Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skulle prøve å kjøpe et nytt skjerf før kampen idag, siden jeg bytta bort det gamle i Frankrike. Tror du faen meg ikke at det var UTSOLGT for Stabæk-skjerf!!! Det syns jeg er ganske så utrolig, rett før semien mot Brann!

Men blaa lys hadde de masse av... (kjøpte et ekstra lys i stedet jeg da)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Budstikka (papirutgaven) kan melde at Stabæk har tegnet ny utstyrsavtale med Puma (for 6 år, tror jeg det var). Det kan vel kanskje være noe av grunnen til at det har vært ganske tynt med supporterutstyr på klubbkontoret i det siste - ingen grunn til å kjøpe masse Adidas-utstyr for å hive det.

Da kan vi vel vente oss masse nytt og spennende fra klubben til neste år da - eller hindrer økonomien det?

Ny drakt blir det vel også... spørs om ikke den "gamle" holder noen år til, gitt!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Sitat fra stadiontråden

Om ikke så ille, så ille nok...HPIM0304.JPGHPIM0139.JPG

Henter opp igjen denne supporteffekttråden i steden!

Enig i de motbydelige fargene til både LSK og RBK, men én ting skal de ha: UTVALGET!

Er litt forskjell på utvalget her:

LSK shop

og her:

Stabæk shop

Skulle gjerne ha kjøpt de babyklærne både Sigurdlk og elaang "reklamerer" for i stadiondebattråden, hadde de bare vært i blaatt!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

når vi først er inne på supporterutstyr. Da vi var i Frankrike fant vi ut at Olympiq Marseille har dunveste som supporteffekter. Kunne det vært en idee for oss i Stabæk?

GILETW_OM_AH563.jpg

Endret av Rich
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Brøndby har også noen fete saker:

Sengesett:

file_x0xtztirv89lduopkry6_10010985.gif

Og ikke minst: Golfputter - dette må da bli en slager i Stabæk:

file_9rexl1vat3hrzfuexbwd_10013451.jpg

Endret av Rich
Lenke til innlegg
Del på andre sider

hestevorteanalpikkene

Genialt kraftuttrrykk. Det er herved adoptert :lol:

I den geniale nettavisen Daily Planet kan du banne på at du finner flere brukbare uttrykk:

http://www.daily-planet.glx

Med et enormt journalistisk pågangsmot er avisen nå forbasket nære å ha sporet opp alle de 10.000 banneordene Åge Hareide en gang var så heldig å få høre på Nadderud:

Hareide raste mot Stabæk-supportere

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra list StabækLars. Nå har jeg lest gjennom den et par ganger, og kryss-sjekket den mot min egen liste. Og det er ett ord jeg stusser over: Kruttpikk. Er det et skjellsord?

På min liste står Kruttpikk listet under "Positivt ladede kallenavn, man kan bruke på menn med mange barn eller John Carew".

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flott! Flott, Sigurd og Atleten! Jeg skal oppdatere listen etterhvert. Er det flere vitner som kan hjelpe til her?

Vi mangler fortsatt ca 1.500 ord.

Er det noen som f.eks kan ta kontakt med Åge? Hva med deg Martin?

Endret av stabækLars
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk skal dere ha!

Da er altså ordet "Kruttpikk" fjernet, da vi anser dette ordet mer som en hedersbetegnelse, fremfor et skjellsord.

"Rævsnerk" er lagt til. Og det samme gjelder selvsagt også ordet "RævBK".

Etter inngående studier kan jeg meddele om at det slagkraftige ordet "Slingrefitte" allerede inngår i ordlisten, heldigvis får man si.

http://www.daily-planet.glx

Endret av stabækLars
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flott! Flott, Sigurd og Atleten! Jeg skal oppdatere listen etterhvert. Er det flere vitner som kan hjelpe til her?

Vi mangler fortsatt ca 1.500 ord.

Er det noen som f.eks kan ta kontakt med Åge? Hva med deg Martin?

før språket ble homse-fisert, hadde man et godt klassisk uttrykk:

PRIMER.

det bør inn i listene...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Vi kan vel vente oss at det kommer en del nye ting neste sesong, siden vi bytter fra addidas til puma?

Ser jo at vi har liksom addidas luer med stabæk på, de går vel ut sammen med addidas genserne og piqueene med logoen på?

Blir dette erstattet bare som puma?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei! Fordi: Dette har vært Addidas sine produkter, som bare har fått stabæk merke på. Når det blir Puma så avhenger det vel av hva som står i avtalen og det vet ikke jeg. Uansett så vil det se anderledes ut. Se evt på hva Lyn har av effekter, de har jo Puma som utstyrsleverandør.

Øvrig. Endel av disse tingene vi ser at andre klubber har, har jo ikke noe med klesmerke og gjøre (eks lommebøker, snusbokser, kulepenner, flaskeåpnere og klistremerker). Så er jo da spørsmålet om klubben kommer til og gjøre noe for og øke antallet effekter. Dette vites ikke.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Supportereffekter
  • Opprett ny...