Mr.Stabæk 8 Del Skrevet 15. September 2004 Del Skrevet 15. September 2004 I dagens budstikka stod det at Stabæk var interessert i Tor Ole Skullerud ( ex bærum trener) Han har mye talent og kan være bra for Stabæk.. Hva syntes dere? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 15. September 2004 Del Skrevet 15. September 2004 DEtte har det jo vært spekkulert i siden i går hvertfall. Herer linken til Budstikka De to ser jo veldig fornøyde ut da Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 15. September 2004 Del Skrevet 15. September 2004 Ingenting imot Skullerud som assistent. Han er en veldig dyktig fyr som sikkert kan tilføre oss ett eller annet..! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Flexi Knut 2 657 Del Skrevet 15. September 2004 Del Skrevet 15. September 2004 Skullerud har jobba bra med Gaute før og er godt kjent med Aalbu.. I tillegg kan vel ingen nekte for at han har gjort en god jobb i Bærum. Tror han kan bli en fin fyr i Stabæksystemet, men er dog ikke sikker på hvor lenge Gaute forblir.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SteelFidel 1 Del Skrevet 16. September 2004 Del Skrevet 16. September 2004 Og før vi vet ordet av det er denne Skullerud hovedtrener mener du... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 16. September 2004 Del Skrevet 16. September 2004 Og før vi vet ordet av det er denne Skullerud hovedtrener mener du... der tror jeg faktisk at grensen går og at til og med Stabæk ledelsen skjønner at det har ikke Skullerud erfaring til. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 16. September 2004 Del Skrevet 16. September 2004 der tror jeg faktisk at grensen går og at til og med Stabæk ledelsen skjønner at det har ikke Skullerud erfaring til. Hvorfor det? Gaute hadde vel ikke mer enn ett år med Ullern i 1. divisjon han heller (den gang det var to avdelinger). Skulleruds trenertalent er vel også åpenlyst all den tid NFF har ansatt han som U-ettellerannet trener. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 16. September 2004 Del Skrevet 16. September 2004 Hvorfor det? Gaute hadde vel ikke mer enn ett år med Ullern i 1. divisjon han heller (den gang det var to avdelinger). Skulleruds trenertalent er vel også åpenlyst all den tid NFF har ansatt han som U-ettellerannet trener. Fordi jeg mener at hvis Gaute må gå eller velger og gå (hvilket jeg ikke tror) så trenger vi noe større sterkere hvis du skjønner hva jeg mener. Hvis derimot Gaute blir værende ut sin kontrakt (neste år eller året etter) så kan jo situsjonen være en helt annen og Skullerud nettopp være mannen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 25. September 2004 Del Skrevet 25. September 2004 hva med dette da... Tor-Ole Skullerud har sagt nei til trenerjobb i Stabæk og ja et annet sted. Mens Petter Belsvik sa nei til Bærum og muligens ja til Stabæk? Skullerud sa nei til Stabæk på denne måten kan vel også Petter bare kom inn på banen i ny og ne når Brattbak scorer og sikre seg på toppen av toppscorer lista Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Thomas 212 Del Skrevet 25. September 2004 Del Skrevet 25. September 2004 Hmm.. Ikke som ventet med andre ord. Men det kan se ut som om Anders Linderoth slutter i Hammarby. I så fall et godt trenervalg. Eventuelt assistenttrener valg... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 25. September 2004 Del Skrevet 25. September 2004 Jeg så forresten Petter på semin', og han virket like deppa etter kampen som resten av oss. Det var faktisk bra å se. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 25. September 2004 Del Skrevet 25. September 2004 tror ikke det er riktig å gå tilbake til Linderoth...Høgmo er kandidaten jeg mener er mest spennende...han ville representere noe nytt, noe jeg tror er viktig for hele klubben. Linderoth ville være et skritt bakover igjen og han ville ha mye å leve opp til i forhold til seg selv etc... Nei, Semb er nok den beste...KØDDA! hehe. Idag var forresten Arne Røde (legen vår ja...) innom jobbet polet på bekkestua. Han kunne bekrefte at IA IKKE ble klar til Viiigiiing kampen. Desverre. IA var skikkelig tent på å nå kampen visstnok. Det er mannen sin med fightervilje og fandenivoldskhet. Og Viiigiing pussekattene som trodde IA ville pisse i buksa fordi de ville pepet og buet litt på ham? det er kanskje det vikinggutta ville gjort, det er jo som kjent på en selv man (tror man) kjenner andre... Uansett. Poeng imorgen! Kanskje ikke seier, men faenmeg poeng! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Thomas 212 Del Skrevet 26. September 2004 Del Skrevet 26. September 2004 Petter er på våre kamper titt og ofte men det var han også i fjor. Dermed har det ikke nødvendigvis noe med en eventuell trenerstilling å gjøre. Nettavisen tipper 3-1 til Viking i dag. Selv heller jeg mer til 1-3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 26. September 2004 Del Skrevet 26. September 2004 Jeg vet, ser Petter ofte, men han var skikkelig deppa etter tapet, det var det jeg siktet til. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Thomas 212 Del Skrevet 26. September 2004 Del Skrevet 26. September 2004 Hans hjerte er Blaatt Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Thomas 212 Del Skrevet 27. September 2004 (endret) Del Skrevet 27. September 2004 (endret) Her kommer forklaringen på hvorfor Skullerud ikke gikk til Stabæk. Han blir trener for både G-18 og G-19 landslaget. Endret 27. September 2004 av Thomas Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 27. September 2004 Del Skrevet 27. September 2004 Tja...Benny L? Hvorfor ikke....egentlig en morsom tanke...Hva driver han med i dag? Spillerutvikling for det Svenske landslaget? Gjeeesp.... Men det blir nok Gaute ut sesongen og vel så det. Det er forsåvidt greit med meg. Som Gaute selv har sagt. Ifjor gikk han på vannet, så det snur seg fort i fotballens verden... Lets face it, vi hadde mye flaks ifjor, tilsvarende (og vel så det) uflaks har vi iår etter en katastrofal og selvtillitsknusende sesongoppkjøring. Vi mistet to svært gode spillere i Chippen og Martin (som ikke er tilbake i den kanonformen han var i ifjor) og fikk inn halvskadede erstatninger som ikke har fått muligheten til å blomstre fordi samspillet i laget de kom til aldri har fungert mer enn unntaksvis. Igjen vil jeg trekke inn det faktum at spillerne har blitt prøvd ut på så mange forskjellige plasser og i så mange forskjellige konstellasjoner at det til tider har vært forvirrende selv for en stabæksjel å skjønne enkeltspillernes roller...Dett blir det lite kontinuitet og samspill av. Skyld på økonomien, gaute eller noe annet, men det er et trist faktum at vi har sett en kollektiv svikt i år som ikke likner grisen. Men jeg er evig optimist. Overlever vi blir neste sesong som en våt drøm, med eller uten Gaute. Faen heller. Jeg liker Gaute. Kan ikke noe for det. Spillerne er for helvete voksne menn som burde kunne ta seg selv i nakken. Dessuten kan vel ingen her si noe på hvorvidt Gaute hever stemmen i garderoben eller ikke. For alt vi vet kan han være rene tyrannen bak lukkede dører... Seriøst. Uten 2x muritabbene og viking sin plass på tabellen så hadde vel ikke denne diskusjonen vært like opphetet som den er nå...Begynner å bli litt lei. Gaute sitter resten av sesongen, venn dere til tanken og støtt opp om ham og laget ut løpet. Store, farlig kniver skal slipes etter sesongen, nedrykk eller ei... hjernen er sliten orker ikke tenke mer. beklager nok et usammenhengende innlegg.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mr.Stabæk 8 Del Skrevet 27. September 2004 Del Skrevet 27. September 2004 Bra skrevet Pedro! Støtter deg helt i denne diskusjonen! Hvis det blir nedrykk får man ta diskusjonen DA, ikke nå......... det er nå det gjelder å stå på. gutta trenger dere, de skjønner selv nå at de må ta i et tak for å ikke rykke ned Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tigergutt 0 Del Skrevet 27. September 2004 Del Skrevet 27. September 2004 gutta trenger dere, de skjønner selv nå at de må ta i et tak for å ikke rykke ned Super dupert! Takk! Det var beroligende å lese at gutta skjønner det selv først nå. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SteelFidel 1 Del Skrevet 27. September 2004 (endret) Del Skrevet 27. September 2004 (endret) Halleluja.... jeez "Hvis det blir nedrykk får man ta diskusjonen DA, ikke nå" Gaute er kapteinen og skipet styrer rett mot fjellveggen - skjønner du bildet? Når vi har rykket ned er det FOR SENT. Første styrmann må ta over rattet å velge en helt ANNEN kurs for F--N. "Jeg liker Gaute. Kan ikke noe for det. Spillerne er for helvete voksne menn som burde kunne ta seg selv i nakken." Jeg lurer på hvilken rolle du egentlig tillegger en trener? Han skal altså være mer enn saftblander, pressetalsmann, og tur arrangør til bortekampene. Han er LEDEREN, med HOVEDANSVARET for de sportslige resultatene i et miljø som er 100% prestasjonsrettet. Spillere ER (eller skal være) profesjonelle (topp)idrettsutøvere. Men som kjent er dette et LAGSPILL, og her kommer altså treneren inn, som er lagets viktigste bidragsyter. Sammenlign hva Eggen/Drillo har fått til for å øke prestasjonene i et LAG, og se hvor langt unna vår hovedtrener befinner seg. Jeg synes også Gaute virker som en sympatisk fyr, som gir inntrykk av å ha mye teoretisk kunnskap. Men de som har hatt professorer som forelesere vet hvor lite teoretisk kunnskap er verdt hvis ikke evnen til å formidle er til stede. Våkn opp, det er NÅ det skjer. Endret 27. September 2004 av SteelFidel Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 27. September 2004 Del Skrevet 27. September 2004 Jau, for all del, men trenerbytte SKJER ikke før sesongslutt, og da er vi like langt...Så for å bruke skipsmetaforen din...Istedenfor at vi står og skriker til kapteinen om isfjellet som nærmer seg og gjør ham enda mer stresset og usikker, så kan vi legge en hjelpende hånd på roret ved å støtte opp om ham også... hehe Denne må jeg kanskje lengre ut på landet med, men jeg tror du skjønner hva jeg mener. Les aftenposten. Det er like sannsynlig at vi vinner serien i år som at Gaute får sparken før sesongen er over... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SteelFidel 1 Del Skrevet 27. September 2004 (endret) Del Skrevet 27. September 2004 (endret) Jo Pedro, men nå er det stor forskjell på å diskutere på dette forumet, og å faktisk stå bak trenerbenken og skrike "Dra til helvete Gaute". Det siste argumenterer jeg absolutt ikke for. Forumet er til for å lufte hva hver enkelt mener, og diskutere hva som er best for laget. Min mening er altså tupp Gaute, og det har jeg argumentert for ganske lenge her når temaet har blitt tatt opp. Gaute leser neppe på dette forumet, så det påvirker ikke han, og hadde han gjort det hadde det ikke endret noe. HVA ER LAGETS BESTE er det eneste som er relevant, da kan jeg desverre ikke ta hensyn til enkeltpersoner som ikke presterer. Det er det som er å være lojal! Endret 27. September 2004 av SteelFidel Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tigergutt 0 Del Skrevet 27. September 2004 Del Skrevet 27. September 2004 Takk SteelFidel! Jeg kunne ikke vært mer enig! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 27. September 2004 Del Skrevet 27. September 2004 jepp. er jo enig med deg der. Tror forresten mye av det som står på forumet her finner veien til spillergruppa, det så vi jo når det plutselig ble aktivitet på stabak.no etter vi konkret gikk inn og klaget over at Martin, Gaute, Tom S og Ingo hadde sunket jorden... Og selvsagt er forumet til for å lufte sine meninger, og mine er jo nettopp det, mine meninger Forventer absolutt ikke at vi skal være enige i alt, men er glad for at vi er enige om at på stadion så støtter vi opp om de vi har her og nå, og som uansett blir ut sesongen, enten vi vil eller ikke! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 28. September 2004 Del Skrevet 28. September 2004 http://www.budstikka.no/redaksjonelt/sport...rticleID=163149 Da blir ikke han assistent ihvertfall. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg