Totto 1 498 Del Skrevet 19. September 2004 Del Skrevet 19. September 2004 Skulle prøve å kjøpe et nytt skjerf før kampen idag, siden jeg bytta bort det gamle i Frankrike. Tror du faen meg ikke at det var UTSOLGT for Stabæk-skjerf!!! Det syns jeg er ganske så utrolig, rett før semien mot Brann! Men blaa lys hadde de masse av... (kjøpte et ekstra lys i stedet jeg da) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 20. September 2004 Del Skrevet 20. September 2004 sjekk dette. kanskje der finnes noen ideer? http://medien02.hh02.uptime.de/cgi-bin/Web....0.21.1.5.2.3.1 bare klikk på rubrikene (20359, retro, baby, totenkopf st.pauli osv.) til venstre. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 498 Del Skrevet 24. September 2004 Del Skrevet 24. September 2004 Budstikka (papirutgaven) kan melde at Stabæk har tegnet ny utstyrsavtale med Puma (for 6 år, tror jeg det var). Det kan vel kanskje være noe av grunnen til at det har vært ganske tynt med supporterutstyr på klubbkontoret i det siste - ingen grunn til å kjøpe masse Adidas-utstyr for å hive det. Da kan vi vel vente oss masse nytt og spennende fra klubben til neste år da - eller hindrer økonomien det? Ny drakt blir det vel også... spørs om ikke den "gamle" holder noen år til, gitt! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 24. September 2004 Del Skrevet 24. September 2004 Da slipper vi kanskje å vasse rundt i Brügge-drakter til neste år også da... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Toretøsch 1 Del Skrevet 24. September 2004 Del Skrevet 24. September 2004 ja tror det var lurt og gå over til puma blir spennende å se hvordan de nye draktene vil se ut.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mr.Stabæk 8 Del Skrevet 25. September 2004 Del Skrevet 25. September 2004 jeg gleder meg! Ideene deres er knallbra gutta. Må ikke la dem bli borte igjen! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
apk 16 Del Skrevet 12. Oktober 2004 Del Skrevet 12. Oktober 2004 Sitat fra stadiontråden Om ikke så ille, så ille nok... Henter opp igjen denne supporteffekttråden i steden! Enig i de motbydelige fargene til både LSK og RBK, men én ting skal de ha: UTVALGET! Er litt forskjell på utvalget her: LSK shop og her: Stabæk shop Skulle gjerne ha kjøpt de babyklærne både Sigurdlk og elaang "reklamerer" for i stadiondebattråden, hadde de bare vært i blaatt! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 12. Oktober 2004 (endret) Del Skrevet 12. Oktober 2004 (endret) når vi først er inne på supporterutstyr. Da vi var i Frankrike fant vi ut at Olympiq Marseille har dunveste som supporteffekter. Kunne det vært en idee for oss i Stabæk? Endret 12. Oktober 2004 av Rich Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
apk 16 Del Skrevet 12. Oktober 2004 Del Skrevet 12. Oktober 2004 Har dunvest jeg, står riktignok "berget det blaa" på den..... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 12. Oktober 2004 Del Skrevet 12. Oktober 2004 De har forresten noen brillefine kosedyr også: Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 12. Oktober 2004 Del Skrevet 12. Oktober 2004 Mulig det er litt tidlig å snakke om nå, men i optimismens ånd nevner jeg det allikevel: Håper noen reserverer plass til en flott sjappe for salg av supporterutstyr på nye stadion! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 12. Oktober 2004 (endret) Del Skrevet 12. Oktober 2004 (endret) Brøndby har også noen fete saker: Sengesett: Og ikke minst: Golfputter - dette må da bli en slager i Stabæk: Endret 12. Oktober 2004 av Rich Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 12. Oktober 2004 Del Skrevet 12. Oktober 2004 Håper noen reserverer plass til en flott sjappe for salg av supporterutstyr på nye stadion! Dette er vel å anse som næringsvirksomhet, noe hestevorteanalpikkene i FBS sikkert ikke kan tolerere. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
OEO 72 Del Skrevet 13. Oktober 2004 Del Skrevet 13. Oktober 2004 hestevorteanalpikkene Genialt kraftuttrrykk. Det er herved adoptert Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 13. Oktober 2004 Del Skrevet 13. Oktober 2004 hestevorteanalpikkene Genialt kraftuttrrykk. Det er herved adoptert I den geniale nettavisen Daily Planet kan du banne på at du finner flere brukbare uttrykk: http://www.daily-planet.glx Med et enormt journalistisk pågangsmot er avisen nå forbasket nære å ha sporet opp alle de 10.000 banneordene Åge Hareide en gang var så heldig å få høre på Nadderud: Hareide raste mot Stabæk-supportere Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 13. Oktober 2004 Del Skrevet 13. Oktober 2004 Bra list StabækLars. Nå har jeg lest gjennom den et par ganger, og kryss-sjekket den mot min egen liste. Og det er ett ord jeg stusser over: Kruttpikk. Er det et skjellsord? På min liste står Kruttpikk listet under "Positivt ladede kallenavn, man kan bruke på menn med mange barn eller John Carew". Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 13. Oktober 2004 Del Skrevet 13. Oktober 2004 Jeg mener også jeg hørte "Rævsnerk" fly over banen under kampen mot RævBK, men det kom kanskje ikke fra Hareide? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 13. Oktober 2004 (endret) Del Skrevet 13. Oktober 2004 (endret) Flott! Flott, Sigurd og Atleten! Jeg skal oppdatere listen etterhvert. Er det flere vitner som kan hjelpe til her? Vi mangler fortsatt ca 1.500 ord. Er det noen som f.eks kan ta kontakt med Åge? Hva med deg Martin? Endret 13. Oktober 2004 av stabækLars Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
OEO 72 Del Skrevet 13. Oktober 2004 Del Skrevet 13. Oktober 2004 Kan heller ikke finne gode gamle: Slingrefitte Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PerS 940 Del Skrevet 13. Oktober 2004 Del Skrevet 13. Oktober 2004 Fillern! Selv mine favoritter sjarlatan, døgenikt og lurendreier var der. Listen er rett og slett komplett. Gratulerer, Lars! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
elaang 2 008 Del Skrevet 13. Oktober 2004 Del Skrevet 13. Oktober 2004 Hva med RævBK? Den fant jeg ikke... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 13. Oktober 2004 (endret) Del Skrevet 13. Oktober 2004 (endret) Takk skal dere ha! Da er altså ordet "Kruttpikk" fjernet, da vi anser dette ordet mer som en hedersbetegnelse, fremfor et skjellsord. "Rævsnerk" er lagt til. Og det samme gjelder selvsagt også ordet "RævBK". Etter inngående studier kan jeg meddele om at det slagkraftige ordet "Slingrefitte" allerede inngår i ordlisten, heldigvis får man si. http://www.daily-planet.glx Endret 13. Oktober 2004 av stabækLars Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
palau 0 Del Skrevet 13. Oktober 2004 Del Skrevet 13. Oktober 2004 Flott! Flott, Sigurd og Atleten! Jeg skal oppdatere listen etterhvert. Er det flere vitner som kan hjelpe til her? Vi mangler fortsatt ca 1.500 ord. Er det noen som f.eks kan ta kontakt med Åge? Hva med deg Martin? før språket ble homse-fisert, hadde man et godt klassisk uttrykk: PRIMER. det bør inn i listene... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 13. Oktober 2004 Del Skrevet 13. Oktober 2004 homse-fisert Det høres jo nesten ut som et ord for listen i seg selv. Selv om jeg ikke kan si hva det skulle bety. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mr.Stabæk 8 Del Skrevet 2. November 2004 Del Skrevet 2. November 2004 Var nettop inne på FCK sin Shop side, veldig imponerende! Det er slikt vi skulle hatt....hehe Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 2. November 2004 Del Skrevet 2. November 2004 link? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mr.Stabæk 8 Del Skrevet 3. November 2004 Del Skrevet 3. November 2004 Her er linken: http://www.supershoppen.dk/eWeb/front.asp?langID=1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 3. November 2004 Del Skrevet 3. November 2004 ja det nye hoset skjerfet er bare lekkert....Mmmmm... eller kanskje ikke... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 3. November 2004 Del Skrevet 3. November 2004 Vi kan vel vente oss at det kommer en del nye ting neste sesong, siden vi bytter fra addidas til puma? Ser jo at vi har liksom addidas luer med stabæk på, de går vel ut sammen med addidas genserne og piqueene med logoen på? Blir dette erstattet bare som puma? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 3. November 2004 Del Skrevet 3. November 2004 Nei! Fordi: Dette har vært Addidas sine produkter, som bare har fått stabæk merke på. Når det blir Puma så avhenger det vel av hva som står i avtalen og det vet ikke jeg. Uansett så vil det se anderledes ut. Se evt på hva Lyn har av effekter, de har jo Puma som utstyrsleverandør. Øvrig. Endel av disse tingene vi ser at andre klubber har, har jo ikke noe med klesmerke og gjøre (eks lommebøker, snusbokser, kulepenner, flaskeåpnere og klistremerker). Så er jo da spørsmålet om klubben kommer til og gjøre noe for og øke antallet effekter. Dette vites ikke. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå