Tonje 0 Del Skrevet 16. September 2004 Del Skrevet 16. September 2004 Mortimer startet denne saken med dette innlegget i en annen tråd: Veldig imponerende greier dette her: http://www.f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AI...6/FFK/381571571 Tenk om stabæk haddde klart det samme. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 16. September 2004 Del Skrevet 16. September 2004 Jeg tror det er en eneste måte for Stabæk å få til dette. Og løsningen er meget enkel. Åpne en Stabæk-Sjappe på Storsenteret i Sandvika. Det er der folk er, også de som ikke er Stabæk-interesserte, men fort kan bli det. Det er her Bærums befolkning handler, og henger. Hvis man i tillegg til Stabæk-effekter kan selge billetter til kampene klasker man 3 nydelige fluer i et kjempesmekk. - Økt interesse for Stabæk - Økt billettsalg - Økte inntekter på supportereffekter. (Jada dette er sikkert Bærum SK-land, men det driter da vi i!!!) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 16. September 2004 Del Skrevet 16. September 2004 Det må da være grunnlag for å få til noe sånt i bærum også. Hvis Ingebright og Aalbu klarer å skape det engasjementet rundt klubben oms de ønsker. I tillegg ville en ny stadion gjort seg også for denne saken. Bare en brakke hadde gjort seg. Jeg var forresten innom supporterbutikken til FFK for å kjøpe billett før FFk-Stabæk, det utvalget de hadde var faen meg imponerende. Det var ikke bare snakk om skjerf og drakt, men alt fra nøkkelringer til badehåndkler og undertøy med FFK logo. Jeg har en drøm om at det en gang kan bli like mye engasjement rundt stabæk.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 16. September 2004 Del Skrevet 16. September 2004 EN liten butikk på Storsenteret hadde vært helt konge. Er overbevst om at interessen hadde økt betraktelig. Tilgjengelighet er et nøkkelord her. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 16. September 2004 Del Skrevet 16. September 2004 Noen svar på hvorfor det virker vanskelig i Stabæk: -Det er klubben som må stå for salg av effekter som har klubblogo og klubb navn, vi i $$ kan lage effekter med $$ på. -Det viser seg at Stabæk som har nær tilknytnig til et av norges beste reklamebyråer ikke klarer og ha en markedsførings avdeling som lykkes.....paradoksalt nok -Få "ekte" suppoerter i Stabæk familien -Mange som kjøpte en genser i 98 og har den enda og ikke planlegger og kjøpen noen ny -det er (mange som syntes det er) "harry" og ikle seg supporterefekter, de drister seg til de nye T-skjortene til Stabæk med miniatyr logo og en betydelig større Addidas log fordi denne matcher kaki shortsen og seilerskoene og vekker ikke oppmerksomhet. Når vi likevel har saken oppe. Hva kunne dere tenke dere av effekter, hva har dere lyst til at $$ skal lage av effekter og hvaslags pris kan det ligge på? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SteelFidel 1 Del Skrevet 16. September 2004 Del Skrevet 16. September 2004 Dette har jeg tatt opp tidligere under en tråd på forumet kalt "Stabæk Shop". Jeg hadde "gleden" av å være storkunde på Odd Grenland sin webshop før jul i fjor da jeg har prestert å bli samboer med en Skiens-jente De hadde et irriterende bra utvalg av effekter. Til og med Odd-topper som tøsene kan bruke om sommern Ellers enig med Lars. Ideèn er god, men fy f for noen kostnader det er å leie lokale på Sandvika Storsenter. Tror vi såfall må snakke om en salgsbod i aller minste format for at den butikken skulle gå rundt. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 16. September 2004 (endret) Del Skrevet 16. September 2004 (endret) Utrolig bra forslag med en liten butikk på storenteret...noen som har greie på leieprisen der? I bergen så har Brann i mange år hatt et svært bra samarbeid med en sportsbutikk....er vi inne på noe nå? Endret 16. September 2004 av Tonje Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 16. September 2004 Del Skrevet 16. September 2004 Kanskje et samarbeid med G-sport eller Anton Sort om å få leie et hjørne av butikken kunne vært noe? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 16. September 2004 (endret) Del Skrevet 16. September 2004 (endret) Utrolig bra forslag med en liten butikk på storenteret...noen som har greie på leieprisen der? I bergen så har Brann i mange år hatt et svært bra samarbeid med en sportsbutikk....er vi inne på noe nå? Stabæk prøvde seg på et samarbeid med Anton Sport for noen år siden. Det var desverrre mislykket. Jeg vil gjerne ha noen T-skjorter a'la: Også forundrer det meg at det ikke er kommet Stabæk-drakt i damemodell. Men det er egentlig ikke min kamp, Det er viktig med tøffe effekter, ikke bare nøkkelringer, såpeholdere og kaffekopper som får et litt litt billig "reklamepennpreg". Det viktigste er kule ikke-glorete klær. Endret 16. September 2004 av stabækLars Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 16. September 2004 Del Skrevet 16. September 2004 Det er ikke så rart at det blir misslykket hvis man ikke satser, en genser modell i XL, en caps og drakt er ikke en satsning! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 16. September 2004 Del Skrevet 16. September 2004 Hele greia har vel noe med merket å gjøre, for øyeblikket kjører stabæk med kjedlige gamle Adidas, etter hva jeg har skjønt er et fremadstormende merke med all slags typer klær på vei inn. Personlig går jeg i sko fra Puma og er strålende fornøyd med det. En Stabæk/Puma concept store tror jeg er løsningen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 16. September 2004 Del Skrevet 16. September 2004 Stabæk prøvde seg på et samarbeid med Anton Sport for noen år siden. Det var desverrre mislykket. Ikke så veldig rart, kanskje. Jeg følte jeg måtte lete butikken rundt før jeg fant noe. Og da jeg fant det var det ikke mye å skryte av... Butikk/Sjappe på Storsenteret hadde selfølgelig vært helt sjef, men jeg er redd for at markedet er for lite med bare Stabækstæsj. En liten butikk ala Fotballshopen hadde kanskje funket, hvor det også ble solgt utstyr til andre lag, men hvor det selvfølgelig var hovedfokus på Stabæk. Hadde man fått til dette hadde vel også han duden med bordet fullt av t-skjorter og skjerf med Chelski, Looserpul og Manu forsvunnet Manu får selvsagt plass i sjappa, mens de andre etter dette blir solgt i hermetikkdelen på Rema... Espen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
I A Hagen 19 Del Skrevet 16. September 2004 Del Skrevet 16. September 2004 Noen svar på hvorfor det virker vanskelig i Stabæk:-Det er klubben som må stå for salg av effekter som har klubblogo og klubb navn, vi i $$ kan lage effekter med $$ på. -Det viser seg at Stabæk som har nær tilknytnig til et av norges beste reklamebyråer ikke klarer og ha en markedsførings avdeling som lykkes.....paradoksalt nok -Få "ekte" suppoerter i Stabæk familien -Mange som kjøpte en genser i 98 og har den enda og ikke planlegger og kjøpen noen ny -det er (mange som syntes det er) "harry" og ikle seg supporterefekter, de drister seg til de nye T-skjortene til Stabæk med miniatyr logo og en betydelig større Addidas log fordi denne matcher kaki shortsen og seilerskoene og vekker ikke oppmerksomhet. Når vi likevel har saken oppe. Hva kunne dere tenke dere av effekter, hva har dere lyst til at $$ skal lage av effekter og hvaslags pris kan det ligge på? Der er jeg veldig uenig med deg Tonje! Det er faktisk TRENDY å gå med supportereffekter i dagens motebilde... Noe faktisk VIf har gjort noe med og satset stort på dette med mange typer klesplagg med vif logoen på, samt supporterlogoen i både store og veldig diskre utgave! Det viktig er å lage effekter som faktisk "mannen/kvinnen" i gaten vil gå med. Det er tre viktige regler: Det skal se stilig ut! , Det skal se stilig ut! , Det skal se stilig ut! Stabæk må gjøre sitt eget merke til et varemerke alle kan tenke seg å gå med, f.eks Levi's og Disel. Bruke god kvalitet og sørge for at klærene ser stilige ut! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 16. September 2004 Del Skrevet 16. September 2004 JEG er enig med deg, men befolkningen i Bærum er kanskje ikke det....? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 16. September 2004 Del Skrevet 16. September 2004 Looserpul Er du frekk? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 16. September 2004 Del Skrevet 16. September 2004 JEg tror alt staar og faller paa designen paa suporter utstyret.. Hvis det hadde kommet noe liknene det bajen selger saa er jeg sikker paa at det hadde slaatt mere ann.. Jeg tror mange er keene paa aa "fronte" klubben de holder med, men de er ikke interresert i aa se ut som nisser i slengen. Hammarby og mange andre klubber i sverige har skjont det.. og det begynner aa komme seg i norge ogsaa, men Stabaek henger langt bak med trauste effekter som stort sett kommer fra Dinamo Etcetra.. Effektene derfra er billige og smakloese og passer best inn paa en camping plass.. Tror mange med meg er villige til aa betale 50, 100 eller kanskje 200 kroner mer for ett plagg som er kult som man kan gaa med i det "sivile" liv ogsaa.. Tror faktisk det kunne medfort en positive effekt paa interresen blandt folk ogsaa, hvis folk ser at man ikke maa se ut som et telt for aa heie paa stabaek.. E. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 16. September 2004 Del Skrevet 16. September 2004 vi blir jo levende reklamskilt - jeg tar gjerne jobben så lenge jeg ikke ser ut som en gjøk (gjør vel muligens det uansett) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 16. September 2004 Del Skrevet 16. September 2004 Looserpul Er du frekk? Ja det er han. Buksevann på neste hjemmekamp, sier nå jeg! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 16. September 2004 Del Skrevet 16. September 2004 Jeg vil gjerne ha noen T-skjorter a'la: Har noen sjekket om de utrolig hippe t-sjortene med stedsnavn på har blitt laget med Stabæk på?? De finnes ihvertfall med Fredrikstad, Drammen (hvorfor skjønner jeg ikke), Bærum etc etc. Må da være mulig å lage en med Stabæk på? De selges jo uansett på Storsenteret. Er det nok folk som maser om det så må de jo bare trykke i vei. (Det faktum at stedsnavnet faktisk blir Stabekk trenger vi jo ikke si til noen) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 16. September 2004 Del Skrevet 16. September 2004 JEg tror alt staar og faller paa designen paa suporter utstyret.. Hvis det hadde kommet noe liknene det bajen selger saa er jeg sikker paa at det hadde slaatt mere ann.. Jeg tror mange er keene paa aa "fronte" klubben de holder med, men de er ikke interresert i aa se ut som nisser i slengen. Hammarby og mange andre klubber i sverige har skjont det.. og det begynner aa komme seg i norge ogsaa, men Stabaek henger langt bak med trauste effekter som stort sett kommer fra Dinamo Etcetra.. Effektene derfra er billige og smakloese og passer best inn paa en camping plass.. Tror mange med meg er villige til aa betale 50, 100 eller kanskje 200 kroner mer for ett plagg som er kult som man kan gaa med i det "sivile" liv ogsaa.. Tror faktisk det kunne medfort en positive effekt paa interresen blandt folk ogsaa, hvis folk ser at man ikke maa se ut som et telt for aa heie paa stabaek.. E. Høres veldig fornuftig ut. Nå er det jo også sånn at hvis man har en kul t-skjorte og selger den for 49 kr, vil mange pappa'er (som meg?) kjøpe, og bruke t-skjorten på trening og til bilmekking (yeah right) osv. Selger samme t-skjorte for 250 kr. blir den fort en hype og "alle" skal ha'n. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 16. September 2004 (endret) Del Skrevet 16. September 2004 (endret) Jeg vil gjerne ha noen T-skjorter a'la: Har noen sjekket om de utrolig hippe t-sjortene med stedsnavn på har blitt laget med Stabæk på?? De finnes ihvertfall med Fredrikstad, Drammen (hvorfor skjønner jeg ikke), Bærum etc etc. Må da være mulig å lage en med Stabæk på? De selges jo uansett på Storsenteret. Er det nok folk som maser om det så må de jo bare trykke i vei. (Det faktum at stedsnavnet faktisk blir Stabekk trenger vi jo ikke si til noen) Jeg er keen.. Godt aa faa igang en debatt om dette.. Jeg har irritert meg hardt over dette lenge.. Jeg er veldig stolt av aa vaere stabaek supporter, og jeg vil vaere enda stoltere naar jeg har paa meg en t-sjorte/genser eller hva det maatte vaere som utbasunerer Blaa makt .. Man faar ikke cred ved aa gaa med en posete adidas tsjorte.. Og cred er viktig.. Bra at andre ogsaa foeler det samme.. E. Endret 16. September 2004 av ErikErik Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 16. September 2004 Del Skrevet 16. September 2004 Man faar ikke cred ved aa gaa med en posete adidas tsjorte.. Og cred er viktig.. Spørs helt hvor du vil ha credden din. På Bogstad Camping er du kongen på haugen med de 3 stripene Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 16. September 2004 Del Skrevet 16. September 2004 sant nok.. Men selv er jeg kun paa bogstad for aa spille golf en sjelden gang, eller aa kjope sprit fra polakker.. Trenger ikke cred fra polakkene.. Og paa golfbanen er det lite cred for adidas striper.. Men uansett et gyldig poeng.. E. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 16. September 2004 Del Skrevet 16. September 2004 noen fikser avtale med en kuul leverandør, burde muligens sammkjøres med Stabæks nye drakt leverandør, jeg kan sette opp en web-shop for sidene våre hvis det er av int. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 16. September 2004 Del Skrevet 16. September 2004 Enig. Det hadde vaert sjef, og sikkert ikke umulig aa faa til.. En sjikkelig web shop maa man ogsaa ha.. Internett har kommet for aa bli... E. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gizzy Slugger 2 Del Skrevet 16. September 2004 (endret) Del Skrevet 16. September 2004 (endret) Det burde jo også være mulig å flytte det lille utvalget de har før kampstart til Ultra på Storsenteret, hver lørdag før hjemme kamp. Det koster nesten ikke noe. Det burde også samtidig være mulig å kjøpe bilett. Endret 16. September 2004 av Gizzy Slugger Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 16. September 2004 Del Skrevet 16. September 2004 Noe boer iallefall skje.. Viktig med merkevare bygging lokalt.. Det boer Ingo og resten av dinamo folket klare.. Det er vel det de i utgangspunktet er de beste paa i norge. E. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 16. September 2004 Del Skrevet 16. September 2004 Det burde jo også være mulig å flytte det lille utvalget de har før kampstart til Ultra på Storsenteret, hver lørdag før hjemme kamp. Det koster nesten ikke noe. Det burde også samtidig være mulig å kjøpe bilett. Hør! Hør! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Klodrik 74 Del Skrevet 16. September 2004 Del Skrevet 16. September 2004 Helt enig med de som mener at butikk på sandvika storsenter er bra med tanke på lokal rekruttering, og salg til lokale supportere, men jeg mener at man ogsåbør satse mer på salg rundt stadion på kampdager. Selvfølgelig med et meget større utvalg enn det de tilbyr nå. Grunnen til at jeg mener at vi trenger dette supplementet er at mange av de faste tilskuerne ikke er i Bærum annet på kampdag. Det er lite aktuellt for mange av oss å ta fri på jobben for å reise til sandvika storsenter for å kjøpe en heidundrende tøff stabæk-musematte. Samme gjelder forsåvidt for Anton sport også, siden de sjelden har åpent i pre-match øl perioden på søndager. Men hvis de selger dette ved stadion tar jeg gjerne at par. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SteelFidel 1 Del Skrevet 16. September 2004 Del Skrevet 16. September 2004 Bare å se på hva "team-wear" betyr i USA, og for den saks skyld i England for å se hvilket økonomisk potensiale dette har med en riktig Stabæk-kolleksjon. Stabæk boxern min er langt i fra noen garanti for sengehygge, t-skjorta er dobbelt så bred i enden som i skuldrene, og gensern tror jeg selv min mor hadde nektet å gå i.... Drakta derimot er jeg mer fornøyd med, selvom den også hadde hatt godt av en oppgradering. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå