sigurdlk 50 Del Skrevet 20. Juli 2005 Del Skrevet 20. Juli 2005 Dette må jo bare bli en salgssuksess.....yeah, right 41913[/snapback] Hvorfor har trønderne brukt Kurt Nilsen som modell for maskoten sin? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gsk 495 Del Skrevet 21. Juli 2005 Del Skrevet 21. Juli 2005 Kanskje ikke en supportereffekt, men ser ut som bussen til Kil support er til salgs.. Fin fin buss Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kaizer Alphonse 3 302 Del Skrevet 21. Juli 2005 Del Skrevet 21. Juli 2005 Dette må jo bare bli en salgssuksess.....yeah, right 41913[/snapback] Hvis det noen gang kommer Stabæk-rumpetasker, skal jeg gå i protest-tog fra Stadion til......eeh...kunstgressbanen. (det får holde) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 22. Juli 2005 Del Skrevet 22. Juli 2005 Hva? Jeg trodde det var avstemt og avgjort at folk som gikk med rumpetasker visste hva de drev med... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Kaizer Alphonse 3 302 Del Skrevet 22. Juli 2005 Del Skrevet 22. Juli 2005 Hva? Jeg trodde det var avstemt og avgjort at folk som gikk med rumpetasker visste hva de drev med... 41996[/snapback] Greit da. Men svensken hadde vel ikke RævBK-logo på sin? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 22. Juli 2005 Del Skrevet 22. Juli 2005 Selvsagt ikke. Og ikke var den rosa. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sauen 131 Del Skrevet 20. Juni 2007 Del Skrevet 20. Juni 2007 På webshopen [ http://www.mamut.com/controls/shop/shops/7...kken&gid=29 ] er det et "Flagg - lite". Hvor lite er dette? et lite flagg på størrelse med 17mai flaggene ? Jeg kunne tenke meg et stabæk balkongflagg som jeg kan henge opp midt i dette brann infiserte nabolaget .. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Blaapaatur 297 Del Skrevet 20. Juni 2007 Del Skrevet 20. Juni 2007 På webshopen [ http://www.mamut.com/controls/shop/shops/7...kken&gid=29 ] er det et "Flagg - lite". Hvor lite er dette? et lite flagg på størrelse med 17mai flaggene ? Jeg kunne tenke meg et stabæk balkongflagg som jeg kan henge opp midt i dette brann infiserte nabolaget .. Har ikke sett det, men tipper 20cm og sånn som voksne og barn på sittetribunen har glede av Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Armando 5 Del Skrevet 20. Juni 2007 (endret) Del Skrevet 20. Juni 2007 (endret) de selger det flagget i stort og, men kan ikke finne linken i øyeblikket. Har selv 2 stykker (ett på hver side av verandaen) Endret 20. Juni 2007 av Armando Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
MortenK 0 Del Skrevet 29. Juni 2007 Del Skrevet 29. Juni 2007 er det stabæk inferno som brukte tostangsflagg? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 29. Juni 2007 Del Skrevet 29. Juni 2007 ja Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
MortenK 0 Del Skrevet 29. Juni 2007 Del Skrevet 29. Juni 2007 hva skjedde egentlig med bærget de blaa og stabæk inferno osv..? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 30. Juni 2007 Del Skrevet 30. Juni 2007 interne stridigheter, personkonflikter o.l. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
J0han 0 Del Skrevet 30. Juni 2007 Del Skrevet 30. Juni 2007 Er Stabaekbutikken åpen imorgen? Trenger en tur innom til diverse handler Gleder meg forövrig som faen til kampen . Men igjen, butikk -> åpen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
MortenK 0 Del Skrevet 30. Juni 2007 Del Skrevet 30. Juni 2007 Er Stabaekbutikken åpen imorgen? Trenger en tur innom til diverse handler Gleder meg forövrig som faen til kampen . Men igjen, butikk -> åpen? Butikken er stengt på søndager Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
msp 810 Del Skrevet 30. Juni 2007 Del Skrevet 30. Juni 2007 Er ofte en bod ved billetboden på kampdag... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
J0han 0 Del Skrevet 30. Juni 2007 Del Skrevet 30. Juni 2007 ok.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
magnuss 0 Del Skrevet 13. Juli 2007 Del Skrevet 13. Juli 2007 når kommer stabæk support kolleksjonen ut? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 14. Juli 2007 Del Skrevet 14. Juli 2007 når kommer stabæk support kolleksjonen ut? Til kampen mot Vif Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fyR 1 760 Del Skrevet 13. August 2007 Del Skrevet 13. August 2007 Er det planlagt noe mer utstyr fra stabøk support i år? veldig bra de nye genserne og t skjortene! et nytt skjerf kanskje? ikke noe kritikk, bare lurer:-) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 14. August 2007 Del Skrevet 14. August 2007 Vi har begrenset kapasitet til å ha mange effekter. Vi tar løpende vurderinger og bestiller nok noe hvis det blir nødvendig. Nå har Stabæk pøst ut nye skjerf i mer eller mindre heldig design hele sesongen så behovet for skjerf er vel ikke akkurat skrikende. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hdaniels 2 362 Del Skrevet 14. August 2007 Del Skrevet 14. August 2007 Cred for den nye genseren, den er sinnsykt fet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
strand 7 Del Skrevet 15. August 2007 Del Skrevet 15. August 2007 Hvor får man forresten tak i genseren? Hadde ikke fått med meg det til den hjemmekampen dere solgte, så hadde ikke nok penger på meg.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 15. August 2007 Del Skrevet 15. August 2007 Hvor får man forresten tak i genseren? Hadde ikke fått med meg det til den hjemmekampen dere solgte, så hadde ikke nok penger på meg.. Den vil kun være tilgjengelig på $$ stands. Vanligvis i forbindelse med kamper. Mulig vi nå venter til vi har fått laget flere før vi selger igjen. Mye jobb for lite slag når vi i praksis ikke har herrestørrelser igjen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 15. August 2007 (endret) Del Skrevet 15. August 2007 (endret) Vi har bestillt opp mer av alt! I tillegg til hettejakker og t-skjorter i både dame og herremodeller, har vi bestillt opp sleeveless t-skjorter (OBS KUN FOR JENTER FOLKENS!), og barnestørrelser av t-skjortene. De kommer om 7-10 dager og hettejakker, t-skjorter og skjerf vil bli solgt på våre medlems-stander i forbindelse med kampene. Dette vil bli annonsert på stabaek.no Endret 15. August 2007 av stabækLars Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 15. August 2007 Del Skrevet 15. August 2007 jibbie! naa vet jeg hvorfor jeg skal spare pengene mine Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 31. August 2007 (endret) Del Skrevet 31. August 2007 (endret) Nå har vi komplett utvalg i t-skjorter (fra 2-8 år til barn og både dame og herremodeller fra S til XXL, ), hettejakker (både dame og herre S-XXL), sleevless (S-L) og $$-skjerf. Vi har stand på Obkel Blaa før kampen på mandag, frem til 1800. Vi selger til det blir tomt! Vi sees! Endret 31. August 2007 av stabækLars Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
HOFFA 6 Del Skrevet 31. August 2007 Del Skrevet 31. August 2007 Nå har vi komplett utvalg i t-skjorter (fra 2-8 år til barn og både dame og herremodeller fra S til XXL, ), hettejakker (både dame og herre S-XXL), sleevless (S-L) og $$-skjerf. Vi har stand på Obkel Blaa før kampen på mandag, frem til 1800. Vi selger til det blir tomt! Vi sees! Følger ballen med på barne t-skjortene da!!???;o) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 31. August 2007 Del Skrevet 31. August 2007 Følger ballen med på barne t-skjortene da!!???;o) Ja, det stemmer. Ballen følger med sammen med ungen. Det samme gjelder bæjbsa. De blir dine til odel og eie. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
hebbe 168 Del Skrevet 27. Mars 2008 (endret) Del Skrevet 27. Mars 2008 (endret) Noen som vet litt mer om hva dette samarbeidet dreier seg om? For en tid tilbake inngikk selskapet Sportsarena, som er et datterselskap av Vålerenga Sport og dermed delvis eid av Vålerenga, samarbeidstaler med eliteserieklubbene Stabæk, Viking, Aalesund og Rosenborg. link: http://fotball.aftenposten.no/eliteserien/article103538.ece Ikke akkurat i den retningen man har lyst å bidra... Endret 27. Mars 2008 av hebbe Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå