nichb 6 152 Del Skrevet 13. Juli 2021 Del Skrevet 13. Juli 2021 4 timer siden skrev Luguber: Ikke at bosted nødvendigvis sier noe om klubbtilhørighet... Mvh Luguber, som ser Marienlyst fra soveromsvinduet sitt. Hehe, bosatt i Drammen selv... Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Latmann 4 389 Kongeinnlegg! Del Skrevet 13. Juli 2021 Kongeinnlegg! Del Skrevet 13. Juli 2021 40 minutter siden skrev nichb: Hehe, bosatt i Drammen selv... Kondolerer 11 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Marandinho 3 321 Del Skrevet 13. Juli 2021 Del Skrevet 13. Juli 2021 2 timer siden skrev nichb: Hehe, bosatt i Drammen selv... Haha me 3. Vi bør dra på kamp i lag 😂👏🤌😎 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
RedWhiteandBlaa 762 Del Skrevet 13. Juli 2021 Del Skrevet 13. Juli 2021 Utsolgt på bortefeltet nå. De slipper vel inn folk med blaa drakt på resten av stadion? Ingen "høyrisikokamp" dette? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Mortimer 4 395 Del Skrevet 13. Juli 2021 Del Skrevet 13. Juli 2021 40 minutter siden skrev RedWhiteandBlaa: Utsolgt på bortefeltet nå. De slipper vel inn folk med blaa drakt på resten av stadion? Ingen "høyrisikokamp" dette? Bare å kjøpe andre steder. Dette kan godset skylde seg selv. Men det er jo greit å kjøpe med utgangspunkt i så nærme bortefeltet som mulig Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Torres 4 053 Del Skrevet 13. Juli 2021 Del Skrevet 13. Juli 2021 1 time siden skrev RedWhiteandBlaa: Utsolgt på bortefeltet nå. De slipper vel inn folk med blaa drakt på resten av stadion? Ingen "høyrisikokamp" dette? På Nadderud får vertene beskjed om at drakter og skjerf skal av på andre steder enn bortefeltet. Selv mot Tromsø, hvor vi ikke var i nærheten av utsolgt. Bør kanskje revurdere drakt. 4 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Gladlaksen 829 Kongeinnlegg! Del Skrevet 16. Juli 2021 Kongeinnlegg! Del Skrevet 16. Juli 2021 Reiste gjennom Drammen for en liten stund tilbake. Støtte på denne her. Det er som tilrettelagt for en blaa og mørkeblaa fest i Drammen, kommende søndag! Pluss i boken, til Sparebank1 for det «skjulte budskapet». 23 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Jan Fredrik 4 141 Del Skrevet 16. Juli 2021 Del Skrevet 16. Juli 2021 52 minutter siden skrev Gladlaksen: Reiste gjennom Drammen for en liten stund tilbake. Støtte på denne her. Det er som tilrettelagt for en blaa og mørkeblaa fest i Drammen, kommende søndag! Pluss i boken, til Sparebank1 for det «skjulte budskapet». Skulle nesten tro at de har gjenbrukt en gammel reklame fra Sparebank1 Østlandet og byttet ut Bærum/Stabæk med Drammen. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Kongeinnlegg! Del Skrevet 16. Juli 2021 Kongeinnlegg! Del Skrevet 16. Juli 2021 Mye positivitet her nå, jamfør det Ingo skriver, men vi må huske på at vi har den samme spillergruppa som tapte hjemme for både Sandefjord og Tromsø. Og de er bare blitt to uker eldre og klokere siden sist vi så dem på gressmatta. Poenget mitt? Dersom vi tar ett velfortjent poeng i Drammen skal vi være veldig fornøyde. 1. Godset er et godt hjemmelag. De har ingen tap. 11 poeng på 5 hjemmekamper og 11-4 i målforskjell. 2. Vi trenger selvfølgelig tre-poengere så snart som mulig, og intet hadde vært deiligere enn om det kom allerede på søndag. Men først og fremst trenger vi å slutte å synke nedover i gjørma. Vi har ett poeng på de siste syv kampene. For nå er det godt nok å doble det. 3. Det er ikke bare uttellingen vi har slitt med. Vi har nesten sluttet å se ut som et lag. Det er nesten viktigere å få en synlig endring der, enn å skulle flakse med seg noen ufortjente poeng. Det er nok kamper igjen denne sesongen, til at det er viktigere med et godt lag resten av sesongen, enn god uttelling her og nå. Gi meg masse innsats, energi og samspill kampen gjennom, så skal jeg til og med leve godt med en sen 3-2 scoring til hjemmelaget. 14 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 465 Del Skrevet 16. Juli 2021 Del Skrevet 16. Juli 2021 Godset som var tippet ned før sesongen, har snudd alt med gode signeringer av Valsvik og Friday 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 624 Del Skrevet 16. Juli 2021 Del Skrevet 16. Juli 2021 38 minutter siden skrev arni: Godset som var tippet ned før sesongen, har snudd alt med gode signeringer av Valsvik og Friday Jeg har dessverre (?) ikke fått sett Godset i år. Hvor viktig har Friday vært i spillet deres? Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 465 Del Skrevet 16. Juli 2021 Del Skrevet 16. Juli 2021 Friday med utsøkte scoringer, konstant trussel 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 624 Del Skrevet 16. Juli 2021 Del Skrevet 16. Juli 2021 Tallmessig står han med 4 mål og 0 assist. 2 av målene var hhv 3-0 og 4-0 mot Sandefjord. Rangerers lagene etter hvor stor andel av målene toppscorern har scoret, er Godset nede på 10. plass, så det er jo ikke sånn at han har båret laget alene. Av de under finner vi bl.a. Enga, Sarpsborg, Haugesund og Kristiansund der Dønnum/Lindseth/Wadji/Bye ikke har spilt like mye som Friday. De andre lagene som har hatt mindre relativt uttelling fra toppscoreren sin er Stabæk (Nusa) og Mjøndalen. For sistnevnte er Ovenstad toppscorer og har spilt alt. Så det er egentlig eneste lag der de har en toppscorer som har spilt fast, og som har scoret mindre andel av målene for laget sitt enn det Friday har gjort. I tillegg utpeker jo selvfølgelig vi oss med å være det eneste laget der den faste spissen står med ett mål. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 465 Del Skrevet 16. Juli 2021 Del Skrevet 16. Juli 2021 Da har du noe å se fram til/frykte på søndag. Klassespiller med en voldsom skuddfot 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 624 Del Skrevet 16. Juli 2021 Del Skrevet 16. Juli 2021 2 minutter siden skrev arni: Da har du noe å se fram til/frykte på søndag. Klassespiller med en voldsom skuddfot Har som sagt ikke sett dem, men det har tydeligvis du. Hvor er det det stopper siden han ikke scorer mer? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 465 Del Skrevet 16. Juli 2021 Del Skrevet 16. Juli 2021 Kikk på litt høydepunkter fra kampene. Friday ikke langt bak Ohi på spillerbørsene, god til å sette opp resten av de offensive i fine posisjoner 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 16. Juli 2021 Del Skrevet 16. Juli 2021 13 minutter siden skrev odd: I tillegg utpeker jo selvfølgelig vi oss med å være det eneste laget der den faste spissen står med ett mål. Hmm. Nå ble jeg litt usikker her. Har vi en fast spiss? Hvis det er Kino du sikter til, så har han startet kun 7 av 10 kamper, og spilt under 60 minutter i snitt per kamp. Jeg mener ikke å si at han burde fått mer spilletid, bare at vi egentlig ikke har noen fast spiss. Jeg vil derimot på stå at vi har en fast keeper, tre faste i forsvar, en fast sentral midtbane (sukk), og to faste kanter. 2 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
bluemaster 1 698 Del Skrevet 16. Juli 2021 Del Skrevet 16. Juli 2021 56 minutter siden skrev geirti: Hmm. Nå ble jeg litt usikker her. Har vi en fast spiss? Hvis det er Kino du sikter til, så har han startet kun 7 av 10 kamper, og spilt under 60 minutter i snitt per kamp. Jeg mener ikke å si at han burde fått mer spilletid, bare at vi egentlig ikke har noen fast spiss. Jeg vil derimot på stå at vi har en fast keeper, tre faste i forsvar, en fast sentral midtbane (sukk), og to faste kanter. Utenom Skytte (!?), hvem er den andre faste sentral midt du tenker på? Det har blitt byttet mye mellom Torgersen, Kay og Solbakken.. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 16. Juli 2021 Del Skrevet 16. Juli 2021 14 minutter siden skrev bluemaster: Utenom Skytte (!?), hvem er den andre faste sentral midt du tenker på? Det har blitt byttet mye mellom Torgersen, Kay og Solbakken.. Hva mener du "hvem er den andre"? Det var Skytte jeg tenkte på. Har spilte alle kamper og har et snitt på 83 minutter per kamp. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
sexxes 3 592 Del Skrevet 16. Juli 2021 Del Skrevet 16. Juli 2021 2 minutter siden skrev geirti: Hva mener du "hvem er den andre"? Det var Skytte jeg tenkte på. Har spilte alle kamper og har et snitt på 83 minutter per kamp. Misforståelsen er vel at du mener at en sentral midtbanespiller er fast, mens han tror du mener at den sentrale midtbanen er fast. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
odd 18 624 Del Skrevet 16. Juli 2021 Del Skrevet 16. Juli 2021 3 timer siden skrev geirti: Hmm. Nå ble jeg litt usikker her. Har vi en fast spiss? Hvis det er Kino du sikter til, så har han startet kun 7 av 10 kamper, og spilt under 60 minutter i snitt per kamp. Jeg mener ikke å si at han burde fått mer spilletid, bare at vi egentlig ikke har noen fast spiss. Det bare føles som en evighet... 🙂 Jeg skal være enig i at han kanskje ikke skal regnes som "fast" under ett, men selv om han ble mye byttet ut vil jeg si han var fast frem til de to siste kampene. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
bluemaster 1 698 Del Skrevet 16. Juli 2021 Del Skrevet 16. Juli 2021 3 timer siden skrev geirti: Hva mener du "hvem er den andre"? Det var Skytte jeg tenkte på. Har spilte alle kamper og har et snitt på 83 minutter per kamp. Du skrev at vi har en fast sentral midtbane. Du mente kanskje en fast sentral midtbanespiller? Uansett bare en misforståelse! Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 16. Juli 2021 Del Skrevet 16. Juli 2021 50 minutter siden skrev bluemaster: Du skrev at vi har en fast sentral midtbane. Du mente kanskje en fast sentral midtbanespiller? Uansett bare en misforståelse! Innser at det ble litt agressivt skrevet. Ja, du har rett. Angående spillerne du skrev som drev og roterte, vi har jo Shala også - jeg regner det egentlig som at vi har spilt med en spiss og tre sentrale midtbanespillere i år. Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gwestlund 2 765 Del Skrevet 17. Juli 2021 Del Skrevet 17. Juli 2021 Strømsgodset har akkurat informert oss om at det tilgjengeliggjøres 30 ekstra billetter på bortefeltet. Samme promokode som sist «sifsbborte» Her er det førstemann til mølla. 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
gwestlund 2 765 Del Skrevet 17. Juli 2021 Del Skrevet 17. Juli 2021 Det er fortsatt noen få billetter igjen til kampen, så hiv deg rundt å bli med. La oss vinne både på gresset og på tribunen 6 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Slum 12 784 Del Skrevet 17. Juli 2021 Del Skrevet 17. Juli 2021 10 nordmenn fra start morgen, dersom vi skal tolke dagens trening rett. 5 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Latmann 4 389 Del Skrevet 17. Juli 2021 Del Skrevet 17. Juli 2021 3 minutter siden skrev Slum: 10 nordmenn fra start morgen, dersom vi skal tolke dagens trening rett. Svensk keeper antar jeg? 3 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
arni 9 465 Del Skrevet 17. Juli 2021 Del Skrevet 17. Juli 2021 Kjønø prøver seg uten spiss igjen?! Risikosport Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
geirti 12 274 Del Skrevet 17. Juli 2021 Del Skrevet 17. Juli 2021 22 minutter siden skrev Slum: 10 nordmenn fra start morgen, dersom vi skal tolke dagens trening rett. Fullstendig uavhengig av det du har skrevet over: regner du Shala som norsk? Han er vel født og oppvokst i Norge, men har antageligvis dobbelt statsborgerskap og spiller landskamper for Kosovo. Forresten, kan man tippe at 7 av de norske kom til Stabæk før de fylte 20? 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
FranckTheBank 3 362 Del Skrevet 17. Juli 2021 Del Skrevet 17. Juli 2021 34 minutter siden skrev arni: Kjønø prøver seg uten spiss igjen?! Risikosport Fitim er spiss 1 Lenke til innlegg Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå