JhonnyB 0 Del Skrevet 16. September 2004 Del Skrevet 16. September 2004 Dette blir en dag bergenserne eier bærum og nadderud, vi kommer til å bli mange. Noen som kan anbefale noen bra drikkesteder i nærheten av nadderud? Hva koster det for å komme inn på borteseksjonen? Kommer til å bli en fet kamp folkens gleder meg snakkes Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 16. September 2004 (endret) Del Skrevet 16. September 2004 (endret) Ja. Bergensere som eier nadderud tviler jeg sterkt på, det er nok imot bærum kommunes retningslinjer. Men hvis du føle at du eier bærum ved å ralle litt rundt på bærums verk så vær så god. Alt ligger ann til fest. Særlig i brann troppen, etter at småfeite Charlie Miller utrykker sin misnøye med å slite benken å spille 2.lags fotball. Du bør nok kjøpe billett lenge før kampdagen. Brann fans skal STÅ i SVINGEN. Endret 16. September 2004 av Mortimer Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 16. September 2004 Del Skrevet 16. September 2004 Forslag til brann suportere ang vannhull foer kampen: Camelot i sandvika.. Dere glir nok rett inn der.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 16. September 2004 Del Skrevet 16. September 2004 Forslag til brann suportere ang vannhull foer kampen:Camelot i sandvika.. Dere glir nok rett inn der.. hehe. Hva med den kroa på slependen?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 16. September 2004 Del Skrevet 16. September 2004 Mulig de synes det er litt snobbete. Hva med Bellevue hotell på Billingstad? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 16. September 2004 Del Skrevet 16. September 2004 hehe Bellevue er nok tingen ja.. Hvis det er fiffen fra bergen som kommer saa kan de jo dra til Haga golf klubb og drikke der for 200 kroner halvliteren... E. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pedagogen 15 Del Skrevet 16. September 2004 Del Skrevet 16. September 2004 Ellers har jeg hørt at det ligger en utrolig bra fotballpub i Drammen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 16. September 2004 Del Skrevet 16. September 2004 Jajajaja.... Kom til Onkel Blaa dere forkomne bergensere! Der kan dere drikke trøstepils både før og etter kampen... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 16. September 2004 Del Skrevet 16. September 2004 Er det dårlig gjort å skremme dem vekk fra Bekkestua med et kvinnelig buekorps? Det er kanskje dårlig sportsånd. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pedagogen 15 Del Skrevet 16. September 2004 Del Skrevet 16. September 2004 Synes det kan høres ut som en god idè. På Haslum finnes det både jentekor og jentekorps. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
JhonnyB 0 Del Skrevet 16. September 2004 Del Skrevet 16. September 2004 Så snobbete at eg betaler 200 kr glasset er jeg ikke, då skal det være jævli godt øl. Et billig, skittent sted holder for meg. Hvis dere ikke har puber, for man holde seg i Oslo til kampstart. Så slipper vi å se så mange av de latterlige Fair fansene og dere slipper unna noen bergensere noen timer ekstra. Har hørt at vi bergensere ikke er så godt likt i bærum, håper ikke vi er bedre likt etter denne kampen hehe. Men håper folk kan oppføre seg så det ikke blir noe bråk. Dere har jo en del provoserende supportere, 6 dager igjen gleder meg Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 16. September 2004 Del Skrevet 16. September 2004 Jeg har generelt ingen problemer med bergensere.. Kun en.. men det er av personlige aarsaker... Velkommen skal dere vaere, selv om jeg ikke har mulighet til aa ta dere i mot.. E. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 16. September 2004 Del Skrevet 16. September 2004 Så snobbete at eg betaler 200 kr glasset er jeg ikke, då skal det være jævli godt øl.Et billig, skittent sted holder for meg. Hvis dere ikke har puber, for man holde seg i Oslo til kampstart. Så slipper vi å se så mange av de latterlige Fair fansene og dere slipper unna noen bergensere noen timer ekstra. Har hørt at vi bergensere ikke er så godt likt i bærum, håper ikke vi er bedre likt etter denne kampen hehe. Men håper folk kan oppføre seg så det ikke blir noe bråk. Dere har jo en del provoserende supportere, 6 dager igjen gleder meg Hvis du representerer holdningen til Bergenserne som tar seg turen til Nadderud er nok Oslo stedet...... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 16. September 2004 Del Skrevet 16. September 2004 Så snobbete at eg betaler 200 kr glasset er jeg ikke, då skal det være jævli godt øl.Et billig, skittent sted holder for meg. Hvis dere ikke har puber, for man holde seg i Oslo til kampstart. Så slipper vi å se så mange av de latterlige Fair fansene og dere slipper unna noen bergensere noen timer ekstra. Har hørt at vi bergensere ikke er så godt likt i bærum, håper ikke vi er bedre likt etter denne kampen hehe. Men håper folk kan oppføre seg så det ikke blir noe bråk. Dere har jo en del provoserende supportere, 6 dager igjen gleder meg Kan du utdype den delen med en del provoserende supportere?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
JhonnyB 0 Del Skrevet 16. September 2004 Del Skrevet 16. September 2004 Er det noe i veien med holdningen min? Er det at eg liker billig øl, eller er det at eg ikke liker fair fans? Dere har sikkert en del bra supporter og, men fair fans og spesielt Jensen har eg ingenting til overs for. Latterlig gjeng! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 16. September 2004 (endret) Del Skrevet 16. September 2004 (endret) Har hørt at vi bergensere ikke er så godt likt i bærum, håper ikke vi er bedre likt etter denne kampen hehe. Men håper folk kan oppføre seg så det ikke blir noe bråk. Dere har jo en del provoserende supportere,6 dager igjen gleder meg Lurer du på hvorfor Bergensere ikke får stjerne i margen? og spesielt Jensen har eg ingenting til overs for. Latterlig gjeng! Ja, for vi EEEELSKER Davy! Endret 16. September 2004 av AndersBD Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 16. September 2004 Del Skrevet 16. September 2004 Da løser du problemet ditt med og gå på en pub i Oslo! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 16. September 2004 Del Skrevet 16. September 2004 hvem jensen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 998 Del Skrevet 16. September 2004 Del Skrevet 16. September 2004 hvem jensen? Ingebrigt? Bjørg-Eva? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 16. September 2004 Del Skrevet 16. September 2004 Uff..Latterlig gjeng? Det mest latterlige her inne nå er vel Johnny B. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
JhonnyB 0 Del Skrevet 16. September 2004 Del Skrevet 16. September 2004 Så snobbete at eg betaler 200 kr glasset er jeg ikke, då skal det være jævli godt øl.Et billig, skittent sted holder for meg. Hvis dere ikke har puber, for man holde seg i Oslo til kampstart. Så slipper vi å se så mange av de latterlige Fair fansene og dere slipper unna noen bergensere noen timer ekstra. Har hørt at vi bergensere ikke er så godt likt i bærum, håper ikke vi er bedre likt etter denne kampen hehe. Men håper folk kan oppføre seg så det ikke blir noe bråk. Dere har jo en del provoserende supportere, 6 dager igjen gleder meg Kan du utdype den delen med en del provoserende supportere?? Et mindre tall pappagutter med pannebånd, hettegensre og nødbluss som bruker å være store i kjeften. Tror de bør holde lav profil den kvelden. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 16. September 2004 Del Skrevet 16. September 2004 Har ikke dere fra bergen pappa? Det forklare jo en del hvis dere er fostret opp av to mødre hele gjengen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 16. September 2004 Del Skrevet 16. September 2004 Personlig kjorer jeg lav profil hele tiden.. Har 40 profil paa mine dekk... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
JhonnyB 0 Del Skrevet 16. September 2004 Del Skrevet 16. September 2004 Uff..Latterlig gjeng? Det mest latterlige her inne nå er vel Johnny B. Bryr meg ikke, poster ikke her inne for å få nye venner. Vet at det er en del fra stabæk som ikke synes så mye om Jansen & crew heller. Håper på høy temperatur på tribunen og banen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
KongKjakan 4 Del Skrevet 16. September 2004 Del Skrevet 16. September 2004 Så snobbete at eg betaler 200 kr glasset er jeg ikke, då skal det være jævli godt øl.Et billig, skittent sted holder for meg. Hvis dere ikke har puber, for man holde seg i Oslo til kampstart. Så slipper vi å se så mange av de latterlige Fair fansene og dere slipper unna noen bergensere noen timer ekstra. Har hørt at vi bergensere ikke er så godt likt i bærum, håper ikke vi er bedre likt etter denne kampen hehe. Men håper folk kan oppføre seg så det ikke blir noe bråk. Dere har jo en del provoserende supportere, 6 dager igjen gleder meg Kan du utdype den delen med en del provoserende supportere?? Et mindre tall pappagutter med pannebånd, hettegensre og nødbluss som bruker å være store i kjeften. Tror de bør holde lav profil den kvelden. Stakkars mann, men det er jo ikke hans feil at hans foreldre var søsken Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 16. September 2004 Del Skrevet 16. September 2004 Johnny: Hvis du ikke har noe mer interessant å komme med så har jeg noen sider å anbefale for deg: www.bataljonen.no ( der er vel der du kan skrive dritt om stabæk ) www.vg.no ( du har tydeligvis mye tid ) Takk. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 16. September 2004 (endret) Del Skrevet 16. September 2004 (endret) Tror de bør holde lav profil den kvelden. Ikke noe er som en god(?) trussel rett etter lunsj. Slutt med dette tullet nå Endret 16. September 2004 av AndersBD Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Klodrik 74 Del Skrevet 16. September 2004 Del Skrevet 16. September 2004 Jeg synes at Brannsupportere er greie jeg. Opplevde ikke noe til overlegenhet etter hverken 2-1 i Bergen, eller 2-1 hjemme, eller for den saks skyld 6-0 hjemme, De var rett og slett en fin og passende ydmyk gjeng. Litt slik som små gutter som har fått buksevann av de store gutta 8 dager på rad. Så dere er hjertelig velkommen på onkel blaa for min del. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 16. September 2004 (endret) Del Skrevet 16. September 2004 (endret) Heia Stabæk Endret 16. September 2004 av Mortimer Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 16. September 2004 Del Skrevet 16. September 2004 Ikke ta det så alvorlig Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå