Gå til innhold

Anbefalte innlegg

pedro e misunnelig:D misunnelig, misunneliiiiiiiiiiig=)

sæternes skårer mååål, skårer mååål , skårer mååå ååå åål,

trist folk hørte oss bedre på tv då:D enn dokkar møkkka supportere! MØKKA LAG fra bÆÆÆRum,

vent t brann laget har fått samspilt seg skikkelig så skal vi se kem som knuser stabæk både hjemme og borte(K) mohahahahaha

håper dokkar rykker til h****** ned:D der dokkar hører hjemme, slutt å SYT:D

Endret av Soma
Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Svar 227
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hviler det en forbannelse over Stabæk? Den ballen vil jo f**n p****vold h*****e s***n ikke inn i mål!!

Sjansene i denne kampen var STORE, og med effektivitet lik de andre lagene i TL hadde vi punktert kampen tidlig i andre omgang. Alle de offensive spillererene burde kunne puttet mål i går, men den vil altså ikke inn.

Avis overskriftene dreier seg kun om Sæternes, Winters og Kvisvik, men i mine øyne var det bare et lag på banen. STABÆK

ALLE GUTTA !!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

slutt å SYT:D

Det er da ingen som syter her, vi snakker om at Brann var heldig i går, jævlig heldige - noe også de nøytrale understreker. Greit nok dere har penger, har fått kjøpt dere en håndfull spillere og med den troppen dere har er jeg overrasket over at dere ligger så dårlig plassert som dere.

7 plass med 30 poeng, 7 poeng bedre enn oss, WOOW – vi har spilt vår dårligste sesong i tippeligaen og dere har 7 poeng mer enn oss – ohhh dere må være gode. Med det kamp programmet dere har igjen skal du ikke utelukke at vi ligger foran dere når Tippeliagaen 2004 avsluttes.

Supporterne deres som kan 1 sang burde i hvert fall holde kjeft, noe de gjorde også. Synge etter 1-0, i 2 minutter og de siste 5 av kampen – hadde vært ille berørt jeg. Når dere reiser så langt og ikke klarer å åpne den skarrende kjeften deres til annet enn øl sier ikke det lite. Møkka lag og møkka supportere – faktisk et møkka sted og et møkka folkeslag.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hepp,

USJ for en dag! Men jeg kan liksom ikke deppe heller vi spillte en av sesongens beste kamper... Dessverre sliter gutta med selvtillitten og tør ikke avslutte angrepene selv...!!! Det er eneste grunn til at vi ikke er på Ullevåll etter min mening....

Dessverre fikk vi nok en trøkk i trynet og må løfte oss, få denne kampen ut av beinet og ikke minst ut av huet! Søndag er det ny CUP kamp og det Viking viste mot Ham-Kam sist helg skremmer ikke meg! Men mer om det om noen timer!

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis vi sang så forbanna dårlig så er det litt merkelig at INGEN jeg har snakket med som så kampen på tv hørte dere bedre. Og dessuten så var vel vi på tv oftere enn dere. Eller kanskje ikke når glupingene tok turen over gjerdet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så heldig som jeg er, som jobber kveld på onsdager, så ble det selvfølgelig ingen match på meg i går. Jeg kom meg riktignok hjem til de siste 35-40 minuttene av annen omgang, og fikk hørt noe i bilen på vei hjem. Det er INGEN tvil om hvem sine supportere som vant tribunekrigen. INGEN tvil!! Jeg måtte faktisk konsentrere meg for å høre etter om jeg i det heletatt hørte talefeil-sentralen synge. De få gangene de startet deres patetiske "Byen er Bergen...." ble de effektivt overkjørt av et massivt Stabæk Support + +.

VELDIG BRA jobba! Skulle veldig gjerne hjulpet til selv.

Ellers må jeg si at annen omgang og ut 1. ektraomgang var preget av mye bra Stabækspill. Lenge siden jeg har sett dem så bra! Til tider var det så mye flikk-flakk i angrepsspillet at jeg ikke skjønte en dritt selv. Må ha vært helt forferdelig for forsvarerene til bRANn å føle seg så hjelpesløse. Synes spesielt Veigar gjorde mye kreativt forrover. Synes Finstad fikk til mye også.

Fortsetter de med samme insats og spill er det ikke tvil om at vi holder oss i TL til neste år også.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis vi sang så forbanna dårlig så er det litt merkelig at INGEN jeg har snakket med som så kampen på tv hørte dere bedre. Og dessuten så var vel vi på tv oftere enn dere. Eller kanskje ikke når glupingene tok turen over gjerdet.

Jeg måtte dessverre se kampen fra TV sofaen....

Soma, glem det! Det var stabæk ALL THE WAY på TV'en! Flott innsats GUTTA!

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er bare å slenge seg på og si at cup er cup og fotballen er rund. Takker alle gutta for å ha gitt maks. Nå er det bare å satse for fullt på serien etter å gjort unna den siste plikt kampen i UEFA cupen. Stygt å si det, men håper neste Stabæk stiller med junior lag så "gamle" gutta for hvilt seg litt i den kampen.

Gleder meg til å avslutte med å knuse VIF på Ullevåll, håer nesten kampen kan avgjøre om VIF tar gull. Alle kjenner jo til hva som skjer med det laget når de skal spille viktige kamper......

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er INGEN tvil om hvem sine supportere som vant tribunekrigen. INGEN tvil!! Jeg måtte faktisk konsentrere meg for å høre etter om jeg i det heletatt hørte talefeil-sentralen synge. De få gangene de startet deres patetiske "Byen er Bergen...." ble de effektivt overkjørt av et massivt Stabæk Support + +.

VELDIG BRA jobba! Skulle veldig gjerne hjulpet til selv.

Takk! Det var helt herlig!! Like mange på feltet og like bra trøkk neste kamp!!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tror nok dokkar må glemme d, har sett kampen no ja=) tok den opp, dokkar ble overkjørt på banen og på tribunen, møkkalag med møkka stadion som ikke fortjener bedre enn 1. divisjon=)

"stabæk , klapp klapp klapp" wohooo d e alt vi kan, patetisk dårlig=)

lykke til i 1.div(K)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Surt som faen dette. Ikke bare tapte vi, men vi gjorde det etter 120 minutter. Heldigvis falt vi ikke lenger ned på tabellen som en følge av tapet.

Nå satser vi på at gutta skjønner hva som må til mot Viking, og at ikke all saften er ute av beina.

Og til slutt; Gaute! Vær ditt ansvar bevisst i UEFA-cupen. La Clausen, Tanum, Holmvik etc spille. God trening for dem, mens de andre ikke slites enda mer ut enn nødvendig.

Espen

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tror nok dokkar må glemme d, har sett kampen no ja=) tok den opp, dokkar ble overkjørt på banen og på tribunen, møkkalag med møkka stadion som ikke fortjener bedre enn 1. divisjon=)

"stabæk , klapp klapp klapp" wohooo d e alt vi kan, patetisk dårlig=)

lykke til i 1.div(K)

Skulle ikke du ha vært på skolen nå??

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei alle sammen,

Jeg så kampen på tv2-web tv uten kommentar,

men med sound fra nadderud og hva jeg hørte var kjempebra - RESPEKT $$ - og gutta spillte også bra - Takk Stabæk .

VI SEES Kick Off 2005 i ELITESERIE !

Hilsen fra Tyskland - Rath-Rock-City

Makka B)

Endret av Makka
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for i går, Stabæk.

Skjønner at dere har det kjipt no, men det er bare å lære seg å leve med cupnederlag. På mine 25år har Brann tapt fire cupfinaler...

Kampen var åpen og jevn, med et Stabæk-overtak i første omgang og tilsvarende Brann-overtak i starten av andre. Alle disse Stabæk-sjansene har eg derimot ikkje fått med meg. Det endte som regel opp med ufarlige skudd over eller utenfor mål.

Greit, dere hadde et par store, men det hadde Brann òg. 1-1 til full tid hadde ingen sagt noe på om det var seriekamp.

I ekstraomgangene hadde Brann derimot mest krefter, de beste spissene og vant fortjent. Det syns i alla fall eg ;)

På supportersiden har Stabæk derimot lite å skryte av. Greit at dere sang og lagde leven hele kampen igjennom og kan være fornøyd med det. Under 5000 tilskuere på en semifinale i cupen er derimot skandale! Det kan ikkje et lag som satser mot toppen i Norge være fornøyd med.

Forøvrig bør det være mulig for et hjemmelag å synge ut bortesupporterne uten å plassere de 50 meter fra dødlinjen...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er 100% overbevist på at det var flere enn annonsert på kampen i går. Enhver med sesongkort så at det var lang høyere tilskuertall enn det som vanigvis er på stadion, som er rundt 4000.

Gudene vet hvorfor et så lavt tall ble annonsert.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis vi skal gi BC eller Bataljen eller hvadenåkallerseg noe som helst cred må det være for å være flest ramledrita på Nadderud siden sist de var på tur med mer enn 1 personbil. Og da må vi vel tilbake til 97 eller 98?

Må bergensere være dritings for å synge?

Er det umulig å klare balansegangen mellom å drikke noen pils og å drikke seg fra sans og samling?

Jeg forlot i hvertfall Onkel Blaa på grunn av all flatfylla. Godt bergensere ikke lar seg klassifisere som nordmenn, for dette var ikke moro, bare flaut.

Håper inderlig at VIF fans setter dere skikkelig på plass når dere skal "innta Oslo" med sauebjeller og burberry caps foran cupfinalen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er 100% overbevist på at det var flere enn annonsert på kampen i går. Enhver med sesongkort så at det var lang høyere tilskuertall enn det som vanigvis er på stadion, som er rundt 4000.

Gudene vet hvorfor et så lavt tall ble annonsert.

Merkelig det var da flere på stadion i går en det var mot Ffk.

Da var det 5340.

Eller så er jeg utrolig skuffa etter gårsdagen men jeg må bare si meg enig i innlegget på første side. Hold hodet høyt!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Total er det 4800 sitteplasser, det var da noen ledige? Ikke mer enn noen få hundre i svingen heller vel? Tipper det stemmer jeg!

Men på den andre siden så er jo regelen slik at Stabøk kun får beholde en liten prosent av de totale billettinntektene selv, mens størsteparten går inn ien felles kasse som fordeles til alle lag som var med i køppen. Tusen tilskuere fra eller til spiller derfor liten rolle økonomisk for Stabæk.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De lave tilskuertallene kan vel ha noe med at kampen gikk direkte på fjernsynet, den gikk senere enn vanlig (angår barn og barneforeldre), den gikk midt i uka. Likevel er dette ALTFOR lite... (sier en som ikke var der selv...ehm) :unsure:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Total er det 4800 sitteplasser, det var da noen ledige? Ikke mer enn noen få hundre i svingen heller vel? Tipper det stemmer jeg!

nja hvis du mener det var 700 ledige plasser?

Men det spiller egentlig ingen rolle, har sett kampen på tv i dag og det er bra trøkk fra Stabæk fansen.

slo selvfølgelig av videon på 1-1 hehe

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg liker jævlig dårlig at Martin henger ut Mads som syndebukk på 1-2 målet i avisene i dag. Hele laget burde sett at vi ikke kan markere to mot to i en slik situasjon. Og hva 3 av 4 forsvarsspillere gjør i angrep på et innkast på stillingen 1-1 med 10 minutter igjen av omgangen skjønner ikke jeg.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Semien
  • Opprett ny...