Morten 22 Del Skrevet 25. Januar 2003 Del Skrevet 25. Januar 2003 Trygvi gikk ut i avisen og sa at stallen var for tynn til å ta medaljer , Gaute svarte med at Stabæk sikter på medaljer og han føler vi skal ligge i samme skjiktet som i fjor. Hvis stallen ikke blir forsterka og med skadeproblemer er jeg redd vi kommer til å ligge på nedre halvdelen av tabellen- Noen som har andre synspunkter ? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Del Skrevet 25. Januar 2003 Del Skrevet 25. Januar 2003 den stallen vi har nå med vanlig mengede skader/suspensjoner og uten Chippen tror jeg vi skal slite mer enn folk tror. Jeg tror vi med en dårlig start kommer til å være i bunnsjiktet. Anders, SI'99 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Del Skrevet 25. Januar 2003 Del Skrevet 25. Januar 2003 bunnsjiktet ut sesongen altså Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 26. Januar 2003 Del Skrevet 26. Januar 2003 Hvis det gutta viste mot rasufoss i da g sier noen om standarden så blir vel følgende sang den mest brukte i år: Ååååååå, vi skal redde plassen i år ååååå, åååå, vi skal redd eplassen i år. Strengt tatt var det kun Mike, Peter og John som holdt mål + IA, han var bra. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Fullemann 611 Del Skrevet 26. Januar 2003 Del Skrevet 26. Januar 2003 Strengt tatt har vi vel veldig få spillere som egentlig holder mål. Martin, Mike og Tryggvi(som spiss). Resten er vel så som så. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Morten 22 Del Skrevet 26. Januar 2003 Del Skrevet 26. Januar 2003 Kjølo,Andresen,Holter,Stenersen,Rotevatn,Muri, og Trygvi holder et bra eliteserienivå. De som er nesten holder er Stenvoll, Olsen, Michelsen,Sand Etter disse er det mange unge spillere som har mye å bevise. Merkelig at ingen ser problemet til Finstad, han er ikkke venn med ballen i idet hele tatt og har han ballen skyter`n etter måkene. Tar han sporten seriøst, for ett par år siden var han jo ung og lovende ? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Fullemann 611 Del Skrevet 26. Januar 2003 Del Skrevet 26. Januar 2003 Jeg mener at Holter er for gammel nå, synes han hadde en jævlig slapp sesong i fjor, og jeg har ikke troen på at han gjør det godt igjen i år. Håper Holmvik får sjansen på venstrebacken. Muri kan kanskje bli bra men jeg synes han er en slapp fyr, han har ikke nok tenning, det virker ikke som han har noen sjel når han spiller. Problemet til Rotevatn er at han sitter på benken. Han er den beste keeperen. Resten holder som du sier nesten, og det er ikke ikke bra nok. Nesten hjelper ingen man på hesten, det skyter heller ingen mann av hesten. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
eLSKe 0 Del Skrevet 26. Januar 2003 Del Skrevet 26. Januar 2003 Ut fra det laget dere har nå så må Gauta legge lista på at det blir en middelmådig sesong som mer handler om å unngå nedrykk enn om å ta medaljer. Med mindre han får noen solide forsterkninger eller at han finner en trylle oppskrift sånn som Erlandsen.. Ønker dere lytte til med sesongen. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Henrik 2 281 Del Skrevet 27. Januar 2003 Del Skrevet 27. Januar 2003 Elske Lillestrøm? Bosted Bærums verk? Burde vel vært mer nærliggende å holde på bærums lag da. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Potter 2 494 Del Skrevet 27. Januar 2003 Del Skrevet 27. Januar 2003 for mange i bærum som holder med alt annet enn bærums-lag... Innflytter kommune eller ikke, man bør kjenne sin besøkelsestid på nadderud hvis man er interesert i fotball Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
eLSKe 0 Del Skrevet 27. Januar 2003 Del Skrevet 27. Januar 2003 det har sin sammeneng at jeg har holdt med lillestrøm siden jeg var fire. Og da var vel stabæk i 6.div eller noe. Derfor holder jeg med Lillestrøm. Og jeg ser ikke noe grunn til å skifte klubb selv om Stabæk rykket opp i eliten. Det ble bare for dumt.... Det er grunnen. Så får dere respekter eller hate meg for det. Følger likavel med på hvordan det går med Stabæk. selv om det ikke er lag nummer 1 for meg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
eLSKe 0 Del Skrevet 27. Januar 2003 Del Skrevet 27. Januar 2003 det har sin sammeneng at jeg har holdt med lillestrøm siden jeg var fire. Og da var vel stabæk i 6.div eller noe. Derfor holder jeg med Lillestrøm. Og jeg ser ikke noe grunn til å skifte klubb selv om Stabæk rykket opp i eliten. Det ble bare for dumt.... Det er grunnen. Så får dere respekter eller hate meg for det. Følger likavel med på hvordan det går med Stabæk. selv om det ikke er lag nummer 1 for meg. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest gladlaks Del Skrevet 28. Januar 2003 Del Skrevet 28. Januar 2003 det har sin sammeneng at jeg har holdt med lillestrøm siden jeg var fire. Og da var vel stabæk i 6.div eller noe. Derfor holder jeg med Lillestrøm. Og jeg ser ikke noe grunn til å skifte klubb selv om Stabæk rykket opp i eliten. Det ble bare for dumt.... Det er grunnen. Så får dere respekter eller hate meg for det. Følger likavel med på hvordan det går med Stabæk. selv om det ikke er lag nummer 1 for meg. Personlig elsker jeg så mye mer enn jeg hater. Hater vel generellt særs lite. Tror ikke jeg har kommet helt til det stadiet ennu, selv om jeg ikke har mye til overs for spillere som ikke gir 100%... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Henrik 2 281 Del Skrevet 28. Januar 2003 Del Skrevet 28. Januar 2003 tror ikke det er noen her som hater lillestrøm. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gjest Del Skrevet 28. Januar 2003 Del Skrevet 28. Januar 2003 man bør kjenne sin besøkelsestid på nadderud hvis man er interesert i fotball Jepp, jeg kjenner min besøkelsestid. Og den er søndag 22.juni klokka 20:15 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 28. Januar 2003 Del Skrevet 28. Januar 2003 Jepp, jeg kjenner min besøkelsestid. Og den er søndag 22.juni klokka 20:15 ...mens de andre møter opp klokken 20:00, for også å få med seg de første 15 minuttene... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Rich 599 Del Skrevet 28. Januar 2003 Del Skrevet 28. Januar 2003 ...mens de andre møter opp klokken 20:00, for også å få med seg de første 15 minuttene... Matchen begynner faktisk 20:15 Rich :mrgreen: Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 842 Del Skrevet 28. Januar 2003 Del Skrevet 28. Januar 2003 Matchen begynner faktisk 20:15Rich :mrgreen: Mente å få meg seg oppvarmingen... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 31. Januar 2003 Del Skrevet 31. Januar 2003 Er redd for det jeg også. men man må jo være litt optimistisk Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg