Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Med en gang det blir lønnsomt å lage flere artikler, så kommer det.

Det er sunt bondevett det

18103[/snapback]

Nå er jo Belsvik tilbake i klubben så da kan vi kanksje begynne å selge "Petter Belsvik Høytrykkspyleren" igjen?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Puma-drakter!

Fotball_Cupfinalen__235831h.jpg

Under køpp-kampen i går fikk man i alle fall studert hvordan neste års drakter kan se ut, bortsett fra at vi uansett ikke får den grelle orange logoen foran!

I steden for hvit og blå som FC Oslos bortedrakter, kanskje to forskjellige mørkeblå

grd_equipe.jpg

Bare vi slipper en baby-blå, 736_thumb.jpgselv om baby-blå er historiske draktfarger for Stabæk

Håper at vi, som FC Oslo Lyn, slipper den rare halsåpningen som Puma har på noen av draktene sine!

dinet.jpg

Endret av apk
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja kanskje vi burde prøve ut Knut Arild Hareiede som spiss!

Knut_Arild_Hareide__155888a.jpg

Norges ti mest sexy menn

Her er hele listen

1.Knut Arild Hareide

2.Kåre Conradi

3.Martin Andresen

Nummer to på den listen, Kåre Conradi, ble observert på Stabæk-kontoret på fredag. (jeg kødder ikke!). Han er jo på plass nr. to, så da er han 1 bedre i fotball enn Martin på tredjeplass!

Når jeg tenker meg om...grunnen til at Kåre Conradi var på Stabækkontoret: Han dro dit for å mobbe Martin som bare kom på 3. plass, ærta bærta!

Endret av stabækLars
Lenke til innlegg
Del på andre sider

med den midtbanen kan vi få mange lettkledde jenter på kampene i 1 div. Positivt for stabæk og positivt for oss som må lære disse jentene skikk og bruk... Streaking ved mål er en nødvendighet !!! Jeg skal prøve å verve en jente fra robinson til å bli stabæk supporter...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette bringer tilbake minner om da Viking hadde halve første 11-ern inne på listen over Norges 10 mest sexy menn (Gunnar Aase, Martin Andresen osv.). Det var vel også noen bilder av lettkledde fotballgutter med ball foran ball(er) og slike ting. Vet ikke om det var noen ubetinget suksess hverken på eller utenfor banen......

(Nei Lars, Alf-Kåre Tveit var IKKE på den listen)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må jo innrømmme at jeg synes det er ganske fornøyelig å følge mannfolks diskusjon rundt drakter. Her snakkes det om farger og halser og snitt. For egen del driter jeg i alt dette jeg bare gutta er komfortable med å krige og blø i den og at den økonomiske dealen er bra for klubben.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

om vi først skal ha skuespillende trener, så sier jeg som før: ARNOLD! er dog ikke helt sikker på hvor mye den mannen har å rutte med når det kommer til mote.. når noe står på spill pleier han vel bare å rive av seg på overkroppen

Endret av Flexi Knut
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Supportereffekter
  • Opprett ny...