Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Stabækstilen" med "underholdning" og "ballbesittelse" er pålagt treneren av Stabæks styre.

Hvis det over stemmer - skal jeg pipe og bue under hele neste hjemme kamp. Nå er bøtta full, den som står under koppen for å ta i mot det som har rent over der.

Styret og Gaute styrer skuta ned elven mot fossen ned til 1.div

Høgmo hadde vært konge - Folk vil se: kamper hvor de blå vinner - ikke hvor du får se 20-30 finter, 5-6 tuneller og 30-40 farlige passninger bak i forsvaret som ender med 0-2 tap hjemme på Nadderud.

Gi meg heller Flo-pasningen, leo løp, bjørnebye frispark og 1-0 seier!!!! Da hadde det blitt Shalala lalala Shalala lalala på meg også.

(selvfølgelig ikke med disse spillerne som er nevnt over, men med våre gutter - dette er det eneste forumet man må skrive noe sånt i ellers så får du 20 svar på at folk ikke vil ha Bjørnebye (eller noen av de to andre som er nevnt) for han har lagt opp)

Nå er jeg så negativt innstilt til neste alt Stabæk (les styret og gaute grøtta graver ned i 1.div) driver med om dagen, noe som sikkert vises her på forumet også.

og hva f er det der må å selge lys for lys?

Hvor mange lys har Stabæk planer om å selge? Si at de har 500 lys som de selger for 100 kr = 50 000 Er det så dårlig stilt? (dette er jo mnd lønna til Finsi før skatt) Og hva kostet lysene i innkjøp?

Selg lys for å få lys og hårete abisjoner hører ikke sammen.

----------------------------------------------------------------------

->

De som ikke fikk lest det som sto her - synd for dere, eller?

Vet ikke om dere syntes jeg er mer saklig nå..

Men for å være helt ærlig driter jeg i det.

Klarte det ikke Alz sorry - det ligger ikke i min natur.

Endret av Pondus
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finnes en mellomting mellom Semb og Phil Tompson.

En mer direkte spillestil, med færre trekk, er ikke synonymt med langpasninger. En viss herr Eggen klarte da fint å opprettholde ballbesittelse selvom han ikke var noen stor fan av støtte pasninger.

Så lenge målene renner inn den rette veien blir også folk underholdt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

For min egen del betyr ikke spillestil en dritt hvis laget vinner, det er alfa omega. Men klubben trenger ikke gå ut og si "Fra nå av er vi kyniske!", men vi må heller ikke tviholde på en spillestil som svekker oss.

Bare se på hvilke kåntringspillere vi har i Stian og Sammy (husk Sandefjord kampen!). Dette må vi utnytte!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi må beherske alle spillvarianter. Ved hjelp av uforutsigbarhet blir vi vanskelige å møte. At bl.a jeg mener vi må bli bedre på overgangsspill og langballer betyr ikke at vi BARE skal spille RBK/Drillo-fotball. Men vi blir jo utrolig enkle å spille mot hvis man kan sette to mann på Martin og så blir ingen baller spilt framover.

Det er egentlig litt feil å diskutere Gaute Larsen eller ikke. Vi kan velø alle være enige om at vi trenger fornyelse. Den fornyelsen må nok være gjennomgripende. Vi har ikke noe solid fundament, snu arket og start på nytt. Drit i spillestil, hvordan kan vi sikre plassen? Det er der fokus må være.

Jeg synes jo det er helt utrolig at når vi vinner ballen på egen halvdel tar det som oftest nærmere 2 minutter før ballen er på motstanders 16m. Når vi skal være så omstendelige, så er det naturlig at vi ofte ikke kommer så langt heller. FFK viste hvordan vi kan kjempes i stykker.

Og vi er svake på dødballer i begge ender.

For min del kan vi mer enn gjerne leie inn Drillo for å tilføre laget vårt en ekstra dimensjon i spillet. Jeg er langt fra sikker på at vi beholder plassen med det kampprogrammet vi har igjen. Vi har jo ikke hatt marginene på vår side heller...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ser ikke noe tegn til at vi skal beholde plassen etter gårsdagens begredelige forestilling. Skjønner ikke at ikke gutta klarer å mobilisere jeg, det er jo jobben deres for pokker. Det er ikke mange andre mellomstore bedrifter, hvor nesten 50% av de ansatte har en dårlig dag på jobben ( da tenker jeg 50% av stallen ja). Det som presteres holder ikke mål, og ALLE andre lag vet jo hvordan vi skal tas. Få Martin ut av kampen, og kjemp gutta sure.

Martin falt forøvrig helt igjenom i går, han bommet på de enkleste mottak, og presterte de mest håpløse avleveringer. Spilte blant annet en "fancy" en-touch gjennombruddspasning til Veigar og Thomas, men han må jo se at gutta ikke går på løp....!!!! Svakt. Henning og Morten presterer bra, ellers synes jeg det var tynt. Ble Mads skadet ? Ellers skjønner jeg ikke hvorfor han ble tatt av, han var jo den eneste som truet goalen.

Hvis Enga dunker spikern i kista vår, ja, da bør det ikke være noen rep i nærheten.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

MadsJ ble skadet ja. Målet hans tror jeg kan være årets viktigste mål

Stabæk er så alt for forutsigbare. Gaute må finne på noe nytt angrepsmessig. Et eller annet som ikke innebærer spill fra Jon til Mike til Martin osv. Alle lag veit den kommer, og stresser de oss høyt ser det ut som vi ikke har noen plan B. Samme taktikk som med ny stadion. Hvis det ikke funker med ny stdion på Fornebu, ja da prøver vi med ny stadion på Fornebu. Inntil det viser seg å være umulig. Da prøver vi med ny stadion på Fornebu.

Bra Sogndal tapte, de er allerede rykket ned nå. Vi får sette vår lit til at Molde klarer å tape samtlige gjenværende kamper.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oj for en digresjon jeg vil gi dere...

Sjekk ut denne saken... history in the making...og hva gjelder denne saken? Joda...det måtte være vår alles kjære Budstikka...hehe....Gjelder det Stabæk fotball som blir æreskrenket av Fornebu Boligspar (måtte de brenne i helvete til evig tid) tro?

:P

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=246066

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
Bårring-delux! :(
  • Opprett ny...