Gå til innhold

Anbefalte innlegg

billettene i i svingen er lagt ut på posten/ticketnet/billetservice eller hva f det heter. Alle øvrige billetter selges gjennom Stabæk kontoret!

Er det mange billetter igjen?

Ellers så syntes jeg det skal bli deilig å slippe å sitte blandt harbarka Brann fans på q feltet.

ring stabæk kontoret da vell ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Svar 227
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

billettene i i svingen er lagt ut på posten/ticketnet/billetservice eller hva f det heter. Alle øvrige billetter selges gjennom Stabæk kontoret!

Er det mange billetter igjen?

Ellers så syntes jeg det skal bli deilig å slippe å sitte blandt harbarka Brann fans på q feltet.

ring stabæk kontoret da vell ;)

Det er ikke så viktig fikk kjøpt en i går, tenkte bare å høre om det blir trykk på tribunen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er vel en viss sansynligeht at de spiller en semifinale selv om de ikke har fått barn enda? Dessuten så er det betydelig greie og komme seg fort tilbake til Bergen på en hverdagskveld fra oslo enn på en søndag fra Bodø..... Regner vel med at begge spiller såfremt ikke fødselen setter igang onsdag morgen

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er vel en viss sansynligeht at de spiller en semifinale selv om de ikke har fått barn enda? Dessuten så er det betydelig greie og komme seg fort tilbake til Bergen på en hverdagskveld fra oslo enn på en søndag fra Bodø..... Regner vel med at begge spiller såfremt ikke fødselen setter igang onsdag morgen

Vi satser på at fødtselen starter rundt klokken 1800, da må de resie avgårde uten at Brann har organisert alternativ... ergo de blir lamslåtte...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

man kan fortsatt brukelang tid fra Oslo til Bergen. Hvis han ikke ble med til Bodø pga kalving tviler jeg på at han blir med til Oslo.

Det hadde ihvertfall vært min vurdering som menneske. Cup er bonus, hadde det stått om nedrykk hadde det vært noe annet. Det er vel også første puddingen noe som ikke gjør det enklere å dra

Endret av Markus
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vet om en gammel metode for å sette i gang en fødsel!  Men jeg tviler på at vi får andre frivillige enn nettopp Kvisvik og Oppheim til å utføre inngrepet.

den greia der er sær, man dytter inn og det som kommer ut er minst dobbelt så stort

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det står jo i Stikka i dag at det er noen billetter igjen...

Uansett, dette laget ønsker jeg å se i morgen:

------------------Jon-------------------

Morten------Mike-----Muri-----Steners

Ohr-------Martin-----Henning----Sammy

---------Eirik--------Veigar\Finsi-------

Endret av AndersBD
Lenke til innlegg
Del på andre sider

vil på kampen i morgen, men har ikke fått skaffet billetter.

Medlem av Stabæk Support? Ja selvfølgelig...da koster det 100 som betales i døra, ingen billett trengs.

Hvis ikke så prøv og ring Stabæk kontoret i morgen tidlig 67 12 12 12 (kanskje det til og emd er noen der i nå)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mer angående kampen..

Det er solgt ca. 500 billetter til Brann-supporterne på Å-feltet og i svingen.

Budstikka

Hvor mange folk var det ca. fra Fredrikstad på søndag? Fler, færre?

27 timer igjen!!

Vi kommer nok til å bli flere, hørt snakk om 1500+++ Så dere for kamp på tribunen. Fullt hus og mye leven.. Hvordan er været hos dere blir det like bra så no sist i Bergen hehe B)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rich...

Katastrofen har inntruffet. Må jobbe imorgen kveld. Jepp, you heard me. Må jobbe imorgen kveld...Ingen kamp, ikke engang tv, kanskje radio. til nød. Hvem er sjefen min spør du? Kall ham satan...

Uansett. Ble lovet gratis eksemplar av cd, men får ta det senere...

:(

Uansett. Tror det lover godt for laget at jeg ikke er på stadion. Tror laget har bedre statistikk uten meg tilstede enn med...Men akk så bittert det er...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
Semien
  • Opprett ny...