Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• 1 år senere...

På webshopen [ http://www.mamut.com/controls/shop/shops/7...kken&gid=29 ] er det et "Flagg - lite". Hvor lite er dette? et lite flagg på størrelse med 17mai flaggene ?

Jeg kunne tenke meg et stabæk balkongflagg som jeg kan henge opp midt i dette brann infiserte nabolaget .. ;)

Har ikke sett det, men tipper 20cm og sånn som voksne og barn på sittetribunen har glede av ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 5 uker senere...

Er det planlagt noe mer utstyr fra stabøk support i år? veldig bra de nye genserne og t skjortene! et nytt skjerf kanskje? ikke noe kritikk, bare lurer:-)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi har begrenset kapasitet til å ha mange effekter. Vi tar løpende vurderinger og bestiller nok noe hvis det blir nødvendig. Nå har Stabæk pøst ut nye skjerf i mer eller mindre heldig design hele sesongen så behovet for skjerf er vel ikke akkurat skrikende.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor får man forresten tak i genseren? Hadde ikke fått med meg det til den hjemmekampen dere solgte, så hadde ikke nok penger på meg..

Den vil kun være tilgjengelig på $$ stands. Vanligvis i forbindelse med kamper. Mulig vi nå venter til vi har fått laget flere før vi selger igjen. Mye jobb for lite slag når vi i praksis ikke har herrestørrelser igjen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi har bestillt opp mer av alt! I tillegg til hettejakker og t-skjorter i både dame og herremodeller, har vi bestillt opp sleeveless t-skjorter (OBS KUN FOR JENTER FOLKENS!), og barnestørrelser av t-skjortene.

ny-bestilling-aug2007.jpg

De kommer om 7-10 dager og hettejakker, t-skjorter og skjerf vil bli solgt på våre medlems-stander i forbindelse med kampene. Dette vil bli annonsert på stabaek.no

Endret av stabækLars
Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Nå har vi komplett utvalg i t-skjorter (fra 2-8 år til barn og både dame og herremodeller fra S til XXL, ), hettejakker (både dame og herre S-XXL), sleevless (S-L) og $$-skjerf. Vi har stand på Obkel Blaa før kampen på mandag, frem til 1800. Vi selger til det blir tomt! Vi sees!

staesj6.jpgstaesj1.jpgstaesj4.jpg

staej5.jpgstaesj3.jpg

Endret av stabækLars
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå har vi komplett utvalg i t-skjorter (fra 2-8 år til barn og både dame og herremodeller fra S til XXL, ), hettejakker (både dame og herre S-XXL), sleevless (S-L) og $$-skjerf. Vi har stand på Obkel Blaa før kampen på mandag, frem til 1800. Vi selger til det blir tomt! Vi sees!

staesj6.jpgstaesj1.jpgstaesj4.jpg

staej5.jpgstaesj3.jpg

Følger ballen med på barne t-skjortene da!!???;o)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 6 måneder senere...

Noen som vet litt mer om hva dette samarbeidet dreier seg om?

For en tid tilbake inngikk selskapet Sportsarena, som er et datterselskap av Vålerenga Sport og dermed delvis eid av Vålerenga, samarbeidstaler med eliteserieklubbene Stabæk, Viking, Aalesund og Rosenborg.

link:

http://fotball.aftenposten.no/eliteserien/article103538.ece

Ikke akkurat i den retningen man har lyst å bidra...

Endret av hebbe
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Supportereffekter
  • Opprett ny...