I A Hagen 19 Del Skrevet 20. September 2004 Del Skrevet 20. September 2004 billettene i i svingen er lagt ut på posten/ticketnet/billetservice eller hva f det heter. Alle øvrige billetter selges gjennom Stabæk kontoret! Er det mange billetter igjen? Ellers så syntes jeg det skal bli deilig å slippe å sitte blandt harbarka Brann fans på q feltet. ring stabæk kontoret da vell Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morten 22 Del Skrevet 20. September 2004 Del Skrevet 20. September 2004 billettene i i svingen er lagt ut på posten/ticketnet/billetservice eller hva f det heter. Alle øvrige billetter selges gjennom Stabæk kontoret! Er det mange billetter igjen? Ellers så syntes jeg det skal bli deilig å slippe å sitte blandt harbarka Brann fans på q feltet. ring stabæk kontoret da vell Det er ikke så viktig fikk kjøpt en i går, tenkte bare å høre om det blir trykk på tribunen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 20. September 2004 Del Skrevet 20. September 2004 Noen som vet om Kvisvik og Oppheim har kalvet enda - ingen av de var vel med til Bodø... Hadde vært greit å slippe Kvisa ihvertfall. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
I A Hagen 19 Del Skrevet 20. September 2004 Del Skrevet 20. September 2004 Noen som vet om Kvisvik og Oppheim har kalvet enda - ingen av de var vel med til Bodø... Hadde vært greit å slippe Kvisa ihvertfall. Det ser ikke slik ut i følge gaute: http://www.stabak.no/script/default.asp?t=a&v=46 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 20. September 2004 Del Skrevet 20. September 2004 Hvor i innlegget til Gaute står det noen referanser til om Kvisvik og Opphaug har fått puddinger ? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
I A Hagen 19 Del Skrevet 20. September 2004 Del Skrevet 20. September 2004 Hvor i innlegget til Gaute står det noen referanser til om Kvisvik og Opphaug har fått puddinger ? Det er akkurat det! han sier mer eller mindre at de skal spille Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 20. September 2004 (endret) Del Skrevet 20. September 2004 (endret) så du tror at Gaute vet at de har fått. Har sjekket brann.no, skbrann.org, bataljonen.no det står ikke noe om småbarn... Ifølge ba.no oppdatert 19.09 kl 17:19 Raymond Kvisvik har ikke blitt far Endret 20. September 2004 av Markus Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
I A Hagen 19 Del Skrevet 20. September 2004 Del Skrevet 20. September 2004 så du tror at Gaute vet at de har fått. Har sjekket brann.no, skbrann.org, bataljonen.no det står ikke noe om småbarn... Ifølge ba.no oppdatert 19.09 kl 17:19 Raymond Kvisvik har ikke blitt far nei motsatt, jeg tror gaute vet at de ikke har fått, dermed spiller de høyt sansynelig... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 20. September 2004 Del Skrevet 20. September 2004 Det er vel en viss sansynligeht at de spiller en semifinale selv om de ikke har fått barn enda? Dessuten så er det betydelig greie og komme seg fort tilbake til Bergen på en hverdagskveld fra oslo enn på en søndag fra Bodø..... Regner vel med at begge spiller såfremt ikke fødselen setter igang onsdag morgen Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
I A Hagen 19 Del Skrevet 20. September 2004 Del Skrevet 20. September 2004 Det er vel en viss sansynligeht at de spiller en semifinale selv om de ikke har fått barn enda? Dessuten så er det betydelig greie og komme seg fort tilbake til Bergen på en hverdagskveld fra oslo enn på en søndag fra Bodø..... Regner vel med at begge spiller såfremt ikke fødselen setter igang onsdag morgen Vi satser på at fødtselen starter rundt klokken 1800, da må de resie avgårde uten at Brann har organisert alternativ... ergo de blir lamslåtte... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 20. September 2004 (endret) Del Skrevet 20. September 2004 (endret) man kan fortsatt brukelang tid fra Oslo til Bergen. Hvis han ikke ble med til Bodø pga kalving tviler jeg på at han blir med til Oslo. Det hadde ihvertfall vært min vurdering som menneske. Cup er bonus, hadde det stått om nedrykk hadde det vært noe annet. Det er vel også første puddingen noe som ikke gjør det enklere å dra Endret 20. September 2004 av Markus Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
atleten 1 675 Del Skrevet 20. September 2004 Del Skrevet 20. September 2004 Jeg vet om en gammel metode for å sette i gang en fødsel! Men jeg tviler på at vi får andre frivillige enn nettopp Kvisvik og Oppheim til å utføre inngrepet. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 20. September 2004 Del Skrevet 20. September 2004 Jeg vet om en gammel metode for å sette i gang en fødsel! Men jeg tviler på at vi får andre frivillige enn nettopp Kvisvik og Oppheim til å utføre inngrepet. den greia der er sær, man dytter inn og det som kommer ut er minst dobbelt så stort Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
PerS 940 Del Skrevet 20. September 2004 Del Skrevet 20. September 2004 Eeh. Dobbelt så stort? Og gjennomsnittskjønnet er tett oppundet 2 kilo?? Har jeg gått glipp av noe her? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
jokke 48 Del Skrevet 21. September 2004 Del Skrevet 21. September 2004 vil på kampen i morgen, men har ikke fått skaffet billetter. noen som vet om den blir vist på blaa? bare sånn i tilfelle det er fullt og jeg ikke kommer inn. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 21. September 2004 (endret) Del Skrevet 21. September 2004 (endret) Det står jo i Stikka i dag at det er noen billetter igjen... Uansett, dette laget ønsker jeg å se i morgen: ------------------Jon------------------- Morten------Mike-----Muri-----Steners Ohr-------Martin-----Henning----Sammy ---------Eirik--------Veigar\Finsi------- Endret 21. September 2004 av AndersBD Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Tonje 0 Del Skrevet 21. September 2004 Del Skrevet 21. September 2004 vil på kampen i morgen, men har ikke fått skaffet billetter. Medlem av Stabæk Support? Ja selvfølgelig...da koster det 100 som betales i døra, ingen billett trengs. Hvis ikke så prøv og ring Stabæk kontoret i morgen tidlig 67 12 12 12 (kanskje det til og emd er noen der i nå) Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 21. September 2004 (endret) Del Skrevet 21. September 2004 (endret) I stad kunne jeg bestille biletter her. (selv om jeg ikke skal det da..) Det laget kan jeg støtte 100% Anders! Endret 21. September 2004 av Blaaereennblaaest Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 21. September 2004 Del Skrevet 21. September 2004 Dette er laget: Jon Morten - Mike - Muri - Steners Stian - Martin - Henning - Mads J Eirik - Finstad Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 21. September 2004 Del Skrevet 21. September 2004 Mer angående kampen.. Det er solgt ca. 500 billetter til Brann-supporterne på Å-feltet og i svingen. Budstikka Hvor mange folk var det ca. fra Fredrikstad på søndag? Fler, færre? 27 timer igjen!! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 21. September 2004 Del Skrevet 21. September 2004 Rich: Er Mads fit for fight ? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 21. September 2004 Del Skrevet 21. September 2004 Ja, han er klar. IA forventes klar mot Viking Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 21. September 2004 Del Skrevet 21. September 2004 Herlig... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
stabækLars 1 977 Del Skrevet 21. September 2004 Del Skrevet 21. September 2004 Da er det bare å bytte ut "søndag" med "onsdag". Byen_det_e Bægæn,_å_lage_de_e_Brann.mp3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
AndersBD 999 Del Skrevet 21. September 2004 Del Skrevet 21. September 2004 Den sangen er rett og slett dritfet Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
JhonnyB 0 Del Skrevet 21. September 2004 Del Skrevet 21. September 2004 Mer angående kampen.. Det er solgt ca. 500 billetter til Brann-supporterne på Å-feltet og i svingen. Budstikka Hvor mange folk var det ca. fra Fredrikstad på søndag? Fler, færre? 27 timer igjen!! Vi kommer nok til å bli flere, hørt snakk om 1500+++ Så dere for kamp på tribunen. Fullt hus og mye leven.. Hvordan er været hos dere blir det like bra så no sist i Bergen hehe Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Berdiin 35 Del Skrevet 21. September 2004 Del Skrevet 21. September 2004 Tidligere nevnte SL at de ble lett bris og skyet? (var ikke det riktig?) Sjekka nå: Kveld 10°C Lett bris 4m/s Skyet Nesten perfekt være for en deilig seier over Brann! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 21. September 2004 Del Skrevet 21. September 2004 Rich... Katastrofen har inntruffet. Må jobbe imorgen kveld. Jepp, you heard me. Må jobbe imorgen kveld...Ingen kamp, ikke engang tv, kanskje radio. til nød. Hvem er sjefen min spør du? Kall ham satan... Uansett. Ble lovet gratis eksemplar av cd, men får ta det senere... Uansett. Tror det lover godt for laget at jeg ikke er på stadion. Tror laget har bedre statistikk uten meg tilstede enn med...Men akk så bittert det er... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Markus 5 Del Skrevet 22. September 2004 Del Skrevet 22. September 2004 tror kampene sendes på web tv, men hvis du plutselig jobber et sted hvor du ikke kan høre på radio kan du vel neppe se den på nettet Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 22. September 2004 Del Skrevet 22. September 2004 ER det en form for dårlig spøk at finstad skal starte? Hvor har det blitt av sammy oppe i alt dette? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå