Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei, bæringer!

Ryktet om at det er Stabæks hjelpetrener som overtar MossFK til høsten bekreftes i Budstikka i dag.

Vi mossinger har opplevd at man har tatt feil mht til valg av hovedtrener et par ganger de siste tre fire årene. Vi er derfor veldig nysgjerrige på hvem denne Tørum er.

Vi supportere har ønsket oss en profilert trener. En som har resultater å vise til. Samtidig burde den nye treneren være en som satte seg i respekt i spillergruppa. De vi har hatt i det siste har ikke vært det. Vi har snakket om at det kællane trenger er en type a la Arne Erlandsen. Kællane har det med å være fryktelig slappe, bortsett fra når vi møter FFK, som vi hater mest av alt.

Er Tørum mannen, spør vi oss. Vårt kjennskap til ham er svært magert og vi er spent på om noen her kunne gi oss litt input på denne karen.

:unsure:

PS!

Flott at dere slo Brann forleden! Da fikk dere trøkka FFK ned der de hører hjemme igjen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi supportere har ønsket oss en profilert trener. En som har resultater å vise til. Samtidig burde den nye treneren være en som satte seg i respekt i spillergruppa. De vi har hatt i det siste har ikke vært det. Vi har snakket om at det kællane trenger er en type a la Arne Erlandsen. Kællane har det med å være fryktelig slappe, bortsett fra når vi møter FFK, som vi hater mest av alt.

Det var da litt av noen forventninger...

Tørum er en flott kar, med gode taktiske egenskaper. Manner er jo landslagstrener også, det sier jo litt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var da litt av noen forventninger...

Tørum er en flott kar, med gode taktiske egenskaper. Manner er jo landslagstrener også, det sier jo litt.

Vi fikk nesten en søknad fra Søren Cratz...derfor er vi litt forundret over valget.

Skal vi juble hemningsløst da?

Endret av Bjørnen
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig...tror tørum er en god taktiker, men er meget usikker på om mannen eier temperament...Litt lik Gaute Larsen der, selv om Gaute har det med å blåse ut fra tid til annen...

Dette er vel noe jeg ønsker meg mer av fra Gaute også, temperament for svingende...

Men alvorlig talt...alt som kommer fra Stabæk til Moss bør jo pr. definisjon være som å kaste perler for svin, så dere får bare takke og bukke... :P:rolleyes:

Neida. Tror Tørum vil vokse med oppgaven. Tror dere skal være glade for at dere får en trener med svært gode kontakter hos spillerne som er fremtiden i Norsk fotball (g-19landslaget...) Kan jo bli lettere for en unggutt med talent å takke ja til en litt kjip klubb som Moss dersom han i det minste vet at treneren er bra og vet hvem han er...

noksagt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg melder meg herved til dyst... :D

Skal jenke på kravene og godta en kommunal lønn på mellom 2 og 3 hundretusen pro anno...Det er tross alt klubben i mitt hjerte sitt ve og vel det er snakk om...

Når dere på Stabækkontoret leser dette, er det bare å ringe! Regner med at vi kan ordne det formelle på en koselig fransk restaurant etter seieren mot Soucheaux på torsdag. Gleder meg allerede faktisk!

Da venter jeg spent ved (mobil)telefonen!

:rolleyes::rolleyes::rolleyes:

Pedro...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmmm....etter å ha lest den skullerudartikkelen virker det jo unektelig som om han kommer inn porten på nadderud i løpet av de nærmeste dagene. timingen med tørums exit er liksom altfor 'perfekt'.

Hvor er han derre breikjefta fjotten GuleDon når man trenger ham? ;)

den typen vet sikkert akkurat hvor skullerud skal...

Men, det skal du vite skullerud! jeg gir meg ikke uten en drabelig kamp! Grrr! :ph34r:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

dette blir visst raskt min tråd, men det tok ikke mer enn et par sekunder på Bærums forum før jeg fant det jeg lette etter... :rolleyes:

''Det siste jeg har hørt er at Tor Ole er klar for Stabæk. Det eneste som hindrer en overgang er de personlige betingelsene til Skullerud. Det er et tap for Bærum. Synd, men sånn er fotballen...''

og lenger nede på siden...

''Da er det hvertfall klart at Toro very *friendly* personter. Han har vært hos oss i 4 år og alt i alt gjort en god jobb. Jeg støtter han videre, dersom det ikke kommer ut at han drar til Stabæk. Da kan han brenne i h....''

Jauda...sikkert LITT bittert å miste en meget talentfull HOVEDTRENER til assistentrollen hos STOREBROR...hehe...man skal jo ikke hovere før alle detaljene er klare, men tror dette ville være en mer en god nok erstatter for tørum dersom det viser seg å være korrekt...

morgendagen vil nok avsløre det meste for de fleste...? :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmmm....etter å ha lest den skullerudartikkelen virker det jo unektelig som om han kommer inn porten på nadderud i løpet av de nærmeste dagene. timingen med tørums exit er liksom altfor 'perfekt'.

Hvor er han derre breikjefta fjotten GuleDon når man trenger ham?  ;)

den typen vet sikkert akkurat hvor skullerud skal...

Men, det skal du vite skullerud! jeg gir meg ikke uten en drabelig kamp! Grrr! :ph34r:

Her er jeg, den breikjefta fjotten!

Aner ikke hva som skjer mer enn andre. Men jeg frykter at Toro er på vei til dere. Det passer, som du skrev, liksom perfekt med at Bærum-treneren og Stabæks assistent sier opp i sine respektive klubber mer eller mindre på samme dag.

Fortsett kampen, Pedro. Selv om Tor Ole er en fighter så godtar han et tap for en bedre kandidat.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
Tørum Til Moss
  • Opprett ny...