AndersBD 1 000 Del Skrevet 24. September 2004 Del Skrevet 24. September 2004 Dagbladet / VG = Pest / Kolera Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 24. September 2004 Del Skrevet 24. September 2004 Egentlig burde jeg ikke la meg provosere av dette stereotypiske, tanketomme makkverket. Journalisten Morten Pedersen skriver tross alt for Dagbladet. Men, hva i helvete mener han med: - selv bak velfriserte hekker... - For det var trøkk på Nadderud noen dramatiske minutter denne kvelden - med og uten varmeputer, pledd og sponsorcapser - Trøkk på tribunen. Akkurat slik andre fotballsupportere gjør fra midten av april til begynnelsen av november. Slutt å spark folk som ligger nede med usmaklige usakeligheter! Dust! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 24. September 2004 Del Skrevet 24. September 2004 Egentlig burde jeg ikke la meg provosere av dette stereotypiske, tanketomme makkverket. Journalisten Morten Pedersen skriver tross alt for Dagbladet. Men, hva i helvete mener han med:- selv bak velfriserte hekker... - For det var trøkk på Nadderud noen dramatiske minutter denne kvelden - med og uten varmeputer, pledd og sponsorcapser - Trøkk på tribunen. Akkurat slik andre fotballsupportere gjør fra midten av april til begynnelsen av november. Slutt å spark folk som ligger nede med usmaklige usakeligheter! Dust! Det likner ikke deg å tenne sånn Lars. La oss håpe det er et omen for hvordan gutta tenner til mot Viking! Og jeg vil bare ha sagt at det er ytterst sjelden jeg friserer hekken! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Pondus 1 Del Skrevet 24. September 2004 Del Skrevet 24. September 2004 Og jeg vil bare ha sagt at det er ytterst sjelden jeg friserer hekken Jeg også - man har da gartner!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 24. September 2004 Del Skrevet 24. September 2004 Og jeg vil bare ha sagt at det er ytterst sjelden jeg friserer hekken! Ikke jeg heller, det gjør da gartneren min… Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sigurdlk 50 Del Skrevet 24. September 2004 Del Skrevet 24. September 2004 Ikke rart jeg sliter med å få fatt i gartner i denne kommunen vår. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 24. September 2004 Del Skrevet 24. September 2004 Mulig det er min hekk han sikter til. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 24. September 2004 (endret) Del Skrevet 24. September 2004 (endret) Som de fleste vet bor jeg på østlandet, dvs MYE SKOG og HAGE så jeg har funnet ut at en polsk familie er billigere enn en norsk utdannet gartner, her er de i sving for meg: Endret 24. September 2004 av Mortimer Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Alzheimer 2 525 Del Skrevet 24. September 2004 Del Skrevet 24. September 2004 Med mine grønne fingre er jeg da også kjent for å ha Bærum høyeste plen. Pløvde å klippe plenen en gang i juni (har selvsagt sånn man sitter på) men måtte gi meg da guttungens basketball viste seg å være i plenen og kilte seg fast i gressklipperen. Nå klarer jeg ikke se hvor gressklipperen er, så jeg venter til våren. Da dukker den sikkert opp igjen som dårlig samvittighet. I våres dukket forresten en Volvo jeg hadde glemt at jeg hadde opp da snøen gikk og plenen var på normalhøyde igjen. Bra at det er blitt mote med SUV-biler - de er mye lettere å finne igjen i en litt høy plen. Eller kanskje jeg skal leie inn noen polakker jeg og å få slått både plen og innkjørsel ned til normalhøyde? Har du noen polakker til overs, Mortimer? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 18. Oktober 2004 (endret) Del Skrevet 18. Oktober 2004 (endret) BERNTSEN dømmer Cupfinalen! Er det mulig?? Skandale!! Endret 18. Oktober 2004 av Blaaereennblaaest Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 19. Oktober 2004 (endret) Del Skrevet 19. Oktober 2004 (endret) BERNTSEN dømmer Cupfinalen! Da hadde det ikke blitt seier på Stabæk likevel..... likevel en mager trøst Endret 19. Oktober 2004 av Tonje Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
blaaamann 0 Del Skrevet 19. Oktober 2004 Del Skrevet 19. Oktober 2004 nå var det vel Espen Berntsen som dømte lørdagens kamp mot RBK.... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 19. Oktober 2004 Del Skrevet 19. Oktober 2004 Ja men sett kampene han har dømt i år under et så skulle det bare mangle. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 19. Oktober 2004 Del Skrevet 19. Oktober 2004 Ærlig talt var han vel egentlig ikke veldig god i kampen mot RBK.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 19. Oktober 2004 Del Skrevet 19. Oktober 2004 Ærlig talt var han vel egentlig ikke veldig god i kampen mot RBK.. Espen Berntsen og GOD er noe som ikke hører hjemme i samme setning... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 4. November 2004 Del Skrevet 4. November 2004 Siden vi snakket om Berntsen: Han har ikke glemt første serierunde enda, men det hjelper jo J**** lite nå. La han aldri glemme. 37-åringen har en spesiell eliteseriekamp på Odd stadion, med vårsola imot, i friskt minne. Berntsen var helt sikker på at forseelsen skjedde i straffefeltet, men det var ikke tilfelle. - Jeg dømte straffe uten å se på AD først. Han torde vel ikke annet enn å følge meg. Etterpå er det helt klart at jeg dømte feil, forklarer Berntsen. Der og da ble det sendt noen gloser etter den sortkledde både fra spillere og fra publikum Aftenposten Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 4. November 2004 Del Skrevet 4. November 2004 Vi tar gjerne imot de poengene du skylder oss, Berntsen, så vi passerer Bodø/Glimt og Molde. Dette skal ALDRI glemmes! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 4. November 2004 Del Skrevet 4. November 2004 Nettopp! Ingenting som aa starte sesongen paa en av vaare tradisjonellt vanskeligste bortebaner med et horribelt idomt straffespark, spesiellt naar media ikke hadde gjort annet i en maaned enn aa hause opp hvor mye vi hadde tapt i treningskampene... Jeg tror ikke egentlig det kan undervirderes hvor mye signaleffekten som kom ved dette maalet kan ha skadet oss i begynnelsen av sesongen. Det var DA vi skulle bevise at det kun var treningskamper, at vi skulle staa frem da alvoret begynnte. Spillerene hadde et enormt press paa seg, og saa gir Berntsen oss den starten. Det va duket for en ny uke med mediahysteri og den skeive starten paa en fatal sesong var et faktum. Naa reiste vi oss mot Sogndal, men allikevel... jeg glemmer aldi Berntsen for dette, men synes det er bedre sent enn aldri at innrommelsen kommer, selv om pingla ikke kunne si rett ut navnet paa de involverte lagene... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå