Berdiin 35 Del Skrevet 16. September 2004 (endret) Del Skrevet 16. September 2004 (endret) shalalalala, shalalalala, oooooooooo, heia STABÆK oh, shalalallala, shalalalala ooooooooooooooo Forza Stabæk - TIL ULLEVAAL!!! Endret 16. September 2004 av Blaaereennblaaest Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Fireman 0 Del Skrevet 18. September 2004 Del Skrevet 18. September 2004 Jeg synes at Brannsupportere er greie jeg. Opplevde ikke noe til overlegenhet etter hverken 2-1 i Bergen, eller 2-1 hjemme, eller for den saks skyld 6-0 hjemme, De var rett og slett en fin og passende ydmyk gjeng. Litt slik som små gutter som har fått buksevann av de store gutta 8 dager på rad. Så dere er hjertelig velkommen på onkel blaa for min del. De store gutta?????????????? Er det stabæk du mener da??????????? Blir nok bank for dere onsdag. Det er vår tur å vinne denne gangen. Men ellers så frykter jeg ikke noe tull mellom supporterne. Vi har jo alltid gåt bra sammen, både i Bergen og Bærum, og det behøver jo ikke å endre seg nå da. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 18. September 2004 Del Skrevet 18. September 2004 En ting å si; 6-0 6-0 6-0 6-0 6-0 6-0 6-0 6-0 6-0 6-0 6-0 6-0 6-0 6-0 6-0 6-0 6-0 6-0 6-0 6-0 6-0 6-0 6-0 6-0 6-0 6-0!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Fireman 0 Del Skrevet 18. September 2004 Del Skrevet 18. September 2004 En ting å si; 6-0 6-0 6-0 6-0 6-0 6-0 6-0 6-0 6-0 6-0 6-0 6-0 6-0 6-0 6-0 6-0 6-0 6-0 6-0 6-0 6-0 6-0 6-0 6-0 6-0 6-0!! Hva med 8-1 8-1 8-1 8-1 8-1 8-1 8-1 og bye bye LindeROT Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 18. September 2004 Del Skrevet 18. September 2004 Det er leeeenge siden! 6-0 var i fjor! Ok da; 1-2 1-2 1-2 1-2 1-2 1-2 1-2 1-2 1-2 1-2 1-2 1-2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Fireman 0 Del Skrevet 18. September 2004 Del Skrevet 18. September 2004 OK. Enig der. Dumt å gå for langt tilbake. Det er nåtiden som teller, og siden dere vant en sjelden borteseier i Bergen, så er det vår tur nå å ta en like sjelden borteseier i Bærum. Uansett hva Ingebrigt måtte mene så har datoer og navnedager ikke så mye med fotball og gjøre. Får bare håpe at vi brannsupportere i kikkertsvingen ikke får det mobile flomlyset i hodet når vi jubler for 3-1 målet, Winters andre, og Sæternes banker inn det første. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Toretøsch 1 Del Skrevet 18. September 2004 Del Skrevet 18. September 2004 Jeg har lært noe her inne.. det er ikke vits i å snakke med jonny b. og hvis du (jonny mener jonny b som var med i gone in 60 seconds så skjønner jeg godt at foreldrene dine var kvinner..... Nå har jeg sagt mitt. så får andre si sitt og dere brannsupportere ikke en dritt. fordi dere kommer til å bli most. slik lyder herrens ord Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
I A Hagen 19 Del Skrevet 18. September 2004 Del Skrevet 18. September 2004 Stabæk vinner selvsakt over brann i semin... NM finale i år på Stabæk! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Fireman 0 Del Skrevet 19. September 2004 Del Skrevet 19. September 2004 Jeg har lært noe her inne.. det er ikke vits i å snakke med jonny b. og hvis du (jonny mener jonny b som var med i gone in 60 seconds så skjønner jeg godt at foreldrene dine var kvinner..... Nå har jeg sagt mitt. så får andre si sitt og dere brannsupportere ikke en dritt.fordi dere kommer til å bli most. slik lyder herrens ord Herrensord her er vel Ingebrigts ord det, og de ordene tar ikke vi brannsupportere så høytidelig. Hvis du ikke vil snakke mer med jonny b så er det vel fordi du ikke har noe svar å gi, og da har du alt tapt diskusjonen. Men Brann er ute etter hevn for siste tap, og det får vi helt sikkert. Det blir 3-1 til Brann. Merk deg mine ord Herren har talt Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morten 22 Del Skrevet 19. September 2004 Del Skrevet 19. September 2004 [fordi dere kommer til å bli most. slik lyder herrens ord Herrensord her er vel Ingebrigts ord det, og de ordene tar ikke vi brannsupportere så høytidelig. Hvis du ikke vil snakke mer med jonny b så er det vel fordi du ikke har noe svar å gi, og da har du alt tapt diskusjonen. Men Brann er ute etter hevn for siste tap, og det får vi helt sikkert. Det blir 3-1 til Brann. Merk deg mine ord Herren har talt Nå ble det vel litt oppstyr etter Ingebrett`S utaleser i medi eller.... Så du mener at dere ikke var ute etter å hevne 2-1 tapet på nadderud i Bergen, og at dere venta til Semin? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Fireman 0 Del Skrevet 19. September 2004 Del Skrevet 19. September 2004 Nadderud tapet er jo LENGE siden, water under the bridge. Bergenstapet er nær i tid og mye verre, så dermed er hevnlysten mye større. Dessuten er dette en mye viktigere kamp, og Brann er et mye bedre lag (bare se på tabellen). Summa summarum, så vinner vi semien, kort og godt fordi vi er bedre og mer hevnlystne Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morten 22 Del Skrevet 19. September 2004 Del Skrevet 19. September 2004 Nadderud tapet er jo LENGE siden, water under the bridge. Bergenstapet er nær i tid og mye verre, så dermed er hevnlysten mye større. Dessuten er dette en mye viktigere kamp, og Brann er et mye bedre lag (bare se på tabellen). Summa summarum, så vinner vi semien, kort og godt fordi vi er bedre og mer hevnlystne Summa sumarum så har dere vel tapt 2 av 2 mot oss i år? Gidder ike krangle men jeg må jo si dere har et problem med midtbanen, det er ikke bare å sette sammen en ny midt i sesongen. Men kampen er helt åpen den, men må jo si at vi har fordelen med hjemmebane og 2-0 hitill i år. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Soma 0 Del Skrevet 19. September 2004 Del Skrevet 19. September 2004 Alle gode ting e 3, merk mine ord. Stabæk har absolut INGENTING i en finale å gjøre. Ville vært en skandale om d skulle skje. Stabæk - Lyn i en finale= ...:S lol? Men regner med Brann knuser stabæk, så kan vi snakkes ETTER kampen=) Ekte lidenskap har et navn Brann Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Fireman 0 Del Skrevet 19. September 2004 Del Skrevet 19. September 2004 Kampen er veldig åpen, men i og med at en trend ble brutt i Bergen nå (Brann taper sjelden for Stabæk i Bergen) så kan jo den trenden godt brytes en gang til på Nadderud der Brann ikke akkurat er kjent for å vinne for mye, men igjen: CUP ER CUP. Alt kan skje, og måtte det beste laget vinne. (Og ser du på tabellen så er det jo ingen tvil om hvem det er). Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 19. September 2004 Del Skrevet 19. September 2004 trenden kan godt brytes men tviler på at den gjør det, vi har et bedre tak på dere på Nadderud enn dere har på oss på Stadion. ALLE lag som kommer seg helt til Ullevaal har noe i den finalen å gjøre, om laget heter Brann, Stabæk eller CFK. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Fireman 0 Del Skrevet 19. September 2004 Del Skrevet 19. September 2004 trenden kan godt brytes men tviler på at den gjør det, vi har et bedre tak på dere på Nadderud enn dere har på oss på Stadion. ALLE lag som kommer seg helt til Ullevaal har noe i den finalen å gjøre, om laget heter Brann, Stabæk eller CFK. Det er jo du programforpliktet til å tro, akkurat som jeg tror det motsatte. Håper bare vorspielet (og kanskje nachspielet) på Onkel Blaa blir morsomt, uansett resultat. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 19. September 2004 Del Skrevet 19. September 2004 Stabæk til Ullevaal! For å være helt ærlig tror jeg Finstad kommer inn 10 minutter før slutt og scorer seiersmålet 2-1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Fireman 0 Del Skrevet 19. September 2004 (endret) Del Skrevet 19. September 2004 (endret) Stabæk til Ullevaal! For å være helt ærlig tror jeg Finstad kommer inn 10 minutter før slutt og scorer seiersmålet 2-1 Du har rett i at Finstad scorer for Stabæk, men det blir det eneste målet dere får. For oss scorer Winters 2 og Sæternes 1 og så vinner vi 3-1. VI E PÅ VEI TE ULLEVÅL......... Endret 19. September 2004 av Fireman Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 19. September 2004 Del Skrevet 19. September 2004 nå er vi på et høynivå i diskusjonen... jeg tror Kvisvik får gult kort etter 12 minutter Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 19. September 2004 Del Skrevet 19. September 2004 En kamp av gangen gutter.. Dere får fokusere på å slå Bodø i dag så får vi se om vi kanskje lar dere vinne semi finalen... Med dagens form så tviler jeg sterkt på at dere klarer å få poeng i bodø.. noe som er litt kjipt for oss, da vi gjerne vil ha de bak oss på tabellen... På den andre siden, så er jo brann sin formsvikt en gavepakke til et sulteforet stabæk publikum som gjerne vil tilbake til ullevål.. fokus på dagens kamper!!! Jeg vil ha lagoppstillingen!!! E. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Fireman 0 Del Skrevet 19. September 2004 Del Skrevet 19. September 2004 En kamp av gangen gutter.. Dere får fokusere på å slå Bodø i dag så får vi se om vi kanskje lar dere vinne semi finalen... Med dagens form så tviler jeg sterkt på at dere klarer å få poeng i bodø.. noe som er litt kjipt for oss, da vi gjerne vil ha de bak oss på tabellen... På den andre siden, så er jo brann sin formsvikt en gavepakke til et sulteforet stabæk publikum som gjerne vil tilbake til ullevål.. fokus på dagens kamper!!! Jeg vil ha lagoppstillingen!!! E. Snilt av deg å vurdere å gi oss seieren ErikErik. Hva med følgende avtale: Vi hjelper dere ved å slå Glimt, og så betaler dere for det med å tape semien. Fair deal?? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 19. September 2004 Del Skrevet 19. September 2004 Snilt av deg å vurdere å gi oss seieren ErikErik. Hva med følgende avtale: Vi hjelper dere ved å slå Glimt, og så betaler dere for det med å tape semien. Fair deal?? Kan gå med på det hvis dere også slår Fredrikstad borte og Viking hjemme Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Toretøsch 1 Del Skrevet 19. September 2004 Del Skrevet 19. September 2004 brann hakke sjangs... dere sprudler så jævli av selvtillit at det gjør dere dumdristige.... det er det sm blir deres nederlag... Stabæk skal til ullevaal!!! tør vi håpe på en reprise av tippeliga kampen hjemme mot brann i fjor??? Ja for faen!!! 6-0!!!!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pondus 1 Del Skrevet 19. September 2004 Del Skrevet 19. September 2004 tør vi håpe på en reprise av tippeliga kampen hjemme mot brann i fjor Nope - ikke jeg, håper vi vinner men når scoret Stabæk mer en 3 mål mot et tippeliga lag sist? Stabæk vinner 2-0 over brann Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Fireman 0 Del Skrevet 19. September 2004 Del Skrevet 19. September 2004 Snilt av deg å vurdere å gi oss seieren ErikErik. Hva med følgende avtale: Vi hjelper dere ved å slå Glimt, og så betaler dere for det med å tape semien. Fair deal?? Kan gå med på det hvis dere også slår Fredrikstad borte og Viking hjemme Deal, Markus. Det tar vi en pils for på Onkel Blaa onsdag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 20. September 2004 Del Skrevet 20. September 2004 Fra bataljonen: Dessverre har vi fått høre om at det er problemer med å kjøpe billetter på Posten, men vi har blitt forsikret om at det fortsatt er rikelig med billetter igjen. Det enkleste er derfor å først bestille gjennom www.ticketservice.no, for så å hente de ut på Posten. Vi vil også ta kontakt med Stabæk på mandag for å høre hvor feilen ligger, slik at vi kan få åpnet billettsalget uten å måtte gå gjennom Ticketservice. ER dette planlagt fra Stabæk sin side??? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morten 22 Del Skrevet 20. September 2004 Del Skrevet 20. September 2004 Fra bataljonen:Dessverre har vi fått høre om at det er problemer med å kjøpe billetter på Posten, men vi har blitt forsikret om at det fortsatt er rikelig med billetter igjen. Det enkleste er derfor å først bestille gjennom www.ticketservice.no, for så å hente de ut på Posten. Vi vil også ta kontakt med Stabæk på mandag for å høre hvor feilen ligger, slik at vi kan få åpnet billettsalget uten å måtte gå gjennom Ticketservice. ER dette planlagt fra Stabæk sin side??? Var det ikke slik at Stabæk bare solgte billeter fra Stabæk kontoret for å unngå masse oppkjøp på hovedtribunen? Mente Flem la dette ut på hjemmesiden. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 20. September 2004 Del Skrevet 20. September 2004 billettene i i svingen er lagt ut på posten/ticketnet/billetservice eller hva f det heter. Alle øvrige billetter selges gjennom Stabæk kontoret! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Fullemann 611 Del Skrevet 20. September 2004 Del Skrevet 20. September 2004 Tror det blir uavgjot og lyn-lillestrøm i finalen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morten 22 Del Skrevet 20. September 2004 Del Skrevet 20. September 2004 billettene i i svingen er lagt ut på posten/ticketnet/billetservice eller hva f det heter. Alle øvrige billetter selges gjennom Stabæk kontoret! Er det mange billetter igjen? Ellers så syntes jeg det skal bli deilig å slippe å sitte blandt harbarka Brann fans på q feltet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå