Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Dette blir en dag bergenserne eier bærum og nadderud, vi kommer til å bli mange.

Noen som kan anbefale noen bra drikkesteder i nærheten av nadderud? Hva koster det for å komme inn på borteseksjonen?

Kommer til å bli en fet kamp folkens gleder meg snakkes

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Svar 227
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja. Bergensere som eier nadderud tviler jeg sterkt på, det er nok imot bærum kommunes retningslinjer. Men hvis du føle at du eier bærum ved å ralle litt rundt på bærums verk så vær så god.

Alt ligger ann til fest. Særlig i brann troppen, etter at småfeite Charlie Miller utrykker sin misnøye med å slite benken å spille 2.lags fotball.

Du bør nok kjøpe billett lenge før kampdagen. Brann fans skal STÅ i SVINGEN.

Endret av Mortimer
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så snobbete at eg betaler 200 kr glasset er jeg ikke, då skal det være jævli godt øl.

Et billig, skittent sted holder for meg. Hvis dere ikke har puber, for man holde seg i Oslo til kampstart. Så slipper vi å se så mange av de latterlige Fair fansene og dere slipper unna noen bergensere noen timer ekstra. :D

Har hørt at vi bergensere ikke er så godt likt i bærum, håper ikke vi er bedre likt etter denne kampen hehe. Men håper folk kan oppføre seg så det ikke blir noe bråk. Dere har jo en del provoserende supportere,

6 dager igjen gleder meg

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så snobbete at eg betaler 200 kr glasset er jeg ikke, då skal det være jævli godt øl.

Et billig, skittent sted holder for meg. Hvis dere ikke har puber, for man holde seg i Oslo til kampstart. Så slipper vi å se så mange av de latterlige Fair fansene og dere slipper unna noen bergensere noen timer ekstra.  :D

Har hørt at vi bergensere ikke er så godt likt i bærum, håper ikke vi er bedre likt etter denne kampen hehe. Men håper folk kan oppføre seg så det ikke blir noe bråk. Dere har jo en del provoserende supportere,

6 dager igjen gleder meg

Hvis du representerer holdningen til Bergenserne som tar seg turen til Nadderud er nok Oslo stedet......

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et billig, skittent sted holder for meg. Hvis dere ikke har puber, for man holde seg i Oslo til kampstart. Så slipper vi å se så mange av de latterlige Fair fansene og dere slipper unna noen bergensere noen timer ekstra.  :D

6 dager igjen gleder meg

Kan du utdype den delen med en del provoserende supportere??

Lenke til innlegg
Del på andre sider

6 dager igjen gleder meg

Lurer du på hvorfor Bergensere ikke får stjerne i margen?

og spesielt Jensen har eg ingenting til overs for. Latterlig gjeng!

Ja, for vi EEEELSKER Davy!

Endret av AndersBD
Lenke til innlegg
Del på andre sider

6 dager igjen gleder meg

Et mindre tall pappagutter med pannebånd, hettegensre og nødbluss som bruker å være store i kjeften. Tror de bør holde lav profil den kvelden.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Uff..Latterlig gjeng? Det mest latterlige her inne nå er vel Johnny B.

Bryr meg ikke, poster ikke her inne for å få nye venner.

Vet at det er en del fra stabæk som ikke synes så mye om Jansen & crew heller. Håper på høy temperatur på tribunen og banen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

6 dager igjen gleder meg

Et mindre tall pappagutter med pannebånd, hettegensre og nødbluss som bruker å være store i kjeften. Tror de bør holde lav profil den kvelden.

Stakkars mann, men det er jo ikke hans feil at hans foreldre var søsken

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Johnny: Hvis du ikke har noe mer interessant å komme med så har jeg noen sider å anbefale for deg:

www.bataljonen.no ( der er vel der du kan skrive dritt om stabæk )

www.vg.no ( du har tydeligvis mye tid )

Takk.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg synes at Brannsupportere er greie jeg. Opplevde ikke noe til overlegenhet etter hverken 2-1 i Bergen, eller 2-1 hjemme, eller for den saks skyld 6-0 hjemme, De var rett og slett en fin og passende ydmyk gjeng.

Litt slik som små gutter som har fått buksevann av de store gutta 8 dager på rad.

Så dere er hjertelig velkommen på onkel blaa for min del.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Semien
  • Opprett ny...