elaang 2 008 Del Skrevet 9. November 2004 (endret) Del Skrevet 9. November 2004 (endret) Alternativ bruk av skjerf, hadde det vært noe å markedsføre skjerfene våre med...? Utrolig hva man finner når man søker på "naken jente med kroppsmaling og Brannskjerf"... ;-) Endret 9. November 2004 av elaang Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 9. November 2004 Del Skrevet 9. November 2004 Mens andre rett og slett klarer seg med "supporterutstyr" naturell. Så får hver enkelt vurdere arenaen selv...... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 9. November 2004 Del Skrevet 9. November 2004 FY FAEN STYGG DAME Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
apk 16 Del Skrevet 10. November 2004 Del Skrevet 10. November 2004 Det ryddes plass i hyllene for Puma! SALG - SALG - SALG Får vi snart noen offisielle bilder av den nye kolleksjonen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
apk 16 Del Skrevet 10. November 2004 Del Skrevet 10. November 2004 Puma sto bak "Lynsupporter" ??? Er det sånn vår nye utstyrsleverandør driver markedsføring vil det kanskje bli litt mer mediaoppmerksomhet på Stabæk også! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 28. Desember 2004 Del Skrevet 28. Desember 2004 har lyst på en sånn - fikser du det stabæklars? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mr.Stabæk 8 Del Skrevet 1. Mars 2005 Del Skrevet 1. Mars 2005 Skulle ikke draktene bli lagt ut for salg i Februar måned? kanskje de holder på nu, for stabæk shoppen på stabak.no funker ikke.. noen som vet? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 1. Mars 2005 Del Skrevet 1. Mars 2005 Stabæk jobber med nye sider og ny shop, og jeg har overhørt noen som sa at draktene ikke kom før i mars..... Så det forklarer nok både det ene og det andre. Vi får fortsette å smøre oss med den berømte tolmodigheten. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rubbster 0 Del Skrevet 1. Mars 2005 Del Skrevet 1. Mars 2005 Er vi kjent for å være så tålmodige da? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
$uperTerje 81 Del Skrevet 1. Mars 2005 Del Skrevet 1. Mars 2005 Det er ting jeg savner i supportershoppen: -Stabæk "golfbægg" -Stabæk fender-trekk (til yacht'en) -Enga-dregg - så det føles godt å hive den på sjøen og se den synke til bunns... -Stabæk-bikini til alle de stakkars jentene som svetter på tribunen om sommeren... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 21. Mars 2005 Del Skrevet 21. Mars 2005 Stabæk jobber med nye sider og ny shop, og jeg har overhørt noen som sa at draktene ikke kom før i mars..... Så det forklarer nok både det ene og det andre. Vi får fortsette å smøre oss med den berømte tolmodigheten. 26244[/snapback] Mars er snart over og snart er det 10 april. Må spillerne stille med treningsgenser i kampen mot Bryne eller hvite bortedrakter eller er det nye flotte og blaa drakter på vei snart????? Hadde jo vært en fordel om draktene var klare en bitteliten stund før seriestart. Når skal de nye internettsidene være ferdig? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
OEO 72 Del Skrevet 21. Mars 2005 Del Skrevet 21. Mars 2005 Stabæk jobber med nye sider og ny shop, og jeg har overhørt noen som sa at draktene ikke kom før i mars..... Så det forklarer nok både det ene og det andre. Vi får fortsette å smøre oss med den berømte tolmodigheten. 26244[/snapback] Mars er snart over og snart er det 10 april. Må spillerne stille med treningsgenser i kampen mot Bryne eller hvite bortedrakter eller er det nye flotte og blaa drakter på vei snart????? Hadde jo vært en fordel om draktene var klare en bitteliten stund før seriestart. Når skal de nye internettsidene være ferdig? 28289[/snapback] Får håpe at grunnen til utsettelsen er at de forventer mere sponsor inntekter!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PerS 940 Del Skrevet 22. Mars 2005 Del Skrevet 22. Mars 2005 Kanskje ikke akkurat supportereffekter, men var innom Stabæk-kontoret i dag og kledde opp familien med Stabæk-effekter. Mørkeblå hettegenser til en selv. Sjelden jeg føler meg oppegående på klesfronten, men nå fremstår jeg som skikkelig raff, gitt. Og det skal mye til. Kan anbefales - i mangel av supportereffekter.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 23. Mars 2005 Del Skrevet 23. Mars 2005 Kanskje ikke akkurat supportereffekter, men var innom Stabæk-kontoret i dag og kledde opp familien med Stabæk-effekter. Mørkeblå hettegenser til en selv. Sjelden jeg føler meg oppegående på klesfronten, men nå fremstår jeg som skikkelig raff, gitt. Og det skal mye til. Kan anbefales - i mangel av supportereffekter.. 28384[/snapback] Stabæk-effekter / Supporter-effekter, er ikke det samme sak da. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PerS 940 Del Skrevet 23. Mars 2005 Del Skrevet 23. Mars 2005 Jeg synes ikke det. Har spurt relevante personer om å få kjøpe effekter med Stabæk Support logo - uten hell. Dersom noe sånt finnes fremdeles - kan noen ta det med til OB på fredag, tro? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 23. Mars 2005 Del Skrevet 23. Mars 2005 Det jobbes med nye ting fra Stabæk Support! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 23. Mars 2005 Del Skrevet 23. Mars 2005 håper det! hvis dere trenger noen ideeer, spør stabæklars, han har de beste ideene! takket være lars kunne triple-m-teamet lage noe spesielt. kan ikke si mer, vent til kick off kvelden, drøy 2 uker ;-) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Freak Magnet 185 Del Skrevet 23. Mars 2005 Del Skrevet 23. Mars 2005 Det jobbes med nye ting fra Stabæk Support! 28398[/snapback] Supert! Jeg synes ikke det. Det er klart at egne $$-effekter er kult, og det selges ikke på Stabæk-kontoret, så jeg skjønner hva du mener. Men det som har vært mest diskutert på denne tråden er når salget av de nye draktene starter, og de selges på Stabækkontoret og brukes av Supportere. Regner med (eller håper, rettere sagt) at ting begynnre å skje etter påske. Ikke lenge til seriestart da. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 23. Mars 2005 Del Skrevet 23. Mars 2005 Når er det kickoff`? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 23. Mars 2005 Del Skrevet 23. Mars 2005 Når er det kickoff`? 28403[/snapback] Og hva skal sparkes i gang? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 23. Mars 2005 Del Skrevet 23. Mars 2005 Kick off skal vistnok være fredag før seriestart altså fredag 8. april. Det kommer nok mer informasjon om dette etterhvert. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
I A Hagen 19 Del Skrevet 23. Mars 2005 Del Skrevet 23. Mars 2005 La oss for all del få noe vi kan bruke utenom kampdager som ikke har STORE logoer med enten puma eller Stabæk (Support) Ny nye genserene er helt krise når det gjelder puma logoen som er spred utover hele gensern. nesten til å bli dårlig av! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 1. April 2005 Del Skrevet 1. April 2005 Dette er jo helt genialt av Enga. Når en smådrita Klansmann river olabuksa av en av jentene så har hun alderen sin på trusa, dermed unngår de ufrivillig barnerov. De tenker nå på alt i den klubben Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pjalle Nøtt 66 Del Skrevet 1. April 2005 Del Skrevet 1. April 2005 Fy tusan. Den karen var ikke mye maskulin. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 1. April 2005 Del Skrevet 1. April 2005 Hvis alderen står på trusa, så må de jo skifte truse en gang i året. Ikke faen om jeg gidder det. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 1. April 2005 Del Skrevet 1. April 2005 Hvis alderen står på trusa, så må de jo skifte truse en gang i året. Ikke faen om jeg gidder det. 29231[/snapback] Når jeg tenker med om så er det kanskje ikke alderen likevel, men hvor mange hun har hatt innenfor trusa før deg Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Henrik H 0 Del Skrevet 1. April 2005 Del Skrevet 1. April 2005 Hvis alderen står på trusa, så må de jo skifte truse en gang i året. Ikke faen om jeg gidder det. 29231[/snapback] Når jeg tenker med om så er det kanskje ikke alderen likevel, men hvor mange hun har hatt innenfor trusa før deg 29234[/snapback] Se ikke bort ifra at det er IQ'en Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
kristoffer 0 Del Skrevet 1. April 2005 Del Skrevet 1. April 2005 Hvis alderen står på trusa, så må de jo skifte truse en gang i året. Ikke faen om jeg gidder det. 29231[/snapback] Når jeg tenker med om så er det kanskje ikke alderen likevel, men hvor mange hun har hatt innenfor trusa før deg 29234[/snapback] Se ikke bort ifra at det er IQ'en 29237[/snapback] + EQ Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 20. Juli 2005 Del Skrevet 20. Juli 2005 Dette må jo bare bli en salgssuksess.....yeah, right Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Makka 10 Del Skrevet 20. Juli 2005 Del Skrevet 20. Juli 2005 Dette må jo bare bli en salgssuksess.....yeah, right ..... den nye RBK-maskoten. Nå kan du få kjøpt en utgave av dette lykketrollet ..............! 41913[/snapback] ......tzzz...ja, de trenger lykke !!!!!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå