Brannmann 0 Del Skrevet 22. September 2004 Del Skrevet 22. September 2004 http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/tippeli...ticle281830.ece "Raymond Kvisvik venter på å bli pappa, men takket være et leid privatfly tyder alt på at han spiller onsdagens cupsemifinale mot Stabæk på Nadderud." "Jeg har leid et privatfly til Raymond Kvisvik og Jan Tore Ophaug. Så begge to blir heldigvis å finne på Nadderud i kveld, sier Brann-fan og investor, Idar Vollvik, til TV 2 Nettavisen. " "Brann-trener Mons Ivar Mjelde sa onsdag til TV 2 Nettavisen at Bengt Sæternes også føler seg mye piggere, og er aktuell fra start" Ser nok ut til at Brann starter med nærmest toppet stall Gleder meg som en unge til ikveld! 1-3 Fordel BRANN! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
I A Hagen 19 Del Skrevet 22. September 2004 Del Skrevet 22. September 2004 Gutta har sponsorer og fan med for mye penger! drit... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 22. September 2004 Del Skrevet 22. September 2004 hehe...hadde det enda vært så godt at jeg skulle kjøre spillerbussen til brann så skulle jeg sørge for at de så vidt rakk oppvarmingen... Neida, det er ingen skuddsikre glass involvert. Har ikke engang våpen eller samband...(sukk) Men dere skulle sett de bilene som kjører Bondevik og hans disipler...Det er strøkne saker det...Alarmknapper og merkelige data-duppeditter og telefoner og waltkietalkier og skjermer i øst og vest...Skulle gjerne lekt litt med de bilene. Men over til det som betyr noe. Får nok fulgt kampen på NRK og håper og tror at det gir seier. Sist kamp jeg så Stabæk live på tv var hjemmekampen på Nadderud mot nettopp Brann. Tror på reprise i kveld og at Finsi avgjør!!! Forza Forever. Jeg vil at Kvisa spiller. Kjør på med toppet lag Brann, jeg tror vi vinner uansett! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 22. September 2004 Del Skrevet 22. September 2004 leid privatfly Skal ikke brannmenn slukke brann? Uansett... Idar skal ha kreditt for at han bryr seg om klubben i sitt hjerte ihvertfall. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 22. September 2004 Del Skrevet 22. September 2004 "Jeg har leid et privatfly til Raymond Kvisvik og Jan Tore Ophaug. Så begge to blir heldigvis å finne på Nadderud i kveld, sier Brann-fan og investor, Idar Vollvik, til TV 2 Nettavisen. " minner alle om at det kan være greit å velge et annet tele selskap en sjess Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
I A Hagen 19 Del Skrevet 22. September 2004 Del Skrevet 22. September 2004 All honør til den mannen som bryr seg og klubben sin, har penger å bruke og gjør det! Bare leit at vi ikke gjør/har det samme Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 22. September 2004 Del Skrevet 22. September 2004 Tenkte jeg skulle stå sammen med $$ i dag - når tasser vi bortover fra Blaa ? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 22. September 2004 Del Skrevet 22. September 2004 halv seks, tenker jeg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 843 Del Skrevet 22. September 2004 Del Skrevet 22. September 2004 Mente senest halv åtte. Folk bør være på stadion senest en halv time før... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 22. September 2004 Del Skrevet 22. September 2004 Mente senest halv åtte. Folk bør være på stadion senest en halv time før... men pleier det å være noe liggnende en felles avgang eller bare sklir vi avgårde i lykkerus ? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 22. September 2004 (endret) Del Skrevet 22. September 2004 (endret) De fleste har vel som mål å drikke flest mulig pils, derfor blir det ofte et gateløp mot stadion 5min før kampstart. Spillerne har antydet at vi skal være der tidlig. Derfor: MØT OPP CA 1TIME FØR MATCH. Forresten, kanskje litt sent å legge ut ønske om tifo hjelp? Jeg er klar for å hjelpe til presis 18.15 Endret 22. September 2004 av Mortimer Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 22. September 2004 Del Skrevet 22. September 2004 Noen som melder seg frivillig til å ringe inn en aldri så liten bombetrussel på gardemoen hvis kvisa er på vei?? (for ordens skyld, innlegget er skrevet som en spøk) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 22. September 2004 Del Skrevet 22. September 2004 Forresten, kanskje litt sent å legge ut ønske om tifo hjelp? Egentlig ikke, det er bare for at folk skal være oppmerksomme på at det skjer noe og være villige til og stille opp når de kommer. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Fullemann 611 Del Skrevet 22. September 2004 Del Skrevet 22. September 2004 Ingen som har fått med seg at Idar Volvik egentlig er trønder og heier på Rosenborg? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 22. September 2004 Del Skrevet 22. September 2004 KOm hjem og satte på ABTV og der var Martin og Gaute i studio, det eneste jeg hørte var lykke til mot Brann... Med ABTV sin reprise-rate er det neppe noe problem da programmet antagelig går i repise om 5 minutter Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SteelFidel 1 Del Skrevet 22. September 2004 Del Skrevet 22. September 2004 Tidlig på stadioen idag gutta! Drar fra Tønsberg nå. Må varme opp med en Bens Spesial på Pizzanini Bekkestua m/uanstendig mengder hvitløksdressing på toppen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Qkken 0 Del Skrevet 22. September 2004 Del Skrevet 22. September 2004 Og ræven min ler av dokker ! patetiske sosseskaller fra blærum ! Håper dokker ALDRI kjem tilbake til tippeligaen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knutta 1 872 Del Skrevet 22. September 2004 Del Skrevet 22. September 2004 og det kommer fra en kar som kaller seg kukken? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 22. September 2004 Del Skrevet 22. September 2004 Og ræven min ler av dokker ! patetiske sosseskaller fra blærum ! Håper dokker ALDRI kjem tilbake til tippeligaen. Fy faen så jævlig ufortjent og så jævlig patetiske dere brannfok var på Nadderud i kveld. FY FAEN!! Hærte dere BARE etter målene. Møkkalag!!!! Jævlig lei meg.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 22. September 2004 Del Skrevet 22. September 2004 Lurer på hvem som er patetisk jeg? Et lag som handler for 18 millioner og suger så hardt som dere gjør, eller et lag som handler for under 3 millioner, mister spiller etter spiller, men som slår dere hjemme og borte, og som spiller bedre enn dere kampen sett under ett idag. Dere hadde flaks. Jeg gjentar FLAKS idag, men det vet dere selv. Jeg stiller meg ganske overbærende til det lavpanna oppgulpet deres. Alle vet jo at dere er en gjeng med sytete drittunger, de mest utakknemmlige fansene i norge, nei, unnskyld bææægen. Mindreverdighetskompleksene deres kan dere holde for dere selv på deres egne sider...So vennligst piss off! Men, om dette Stabæk laget rykker ned, burde selv den mest lavpanna distriktsbonden fra Bergen bygd skjønt at brann burde ha spillt i en lavere divisjon for lenge siden... Nok om deg... Jeg tror aldri jeg har vært så skuffet før noensinne, men Fy faen så STOLT jeg er over å være Stabæk supporter idag! TAKK alle gutta for at dere gir ALT og viser at dere var finaleplassen mer enn verdig! TAKK Thomas for nok engang å ha svart på tiltale når det gjaldt som mest. TAKK Jon, som står en fantastisk kamp og redder oss flere ganger. TAKK gaute for en taktisk perfekt gjennomført kamp, med fornuftige bytter og entusiasme på sidelinja. TAKK til dommerne, for en meget godt gjennomført kamp. Så på tv og desverre folkens, det var ikke offside. Takk til Stabæk Support som overdøvde Brannsupporterne i 115 minutter. TAKK for at dere torde skyte og avslutte mer i en kamp enn vi har sett på lenge. TAKK for at dere ALDRI gav opp, selv etter 1-3. Et mer flatterende resultat skal man lete lenge etter. TAKK for at jeg kan gå med hevet hode imorgen til tross for tapet. TAKK for at jeg med egne øyne kunne se at jeg støtter et lag som kommer til å gi ALT i de restrerende kampene og som mer enn fortjener en plass i den øverste ligaen. Så stolt idag! Så stolt, ALLTID, UANSETT! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 22. September 2004 Del Skrevet 22. September 2004 hør hør !!! TAKK !!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 22. September 2004 Del Skrevet 22. September 2004 Takk pedro! Tror du snakker for alle (untatt dem-som-må-brenne-i-helvete) her på forumet! Jeg er så utrolig enig!!!! TAKK! Med slik innsats rykker vi aldri, aldri i verden ned!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 1 000 Del Skrevet 22. September 2004 (endret) Del Skrevet 22. September 2004 (endret) Jeg er så enig så enig meg deg pedro. Kampen var perfekt (bortsett fra resultatet selvsagt). Gutta ofrer seg og HJEMMEPUBLIKUM heier og støtter laget som aldri før. Hver eneste gang en bergenser begynte et rop hev 20 Stabæksupportere seg i sang med en gang. Jeg har aldri vært så hes som jeg er i dag, for vi ropte og sang faen meg i 120 minutter. Vi hadde fortjent bedre i dag. STOLT AV Å VÆRE STABÆKGUTT I DAG! Endret 22. September 2004 av AndersBD Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pauligirl 236 Del Skrevet 22. September 2004 Del Skrevet 22. September 2004 trist. bare trist. hva i all verden gikk galt? faen i helvete hadde så sinnsykt gjerne reist til norge og gått til cupfinalen med våre blå... skal ha noen nå... hilsen fra 1/3 triple m team Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PerS 940 Del Skrevet 22. September 2004 Del Skrevet 22. September 2004 Sliten, kald, trist og stolt. Også jeg er helt enig med deg, pedro. Dette laget er så innigampen langt fra å være et 1. divisjonslag. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 22. September 2004 Del Skrevet 22. September 2004 Fra Brann forumet, så vet vi at det finnes noen med beina på bakken som har sett samme kamp som alle oss andre også på andre siden av fjellene...Det kan jo hjelpe når de, nå som de har vunnet og igjen mister all kontakt med virkeligheten. Når jeg tenker meg om så er dette det enste Bergensere er virkelig gode til, å miste perspektivet og selvinnsikten totalt ved hver eneste anledning....Men litt objektive brannskriverier, om slikt noe finnes... ''Malurt i begeret å se en mangel på teknikk og pasningsspill som det Brann viser. Nok en gang uten plan og tro på eget spill, hvis det finnes.'' ''Det er bare å innse at slik vi har spilt fortjener vi ikke å vinne denne kampen, men vi fortjener vel kjanskje ikke å tape den heller. Ber om litt flaks nå jeg. Synes det er lenge siden den har vært med oss. Litt rart at man skal bli knust til de grader som Brann ble i luften av Wowoah.'' Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
SteelFidel 1 Del Skrevet 22. September 2004 Del Skrevet 22. September 2004 Hviler det en forbannelse over Stabæk? Den ballen vil jo f**n p****vold h*****e s***n ikke inn i mål!! Finnes faen ikke rettferdighet. Men enig Pedro, jeg har ikke noe problem med å gå med hodet hevet etter denne kampen. 100% innsats både fra laget og $$ hele kampen. Veldig bra. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
ErikErik 1 714 Del Skrevet 22. September 2004 Del Skrevet 22. September 2004 Utifra det jeg fikk med med via radio saa var det i allfall et stabaek lag som igjen spilte litt fotball.. Vi faar for guds skyld haape at de kan klare aa holde dette spillet oppe i seriekampene som kommer.. Det virket nesten ogsaa som Veigar var i et OK slag og det er jo possitivt. Viktig aa faa opp nivaaet paa alle vaare spisser hvis vi skal klare aa vinne kamper paa tampen av sesongen.. Men det virker fortsatt som det er giftigheten som er vaar akilles-hel.. Selv om spissene kommer til sjangser saa er de langt i fra giftige.. Litt avsluttningstrening er kanskje tingen...? E. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 23. September 2004 Del Skrevet 23. September 2004 Finstad var god i går, teknisk som jeg aldri har sett ham før, dessuten var han frisk og jobbet bra. Aftenposten Gaute Larsen prøvde med et par bytter publikum ikke likte: Veigar Pall Gunnarsson kom inn for en frisk Eirik Markegård, mange ville heller hatt Thomas Finstad av banen. Samuel Wowoah erstattet Henning Hauger, til hørbar pipekonsert - Hauger var igjen meget god på Stabæks midtbane. Vi pep ikke men det gjorde kanskje noen andre.. Går med hodet HEVET, STOLT i dag! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 23. September 2004 Del Skrevet 23. September 2004 Det var ingen på ståplass som pep av markegård. Vi sang han av banen for faen... Er litt deppa i dag. Men det var jævlig bra trøkk på ståplass under hele kampen. Må ta meg selv i nakken for jeg trodde ikke finstad var i form. Skal han endelig slå igjennom? Igår viste han ting jeg aldri har sett han gjøre før.. Veigar for også vist hvor god han er på små flater. Kunne sikkert skrevet en norsk stil om denne kampen, men jeg orker ikke. For bare trøste meg med den nye cd'en. Spiller gutta med samme glød og fighter vilje i stavanger så MÅ det bli poeng. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå