pedro 107 Del Skrevet 19. September 2004 Del Skrevet 19. September 2004 Jeg hadde i utgangspunktet ikke tenkt meg til Stavanger, grunnet både studier og en ekstremt dårlig økonomi, men føler at jeg MÅ være med og støtte gutta nå...Studier får komme litt i andre rekke Derfor. Er det noen som kjører privatbil som jeg kan haike med? Betaler selvsagt litt bensinpenger, men har ikke råd til 300 for bussturen... I samma slengen kan jo folk si ifra dersom de har en fin kveld/deltidsjobb å tilby en oppegående blaa sjel... beskjed kan sms-es til 48116887 eller postes her da selvsagt... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
pedro 107 Del Skrevet 19. September 2004 Del Skrevet 19. September 2004 Forresten noen som vet hvor mye billetten koster på nye stadion i stavanger? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 420 Del Skrevet 20. September 2004 Del Skrevet 20. September 2004 Ring Kari på stabæk kontoret. Kanskje hun vet om noen du kan haike med.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg