Gå til innhold

Kamptråd: Rosenborg - Stabæk, 30. mai.

geirti
 Del

Stabæks beste  

46 stemmer

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Vennligst logg inn eller registrer deg for å stemme i meningsmålingen.

Anbefalte innlegg

Men bare litt mindre innsats, så hadde det stått 3-1 til RBK....

Som gammel forsvarsspiller synes jeg det er helt nydelig å se forsvarsspillet vårt - og da mener jeg over hele banen. Synes mye har blitt stoppa av midtbanen i dag.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette var imponerende! Wangberg - Piggy kontrollerer jo totalt. Tipper at det ikke er lenge før Islamovic begynner å løfte albuene sine

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Akkurat nå skrev kuk:

Tipper at det ikke er lenge før Islamovic begynner å løfte albuene sine

Hva mener du? Han har jo allerede blanta en albue i trynet på Sandberg.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er så dårlig at vi ikke evner gjøre justeringer når RBK bytter inn helt andre typer - og spesielt når vi ser vi blir pisset på vår venstreside. 

Solheim og Wangberg sliter med tempoet, samtidig som venstre delen av midten / kant (feks KNH) ikke orker/gidder følge. Da må vi gjøre endringer for å styrke den delen av spillet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kinoshita kan ikke spille mer for Stabæk. Vi har kjøpt 2 spisser, kan vel faen meg prøve de da? Janne har vært veldig i svak i år. Skremmende

Lenke til innlegg
Del på andre sider

4 minutter siden skrev Mike:

Kinoshita kan ikke spille mer for Stabæk. Vi har kjøpt 2 spisser, kan vel faen meg prøve de da? Janne har vært veldig i svak i år. Skremmende

De er begge på 3måneders lån,men skjønner poenget 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1 minutt siden skrev Mike:

Har vansker for å se hvordan Kino skal dras inn som ‘syndebukk’ her. Jeg synes ikke han er spesielt talentfull heller. Men denne matchen virker å være helt uten plan, vinnervilje og coaching. Vi må PRØVE å vinne. Ta overganger og løpe i alle ledd. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

2 minutter siden skrev nichb:

De er begge på 3måneders lån.... 

Er Great på lån? Khoblenko har de varslet opsjon på, og har vel lært fra Junker..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi har spilt med tidenes dårligste spiss i norsk fotballs historie i 2 år nå. Hvem er det Janne tror skal score målene våre? Vi har hentet to spisser fordi vi vet Kinoshita scorer null mål i hver kamp. Bruk dem eller hent noe annet! 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Kamptråd: Rosenborg - Stabæk, 30. mai.
  • Opprett ny...