Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 227
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Eeh. Dobbelt så stort? Og gjennomsnittskjønnet er tett oppundet 2 kilo?? Har jeg gått glipp av noe her?

he-he - svar alternativ

1) regner ikke med at kjønnet du refererer til er han/hun kjønn, hvis man regner at en nyfødt ligger på mellom 3-4 så er halvparten et sted mellom 1,5 og 2 - fikk du mindreverdighets komplekser nå eller ?

2) din gris, dette er et fotballforum og jeg referer naturligvis til størrelsen på en fotball, har du aldri skåra hjemme du eller ?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Brann legger egen mann til å passe på Martin

Da Brann tapte 1-2 mot Stabæk på Stadion forrige mandag, fikk Martin Andresen dominere kraftig. I kveld skal Helge Haugen være rundt ham som en veps.

Helge Haugen vil ikke gjøre jobben sin dersom han henger for mye rundt Stabæks Tommy Stenersen i kveld. - Det blir ikke ren mannsmarkering, men han får ansvaret for Martin Andresen på egen banehalvdel, sier Brann-trener Mons Ivar Mjelde.

http://fotball.bt.no/nyhetsarkiv/article.j...articleID=67846

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes det er riktig å vrake Vovven, han har vært utrolig dårlig i de siste matchene. Både mot Fredrikstad, Sochaux og Brann.

Enig.

Sammy hadde en dårlig start i Stabæk, men fikk rett før sommerferien en ny vår på venstrekanten... Var vel såpass god der at han ble oppgradert til spiss uten å ha lyktes der. Nei Mads som spiss og Sammy på venstre det er løsningen det !!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

..Ingen kamp, ikke engang tv, kanskje radio. til nød.

NRK1 radio:

Kl. 19.55

4·4·2: Veien til Ullevaal: Semifinale: Stabæk-Brann

Direkte fra Nadderud stadion.

Kommentatorer: Arne Scheie og Egil Olsen.

Kl. 20.50 Siste nytt

Kl. 20.55

4·4·2: Veien til Ullevaal:

Semifinale: Stabæk-Brann forts.

Nøt gjør oppfinnsom ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ER det en form for dårlig spøk at finstad skal starte?

Gleder meg faktisk til å se Finstad jeg

Hehe, for all del, gi mannen en ny sjanse. For min del, så har jeg gitt opp. Blir like skuffet hver gang, det slår ikke feil. En tier på at Finstad kommer til å brenne en eller to store sjanser hvis han starter.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En tier på at Finstad kommer til å brenne en eller to store sjanser hvis han starter.

Tror du trygt kan satse mer enn en tier. Men samme det. Starter han så er det bare å håpe på det beste.

Han scorer hvis han kommer alene med keeper den 6gangen.

Finstad var helt OK i fjor, hadde målsetninger og press på seg for å prestere fordi han ville ha ny kontrakt. I år har han vært en skygge av seg selv. Det er vel bare å innse at det talentet aldri slo ut i full blomst.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for tipsene...

Det er en sjåførjobb jeg gjør for tiden...Igår kjørte jeg pamper til og fra gallamiddag på slottet, og i kveld blir det gallagreier på festningen...Blir nok radio ja, men kan kanskje spore opp en tv på festningen mens de høye herrene fra Italia trykker i seg delikatessene... :blink:

Finstad tror jeg er et godt valg mot Brann faktisk. Tror han har hatt godt av et lite tupp i ræve og benkingen. Han bør ha et revansjebehov...Han vet også hvor moro det er å score i en cupfinale, så dette bør være den ideelle kampen for lokomotivet thomas...

Positive vibber gutter og jenter! Går han på trynet sender vi inn Sammy!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det blir pent hvis haugen skal veksle mellom å mannsmarkere martin og fly i veien for stenersen på venstrebacken
Det blir pent hvis haugen skal veksle mellom å mannsmarkere martin og fly i veien for stenersen på venstrebacken
Brann kan godt mannsmarkere Martin Andresen, men jeg tror ikke det hjelper dem

Helge_Haugen_Tommy_S_27224a.jpg

skal vi fortelle han at det er Tommy Stenersen han passer på der ?

hvis du gidder kan du lese mer her

Lenke til innlegg
Del på andre sider

LYKKE TIL, GUTTENE MINE!

sitter hjemme og håper bare det beste!

og når kampen blases igang skal jeg gjemme meg og ikke sjekke hvordan det går...håper det hjelper (det hjalp tidligere veldig godt...stabæk vant hver kamp jeg ikke fulgte på nettet eller radioen)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

for en tosk - hverken fugl eller fisk, vedder på at han sitter på benken når kona føder - får hverken med seg pudding eller scoring...

Kvisvik er ikke reist østover.Han var bare på Flesland for å ønske gutta god tur.

Han reiser imidlertid østover med mindre noe ikke er i gjære.

Han starter uansett ikke.

Bengt er fortsatt syk:( Starter heller ikke.

Kilde: Bengt Sæternes

Endret av Markus
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Semien
  • Opprett ny...