Tonje 0 Del Skrevet 22. September 2004 Del Skrevet 22. September 2004 ER det en form for dårlig spøk at finstad skal starte? Hvor har det blitt av sammy oppe i alt dette? Hvor har du sett laget? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
I A Hagen 19 Del Skrevet 22. September 2004 Del Skrevet 22. September 2004 Det er nok bare fra stabaek.no sin antagelse... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 22. September 2004 Del Skrevet 22. September 2004 Eeh. Dobbelt så stort? Og gjennomsnittskjønnet er tett oppundet 2 kilo?? Har jeg gått glipp av noe her? he-he - svar alternativ 1) regner ikke med at kjønnet du refererer til er han/hun kjønn, hvis man regner at en nyfødt ligger på mellom 3-4 så er halvparten et sted mellom 1,5 og 2 - fikk du mindreverdighets komplekser nå eller ? 2) din gris, dette er et fotballforum og jeg referer naturligvis til størrelsen på en fotball, har du aldri skåra hjemme du eller ? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Fullemann 611 Del Skrevet 22. September 2004 Del Skrevet 22. September 2004 Synes det er riktig å vrake Vovven, han har vært utrolig dårlig i de siste matchene. Både mot Fredrikstad, Sochaux og Brann. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gizzy Slugger 2 Del Skrevet 22. September 2004 Del Skrevet 22. September 2004 Brann legger egen mann til å passe på Martin Da Brann tapte 1-2 mot Stabæk på Stadion forrige mandag, fikk Martin Andresen dominere kraftig. I kveld skal Helge Haugen være rundt ham som en veps. Helge Haugen vil ikke gjøre jobben sin dersom han henger for mye rundt Stabæks Tommy Stenersen i kveld. - Det blir ikke ren mannsmarkering, men han får ansvaret for Martin Andresen på egen banehalvdel, sier Brann-trener Mons Ivar Mjelde. http://fotball.bt.no/nyhetsarkiv/article.j...articleID=67846 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Totto 1 498 Del Skrevet 22. September 2004 Del Skrevet 22. September 2004 Noen som har oversikt over gule kort på Stabæk? Noen som er i fare for å måtte stå over finalen? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 22. September 2004 Del Skrevet 22. September 2004 Synes det er riktig å vrake Vovven, han har vært utrolig dårlig i de siste matchene. Både mot Fredrikstad, Sochaux og Brann. Enig. Sammy hadde en dårlig start i Stabæk, men fikk rett før sommerferien en ny vår på venstrekanten... Var vel såpass god der at han ble oppgradert til spiss uten å ha lyktes der. Nei Mads som spiss og Sammy på venstre det er løsningen det !!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Fullemann 611 Del Skrevet 22. September 2004 Del Skrevet 22. September 2004 Nei, spisser på topp og midtbanespillere på midtbanen, det er løsningen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
I A Hagen 19 Del Skrevet 22. September 2004 Del Skrevet 22. September 2004 Nei, spisser på topp og midtbanespillere på midtbanen, det er løsningen. Har vi spisser??? Det har ikke noen fortalt meg... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 22. September 2004 Del Skrevet 22. September 2004 ER det en form for dårlig spøk at finstad skal starte? Gleder meg faktisk til å se Finstad jeg Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 22. September 2004 Del Skrevet 22. September 2004 Det blir pent hvis haugen skal veksle mellom å mannsmarkere martin og fly i veien for stenersen på venstrebacken Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Makka 10 Del Skrevet 22. September 2004 Del Skrevet 22. September 2004 ..Ingen kamp, ikke engang tv, kanskje radio. til nød. NRK1 radio: Kl. 19.55 4·4·2: Veien til Ullevaal: Semifinale: Stabæk-Brann Direkte fra Nadderud stadion. Kommentatorer: Arne Scheie og Egil Olsen. Kl. 20.50 Siste nytt Kl. 20.55 4·4·2: Veien til Ullevaal: Semifinale: Stabæk-Brann forts. Nøt gjør oppfinnsom Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 22. September 2004 Del Skrevet 22. September 2004 ER det en form for dårlig spøk at finstad skal starte? Gleder meg faktisk til å se Finstad jeg Hehe, for all del, gi mannen en ny sjanse. For min del, så har jeg gitt opp. Blir like skuffet hver gang, det slår ikke feil. En tier på at Finstad kommer til å brenne en eller to store sjanser hvis han starter. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 22. September 2004 Del Skrevet 22. September 2004 En tier på at Finstad kommer til å brenne en eller to store sjanser hvis han starter. Tror du trygt kan satse mer enn en tier. Men samme det. Starter han så er det bare å håpe på det beste. Han scorer hvis han kommer alene med keeper den 6gangen. Finstad var helt OK i fjor, hadde målsetninger og press på seg for å prestere fordi han ville ha ny kontrakt. I år har han vært en skygge av seg selv. Det er vel bare å innse at det talentet aldri slo ut i full blomst. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
superblaa 1 465 Del Skrevet 22. September 2004 Del Skrevet 22. September 2004 Han har jo selv uttalt til en venn av meg : "Jeg kan bare løpe jeg....". Litt ironi, ja, men det sier jo litt. FORZA STABÆK Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 22. September 2004 Del Skrevet 22. September 2004 Takk for tipsene... Det er en sjåførjobb jeg gjør for tiden...Igår kjørte jeg pamper til og fra gallamiddag på slottet, og i kveld blir det gallagreier på festningen...Blir nok radio ja, men kan kanskje spore opp en tv på festningen mens de høye herrene fra Italia trykker i seg delikatessene... Finstad tror jeg er et godt valg mot Brann faktisk. Tror han har hatt godt av et lite tupp i ræve og benkingen. Han bør ha et revansjebehov...Han vet også hvor moro det er å score i en cupfinale, så dette bør være den ideelle kampen for lokomotivet thomas... Positive vibber gutter og jenter! Går han på trynet sender vi inn Sammy! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 22. September 2004 Del Skrevet 22. September 2004 noen som har sett noe om tidligere diskuterte fødsler og evt andre skader m.m. på brann ? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 22. September 2004 Del Skrevet 22. September 2004 ER du sånn secret service du da... Skuddsikkert glass og hele pakka? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 22. September 2004 Del Skrevet 22. September 2004 hvis du skulle få i oppgave å kjøre Brann for Fornebu så sørg faen meg for en laaaang omkjøring... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 22. September 2004 Del Skrevet 22. September 2004 Det blir pent hvis haugen skal veksle mellom å mannsmarkere martin og fly i veien for stenersen på venstrebacken Det blir pent hvis haugen skal veksle mellom å mannsmarkere martin og fly i veien for stenersen på venstrebacken Brann kan godt mannsmarkere Martin Andresen, men jeg tror ikke det hjelper dem skal vi fortelle han at det er Tommy Stenersen han passer på der ? hvis du gidder kan du lese mer her Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 22. September 2004 Del Skrevet 22. September 2004 Mjelde kliner til med å leke GUD: Synsk Mjelde tror Soma scorer http://fotball.bt.no/nyhetsarkiv/article.j...articleID=67847 Ja. Jeg har fått en syn, sier Mjelde. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
I A Hagen 19 Del Skrevet 22. September 2004 (endret) Del Skrevet 22. September 2004 (endret) Han prøver seg egentlig som en profet og ikke gud... som gud ville han visst, men en profet profeterer... Han er en falsk profet!! Endret 22. September 2004 av I A Hagen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 22. September 2004 Del Skrevet 22. September 2004 Hedning! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
I A Hagen 19 Del Skrevet 22. September 2004 Del Skrevet 22. September 2004 Finstad starter: http://www.budstikka.no/redaksjonelt/sport...rticleID=160677 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 22. September 2004 Del Skrevet 22. September 2004 Fortsatt uklart med Kvisvik Oppdatert 13:07 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 22. September 2004 Del Skrevet 22. September 2004 Her står det at han uansett tar et fly nedover: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=246255 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
I A Hagen 19 Del Skrevet 22. September 2004 Del Skrevet 22. September 2004 Det er lenge til klokken 2000 i kveld! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 22. September 2004 Del Skrevet 22. September 2004 LYKKE TIL, GUTTENE MINE! sitter hjemme og håper bare det beste! og når kampen blases igang skal jeg gjemme meg og ikke sjekke hvordan det går...håper det hjelper (det hjalp tidligere veldig godt...stabæk vant hver kamp jeg ikke fulgte på nettet eller radioen) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 22. September 2004 (endret) Del Skrevet 22. September 2004 (endret) for en tosk - hverken fugl eller fisk, vedder på at han sitter på benken når kona føder - får hverken med seg pudding eller scoring... Kvisvik er ikke reist østover.Han var bare på Flesland for å ønske gutta god tur.Han reiser imidlertid østover med mindre noe ikke er i gjære. Han starter uansett ikke. Bengt er fortsatt syk:( Starter heller ikke. Kilde: Bengt Sæternes Endret 22. September 2004 av Markus Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
I A Hagen 19 Del Skrevet 22. September 2004 Del Skrevet 22. September 2004 Martin i Aftenposten: Vil ikke snakke om neste år http://www.aftenposten.no/nyheter/sport/fo...ticle875850.ece Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå