til å føre han laaaaangt. Aner konturene av en ny Martin, og jeg tror han har enda mer tempo i kroppen en kapteinen vår.

I løpet av sesongen, kan vi faktisk ha spilt inn 3 juniorspillere (ikke glem Morten) av høy kvalitet, inn i første 11ern. Det er MEGET bra i mine øyne, og lover bra for fremtiden. Kanskje, KANSKJE, hadde ikke dette skjedd med en mer vellykket sesong. Jeg mener da at det kan komme noe veldig lyst, ut av noe som i utgangspunktet var helt mørkt. Dette kan gjøre oss knallsterke til neste år, og vi bør allerede da sikte mot seriegull. For vi skal ikke rykke ned.

FORZA STABÆK

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg synes Tommy S gjorde en meget bra figur i gårsdagens kamp i sin venstre-back posisjon. Spesielt i første omgang hvor han bidro med mye fremover. Så hvis han fortsetter der, så er plassen åpen for Henning ;)

Så kan man diskutere om det er best med Sammy på venstre og Mads på topp, eller motsatt slik som igår.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
Eirik Markegård
  • Opprett ny...