kuk 5 249 Kongeinnlegg! Del Skrevet 17. Juli 2021 Kongeinnlegg! Del Skrevet 17. Juli 2021 1 time siden skrev Slum: 10 nordmenn fra start morgen, dersom vi skal tolke dagens trening rett. Fantastisk! Endelig en trener som tør å sette ut spillere som ikke leverer! En svenske og resten nordmenn. Alt jeg trenger å vite for å ha troa igjen. 10 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
@ringo 22 008 Del Skrevet 17. Juli 2021 Del Skrevet 17. Juli 2021 3 timer siden skrev geirti: Fullstendig uavhengig av det du har skrevet over: regner du Shala som norsk? Han er vel født og oppvokst i Norge, men har antageligvis dobbelt statsborgerskap og spiller landskamper for Kosovo. Forresten, kan man tippe at 7 av de norske kom til Stabæk før de fylte 20? Jepp 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Offside 4 954 Del Skrevet 18. Juli 2021 Del Skrevet 18. Juli 2021 Kan ikke huske sist jeg var så spent på en ellever. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
bluemaster 1 698 Del Skrevet 18. Juli 2021 Del Skrevet 18. Juli 2021 Jeg håper så inderlig at vi får sett noe nytt/annet enn før! Idag vil jeg se blod på drakta!! 💫 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 18. Juli 2021 Del Skrevet 18. Juli 2021 47 minutter siden skrev Offside: Kan ikke huske sist jeg var så spent på en ellever. Helt enig, men jeg er enda mer spent på hvordan denne elleveren VIL fremstå. Rett i strupen på Godset, håper jeg, både med og uten ball. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 18. Juli 2021 Del Skrevet 18. Juli 2021 Sandberg Ottesen-Wangberg-Pignatel-Jeppe Normann-Torgersen-Solbakken-Kay-Oliver Nusa De i fet skrift føler jeg meg ganske sikker på, og minst 3 av de fire øvrige tenker jeg også får starte. Hammy skal kanskje starte i dag? Er Shala forresten kampklar? Elleveren kan vel ikke være så langt unna dette? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 465 Del Skrevet 18. Juli 2021 Del Skrevet 18. Juli 2021 Bortsett fra Bernt blir det lite duellkraft vel? Må unngå gutter mot Godset menn! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
smart 2 085 Del Skrevet 18. Juli 2021 Del Skrevet 18. Juli 2021 Enig. Og den viser kanskje svakheten i troppen. Det får ikke Kjønø gjort noe med. Blir spennende om vi ser noen endring i spillet. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
rykkinn 7 640 Del Skrevet 18. Juli 2021 Del Skrevet 18. Juli 2021 9 år siden sist tap i Drammen! Skal ikke bli tap idag, bortefeltet med 60 billetter er utsolgt, 2 busser skal sendes fra Bekkestua, og flere som har kjøpt billetter på feltet siden av bortefeltet! Været er perfekt for match! Uavgjort holder for min del, men en seier blir fryktelig digg å ta med seg i bussene hjem! Forventer stor innsats og et lag som gir alt for klubbemblemet! Forza stb 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 18. Juli 2021 Del Skrevet 18. Juli 2021 Dette kan være dagen hvor det snur - hva om vi hadde fått en reprise av fjorårets Drammensbesøk og tar med 4-0 hjem til Bærum? Herregud for en deilig drøm! Dette kan også være dagen hvor det kollapser helt. Jeg føler ikke det er noe tålmodighet i noe av det vi har sett og hørt om og fra Stabæk den siste uka. Hva hvis vi går på nok en tannløs smell, slik som hjemme mot Sandefjord eller Tromsø? Da veit jeg ikke hva som skjer. I løpet av de 10 dagene etter denne kampen, skal vi spille begge hengekampene våre. Allerede da kan vi ha en veldig god pekepinn på om dette ansees å være vellykket. For det er nok ingen som måler Kjønø opp mot klubbygging/lagbygging osv. - det han egentlig skal være best på - det han måles på er om han klarer å snu en klubb rundt på en femøring - Nordlie-style. Hvor sikre er vi på at det vil fungere? Ikke engang de mest optimistiske av oss (Ingo, Peter osv.) kan føle seg sikre på det. Dagens kamp føles litt som en ekstrem finale. Hvor seier er gull, men tap er katastrofe. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 465 Del Skrevet 18. Juli 2021 Del Skrevet 18. Juli 2021 Kjønø har lagt lista og uttalt kriteriene selv, måling gir seg sjøl. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
smart 2 085 Kongeinnlegg! Del Skrevet 18. Juli 2021 Kongeinnlegg! Del Skrevet 18. Juli 2021 Litt realitetsorientering: Tap i dag er ikke katastrofe. Vi tåler det, men å se endring er viktig. 14 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Bolivar 988 Del Skrevet 18. Juli 2021 Del Skrevet 18. Juli 2021 Dommer kan bli avgjørende i kveld. Nusa blir tidvis tatt hardt - hvor dommer legger lista på taklingene av han er viktig. Er visst etter EM blitt litt slik at mye sklir igjennom. Liker ikke utviklingen - ikke bra for oss som er et spillende lag. Nusa er ung og det er viktig at han ikke får skader på en kropp som ikke er ferdig utviklet 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Leskur 1 129 Kongeinnlegg! Del Skrevet 18. Juli 2021 Kongeinnlegg! Del Skrevet 18. Juli 2021 Stabæk 12 Robert Marcus Sandberg 4 Simen Søraunet WangbergKAPTEIN 15 Sturla Ottesen 18 Jeppe Arctander Moe 27 Nicolas Pignatel Jenssen 8 Herolind Shala 10 Markus Solbakken 11 Kornelius Normann Hansen 23 Oliver Valaker Edvardsen 32 Antonio Nusa 17 Fitim Azemi 11 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
duckster 942 Del Skrevet 18. Juli 2021 Del Skrevet 18. Juli 2021 Azemi fra start gitt! Det hadde jeg ikke forventet. Dette må da være en 4231 med Nusa i 10er rollen? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
mbh 8 130 Kongeinnlegg! Del Skrevet 18. Juli 2021 Kongeinnlegg! Del Skrevet 18. Juli 2021 16 minutter siden skrev Leskur: Stabæk 17 Fitim Azemi Gratulerer så mye med dagen, @FranckTheBank! 17 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
JeanClaude 1 175 Del Skrevet 18. Juli 2021 Del Skrevet 18. Juli 2021 Overrasker meg også - men skal ikke være negativ - det er på en måte ny treners første dag på jobb ! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 4 364 Del Skrevet 18. Juli 2021 Del Skrevet 18. Juli 2021 In Kjønø we trust. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 465 Del Skrevet 18. Juli 2021 Del Skrevet 18. Juli 2021 Godset trenger ikke uroe seg for duellene her! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Andreas 3 497 Del Skrevet 18. Juli 2021 Del Skrevet 18. Juli 2021 @FranckTheBank - Kjønø er det deg ? 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
frilin 2 339 Del Skrevet 18. Juli 2021 Del Skrevet 18. Juli 2021 1 minutt siden skrev Andreas: @FranckTheBank - Kjønø er det deg ? Det hadde vært noe. Vår egen Svein Erik Edvartsen sak. Falske IP adresser, mange brukere med kritikk av Janne, litt gjennomtenkt trolling etc. men denne gangen ble det ansettelse som hovedtrener. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
FranckTheBank 3 362 Del Skrevet 18. Juli 2021 Del Skrevet 18. Juli 2021 9 minutter siden skrev frilin: Det hadde vært noe. Vår egen Svein Erik Edvartsen sak. Falske IP adresser, mange brukere med kritikk av Janne, litt gjennomtenkt trolling etc. men denne gangen ble det ansettelse som hovedtrener. Jeg har vært ganske positiv til Janne. Alt for lenge ifølge mange. Trenger dog ikke være noe fotballorakel for å forstå at Azemi burde fått en skikkelig sjanse i kamper. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
M-A-N 4 580 Del Skrevet 18. Juli 2021 Del Skrevet 18. Juli 2021 Shala sentralt regner jeg med. Det er en løsning jeg har vært nysgjerrig på! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
JeanClaude 1 175 Del Skrevet 18. Juli 2021 Del Skrevet 18. Juli 2021 Dette blir en spennende kamp - jeg har satt av dagen i morgen til å analysere nye formasjoner, plasseringer, bevegelser med og uten ball, press på ballfører og presshøyde og ikke minst aggresiviteten hos våre spillere. 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 18. Juli 2021 Del Skrevet 18. Juli 2021 Jaja, med Bambas utlikning mot Mjøndalen så ligger vi akkurat nå nederst å tabellen. Da kan det bare gå en vei herfra! 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 4 364 Del Skrevet 18. Juli 2021 Del Skrevet 18. Juli 2021 Deilig trøkk fra Support idag. Høres selv om de spiller Gamle gress. Kudos. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Ace 11 124 Del Skrevet 18. Juli 2021 Del Skrevet 18. Juli 2021 2 minutter siden skrev geirti: Da kan det bare gå en vei herfra! Vi ligger betydelig bedre an enn Brann uansett. For vår del var det veldig greit at Mjøndalen ikke vant. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
StabækLegendePåFM 754 Del Skrevet 18. Juli 2021 Del Skrevet 18. Juli 2021 Synes det er bra tendenser her, neste gang holder vi oss bare on side Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
fexter 4 364 Del Skrevet 18. Juli 2021 Del Skrevet 18. Juli 2021 Hvorfor spilte du ikke Nusa der Solbakken. 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
knyst 549 Del Skrevet 18. Juli 2021 Del Skrevet 18. Juli 2021 Til tross for offside, var det deilig å se Azemi kald alene med keeper. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå